Strona 1 z 1

Brak mocy od 3500 – 4000 RPM, Kody błędów

PostNapisane: 23 cze 2010, 09:23
przez deceq
Witam!

Po pierwsze, chciałbym w swojej MX-3 1.8 V6 (1991r) K8 odczytać kody błędów. Znalazłem na forum link: http://www.mazdaspeed.pl/web/warsztat/w ... .php?c=obd
, który jednak nie działa... Prosiłbym o pomoc. A mianowicie, potrzebuję fotki lub jakiegoś schematu gniazda diagnostycznego żebym wiedział dokładnie które piny zmostkować oraz jakiej dokładnie diody do tego potrzebuję.

A druga sprawa jest taka:

Podczas codziennej jazdy, Mazda traci moc zazwyczaj równo w zakresie pomiędzy 3500 – 4000 RPM. Tj. ciągnie dobrze do 3500, przy 3500 łapie muła... Popuszczam jej gaz, wciskam znowu i gdy dojdę do 4000 RPM ciągnie znowu jak szalona. Ma ktoś pomysł dlaczego tak jest?

Dodam, iż mam założony stożkowy filtr. I po jego założeniu została mi jedna wolna rurka, taka metalowa w plastikowej obudowie, która szła do obudowy seryjnego filtra powietrza, ona była chyba od podciśnienia. Czy może się tak dławić przez tą rurkę? Jeśli nie to dlaczego?

Re: Brak mocy od 3500 – 4000 RPM, Kody błędów

PostNapisane: 21 lip 2010, 09:07
przez deceq
Nikt nie wie o co chodzi? :( Bo ja już sam nie wiem co mam robić...

Re: Brak mocy od 3500 – 4000 RPM, Kody błędów

PostNapisane: 24 lip 2010, 16:00
przez HKSze
najprawdopodobniej lapie cieple powietrze i to jest powodem mulenia :P masz ten storzek jakos schowany ( w nadkolu )?? krotka? dluga rurka?

Re: Brak mocy od 3500 – 4000 RPM, Kody błędów

PostNapisane: 24 lip 2010, 16:29
przez Matador
Załóż org filter i będzie git, stożek zawiele nie daje...Praktycznie jest nieodczuwalny przyrost mocy jezeli tak to złudzenie jest.

Re: Brak mocy od 3500 – 4000 RPM, Kody błędów

PostNapisane: 25 lip 2010, 11:44
przez fazzi
Wróć do oryginalnego układu. Stożek często powoduje spadki mocy w niższych zakresach obrotów. Czasem dodaje trochę u góry, ale rzędu 1-5KM. I to też rzadko, bo dolot trzeba dostrajać. Natomiast jak sam zauważyłeś masz niepodpięte wężyki podciśnień, co na 100% obniża moc. Naprawdę nie rozumiem po co ludzie do seryjnych aut wsadzają stożki... Chyba tylko dlatego że jest głośniej i wydaje im się że jadą szybciej niż w rzeczywistości :P