Witam serdecznie,
Problem dotyczy mx-3 1.6 benzyna
Objawy bardzo podobne do tych opisanych w m.in. tym temacie:
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... 25&start=0
z tą różnicą, że występują na zimnym silniku, na rozgrzanym zanikają, wręcz wszystko staję się ok
problem dotyczy pracy silnika (zimnego) w zakresie niskich obrotów, tj. do ok 2000
najgorzej jest przy ruszaniu z 1-go biegu i przy zmianie na dwójke... szaprie, dławi się, itp.
problem nie występuję jak się ruszy z powyżej 2000 tyś obrotów.... lepiej jest także w sytuacji, gdy się delikatnie i bardzo powoli wciska pedał gazu (a nie w podłogę od razu do oporu)
wymieniłem świece (na NGK), przewody WN, następnie przeczyściłem styki w aparacie zapołonowym – po tym zabiegu jakby na chwilę bylo lepiej, jednak na drugi dzień problem powrócił...
Czy ktoś z doświadczonych użytkowników jest w stanie mi pomóc co to może być? może przepływka czy też ten nieszczęsny aparat zapłonowy? inne?
Jeśli moderator uzna, że temat jest nie na miejcu proszę o usunięcie/ przesunięcie mojego posta w inne topic (aczkolwiek używałem opcji szukaj – podobne tematy dotczyły 323 lub pracy silnika na gorącym silniku)
Z pozdrowieniami,
peka
szarpanie przy zimnym silniku
Strona 1 z 1
1. Sugeruję obejrzeć rurę od przepływomierza do przepustnicy, czy przypadkiem nie jest gdzieś pęknięta. Dodatkowo sprawdź stan filtra powietrza oraz szczelność całego zaopatrzenia w powietrze.
2. Warto zainteresować się też składem mieszanki u ustawieniem zapłonu.
3. A ściśle w temacie – ciekawe, co sprzęgło na to...
Pozdrawiam
..::GofNet::..
2. Warto zainteresować się też składem mieszanki u ustawieniem zapłonu.
3. A ściśle w temacie – ciekawe, co sprzęgło na to...
Pozdrawiam
..::GofNet::..
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
witam!
mam podobny problem co poprzednik z tym, że BG 1,3 na gaźniku. Szarpie ok. 2000 tyś. i tylko na benzynie na gazie nie ma już tego problemu i jak w temacie najbardziej na zimnym silniku. Świece są wymienione, przewody ok. Czy może by to wina filtra paliwa
Pozdrawiam
BJFast
mam podobny problem co poprzednik z tym, że BG 1,3 na gaźniku. Szarpie ok. 2000 tyś. i tylko na benzynie na gazie nie ma już tego problemu i jak w temacie najbardziej na zimnym silniku. Świece są wymienione, przewody ok. Czy może by to wina filtra paliwa
Pozdrawiam
BJFast
- Od: 30 gru 2007, 14:27
- Posty: 57
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda 323 (BG) 1.3 16V '92 LPG
BJFast napisał(a):
mam podobny problem co poprzednik z tym, że BG 1,3 na gaźniku. Szarpie ok. 2000 tyś. i tylko na benzynie na gazie nie ma już tego problemu i jak w temacie najbardziej na zimnym silniku. Świece są wymienione, przewody ok. Czy może by to wina filtra paliwa
BJFast
Mam dokładnie to samo. Wymieniłem filtr paliwa i jakby troche się poprawiło ale nie do końca.Też zachodze w głowe co to moze byc.na LPg jest wszystko ok. mozliwe ze trzeba smoka przy baku przeczyścic lub cały gaźnik ale to tylko moje przypuszczenia.
Pozdro, szacun, respect 
Wymieniłem dzisiaj filtr paliwa i niestety nie jest to lekarstwo na wyżej wymieniony problem
. Mechanik doradził mi żebym sprawdził przewody podciśnieniowe, że nawet posiekniete przewody mogą powodować dziwną prace silnika. Skład mieszanki też może być dobrym tropem. Niestety żeby dobrze go ustawić trzeba mieć analizator spalin.
- Od: 30 gru 2007, 14:27
- Posty: 57
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda 323 (BG) 1.3 16V '92 LPG
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość