Witam,
pytanie banalne ale niestety nie znalazłem na forum konkretnej odpowiedzi.
Ubywa mi troszkę za dużo oleju z silnika i wiem już po przeczytaniu kilku postów, że do wymiany są najprawdopodobniej pierścienie olejowe(niebieski dymek na zimnym silniku).
Domyślam się, że przy wymianie pierścieni olejowych nie robimy nic z cylindrami tylko czekamy, aż pierścienie dopasują się same podczas zwykłej eksploatacji – czy mam rację?
Zauważyłem jeszcze jedną rzecz. Na zimnym silniku kopci na niebiesko tylko na benzynie, po przełączeniu na gaz leci biały dymek. Czy może to być związane ze złym ustawieniem zapłonu lub mieszanki?
Nie sprawdzałem jeszcze błędów w komputerze ale zrobię w tym tygodniu.
Dzięki z góry za pomoc...
Wymiana pierścieni olejowch. Kopcenie tylko na beznynie.
Strona 1 z 1
Tak. Podczas ew. wymiany pierścieni upewnij się, że uszczelniacze są jeszcze sprawne.marcineusz napisał(a):pierścienie dopasują się same podczas zwykłej eksploatacji – czy mam rację?
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Wielkie dzięki za radę. Zajmę się tym najwcześniej wiosną :/ a do tego czasu będę przecierał co jakiś czas tłumik i dolewał litrami olej :/.
pozdrawiam
pozdrawiam
- Od: 11 maja 2006, 10:21
- Posty: 43
- Skąd: Szczecin
- Auto: Mazda MX-3 1.6 B6-DOHC+LPG
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość