Zimny silnik (1.6 16v SOHC) pali odrazu, na ciepłym długo kręci.. – problem
mam idętycznie jak ty rocznik ,model,gas, wydasz durzo kasy i nic , gdzie ja już nie byłem co fachura to inna bajka...
-
twardak bogdan
Noo dokładnie, jeszcze podejrzewam złe odpowietrzenie baku bo u mnie nie ma skraplacza paliwa i nic nie wędruje przewodem do filtra węglowego. Może jak to odbuduje i naprawie to problem ustąpi. Chociaż wątpię już w jakąkolwiek metodę pozbycia się tego pieprzonego problemu z odpalaniem!
Wczoraj wymieniłem 4 wtryski łącznie z regulatorem ciśnienia i listwą i ... dupa, dalej to samo :p więc to nie to 
Witam!
Ja też mam ten problem.
323 BG 1.8GT
Na zimnym cacy pali a jak sie rozgrzeje i postoi to ciężko odpala.
Filtry wymienione, gazu nie mam na szczeście.
Odpowietrzanie baku nie wchodzi w gre bo jest dorobione nówka sztuka.
A takie pytanko gdzie w silniku BP DOHC jest ten czujnik temperatury
Ja też mam ten problem.
323 BG 1.8GT
Na zimnym cacy pali a jak sie rozgrzeje i postoi to ciężko odpala.
Filtry wymienione, gazu nie mam na szczeście.
Odpowietrzanie baku nie wchodzi w gre bo jest dorobione nówka sztuka.
A takie pytanko gdzie w silniku BP DOHC jest ten czujnik temperatury
- Od: 22 paź 2006, 23:07
- Posty: 40
- Skąd: Kraków - Skała
- Auto: 323 GT 1.8 DOHC
mam też podobny problem, ale nie wiem czy do konca taki sam. otóż rano pali od razu idealnie. Gdy jest ciepły zagrzany to ma problem. Gdy jest nagrzany kręci jakby WOLNIEJ i dodanie gazu raczej nic nie daje. Dziś np mialem tak że kręciłem i kręciłem i miałem wrażenie że coraz wolniej coraz wolniej. Sprubowałem drugi raz i od razu załapał. Czy to może byc rozrusznik?
- Od: 19 mar 2005, 12:45
- Posty: 58
- Skąd: Ruda Śląska Wirek
- Auto: 323 BG 1.6-LPG i DWIE 626 1,8
Mam F-ke 1.8 GT BG i mogę ci powiedzieć gdzie jest czujnik – popatrz sobie pod kopułką trochę w prawo, będzie wkręcony w okolicach miski olejowej.
Sam się dołączam do pytania co jest, na zimny pali od razu, ALE szarpie i gaśnie póki się nie nagrzeję – czujnik temp. zielony wymieniony, świece, przewody WN, filtry, wtrysk też, pozostaje nieszczęsna pompa paliwa (na 100%) padnięta tyle, że na gazie też szarpie
Na ciepłym trzeba pokręcić, ale potem jedzie okej. Cud techniki ta mazda...
PS. Zastanawiam się jeszcze nad innymi czujnikami temp (w BG są 3), próbował ktoś coś robić z tym ?
Sam się dołączam do pytania co jest, na zimny pali od razu, ALE szarpie i gaśnie póki się nie nagrzeję – czujnik temp. zielony wymieniony, świece, przewody WN, filtry, wtrysk też, pozostaje nieszczęsna pompa paliwa (na 100%) padnięta tyle, że na gazie też szarpie
PS. Zastanawiam się jeszcze nad innymi czujnikami temp (w BG są 3), próbował ktoś coś robić z tym ?
- Od: 15 cze 2008, 09:40
- Posty: 15
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 323F BG 1.8 16V DOHC 92r
Ja rozwiązałem problem tak samo jak napisałem Gompka na PW. Sprzedałem w cholerę tego trupa
Przez rok walczyłem i problem z odpalaniem nie ustawał. Znając życie, na 100% była to jakaś pierdoła, albo silnik miał tak niską kompresję, że nie łapał odrazu mimo, że po odpaleniu cykał jak w zegarku.
Dla tego kupiłem MK4 Gompka bo to Mazda 121 
U siebie wymieniałem filtr paliwa, pompę paliwa, listwę wtryskową, regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej i...nic to nie dało.
Problem rozwiązany
Pomogła wymiana kopułki i palca rozdzielacza. Śmieszne pieniądze, a jaka radość teraz
Dodatkowo jak było zimno to póki się nie nagrzał to silnik lubił sobie poprzerywać, ale to wina kabli WN była (uprzedzając pytanie, po samej wymianie kabli problem z odpalaniem był nadal aktualny). Mam nadzieję, że komuś to pomoże:)
Pozdrawiam:)
Pomogła wymiana kopułki i palca rozdzielacza. Śmieszne pieniądze, a jaka radość teraz
Dodatkowo jak było zimno to póki się nie nagrzał to silnik lubił sobie poprzerywać, ale to wina kabli WN była (uprzedzając pytanie, po samej wymianie kabli problem z odpalaniem był nadal aktualny). Mam nadzieję, że komuś to pomoże:)
Pozdrawiam:)
- Od: 15 cze 2008, 09:40
- Posty: 15
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 323F BG 1.8 16V DOHC 92r
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość