Problem z odpaleniem. | Rozwiązanie: Przestawiony rozrząd.

Postprzez riddick2006 » 13 sty 2012, 11:17

tekkenfan napisał(a):
D4NI3L napisał(a):jednak pierwsza moja sugestja była trafna :)

fachura :P


Tak była trafna w 100%, mógłbym dać głowę, że dobrze był ustawiony i dobrze, że nie dałem bo już bym jej nie miał hehe.

tekkenfan napisał(a):
D4NI3L napisał(a):na zegarach świeci ci się akumulator? jezeli nie to aku jet ok i ładowanie(alternator) tak samo

To że nie świeci się kontrolka to znaczy aby tyle że alternator jest napędzany i podaje jakieś tam napięcie (oczywiście mówimy o uruchomionym silniku). Alternator może ładować większym/mniejszym napięciem i kontrolka w tym momencie nie musi się zapalić.
riddick2006 napisał(a):to na słabszym akumulatorze (45Ah).

Liczba amperogodzin nie oznacza, że akumulator jest mocniejszy/słabszy a jedynie jego pojemność (ile rozruchów wytrzyma oraz jak długo możesz używać sprzętu el. przy wyłączonym silniku), a o właściwościach rozruchowych mówi nam prąd rozruchowy.

Dzięki za cenne wskazówki.
Pozdrawiam!!!
Początkujący
 
Od: 9 sty 2012, 21:25
Posty: 10
Skąd: Trzebnice
Auto: Mazda MX-3
1.6, 16V, 107KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323