Dziura przy 3500 obrotów + wariujaca wycieraczka

Postprzez LOKU » 25 sie 2006, 20:58

Witam> Niedawno stałem się posiadaczem czarnej MX – 3 i mam Dwa pytania odnosnie tego auta.

1. po kilku dniach zaczeła mi chyba "wariowac elektryka" bo czasami włacza się wycieraczka

tylnej szyby oraz spryskiwacz tylnej szyby i nie da rady ich wyłaczyc. wyłaczaja się same

lub po kilkukrotnym lub dłuzszym wyłaczeniu zapłonu. Prosze o podpowiedzi co to moze byc bo

tak sie nie da jeździc. zaradziłem temu tymczasowo wyciągając bespiecznik tylnej wycieraczki

oraz odłączając pąpke tylnego spryskiwacza ale są to rozwiazania tymczasowe.

2. prszyspieszająs zauważam "dziurę" po przekroczeniu 3500 obrotów, a dopiero po chwili auto

dostaje powera, nie wiem czy tak jest w mazdach bo mam ja dopiero od tygodnia, silnik 1.6

SOHC 88KM.Acha jeżdze na 95.

Z góry dziekuje za pomoc, jezeli ktoś moze to niech podeśle mi linka albo na pisze jak

umieszczać zdjęcia w postach to postaram sie dodać auto do galerii. superlok@wp.pl
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 25 maja 2006, 23:31
Posty: 23
Skąd: Słupsk
Auto: Czarna MX-3 1.6

Postprzez Cysiek » 26 sie 2006, 09:10

LOKU napisał(a):po kilku dniach zaczeła mi chyba "wariowac elektryka" bo czasami włacza się wycieraczka

tylnej szyby oraz spryskiwacz tylnej szyby i nie da rady ich wyłaczyc

W tych sprawach to trzeba jechać do elektryka.
LOKU napisał(a):prszyspieszająs zauważam "dziurę" po przekroczeniu 3500 obrotów

Tutaj powodów może być kilka
– sonda lambda
– świece, kable WN
– złej jakości paliwo ( ale raczej to odpada )
– filtr paliwa i powietrza
Czy to się dzieje przy wiekszej ilości paliwa w zbiorniku czy przy małej ( na rezerwie )
Jak o czymś zapomiałem to mnie pewnie ktoś poprawi ;)
Była 323f bg
Forumowicz
 
Od: 27 gru 2005, 23:18
Posty: 169
Skąd: Przasnysz
Auto: Audi 80 B4 Avant 1,9 Tdi

Postprzez LOKU » 26 sie 2006, 12:38

No zalezy, tak samo sie dzieje przy połowie baku jak i przy rezerwie.
A co do paliwa to poprzedni właściciel jeździł na Verwie i nie było tej dziury – przynajmniej nie miałem takiego odczucia
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 25 maja 2006, 23:31
Posty: 23
Skąd: Słupsk
Auto: Czarna MX-3 1.6

Postprzez Cysiek » 26 sie 2006, 13:02

Może u Ciebie jest ten problem co tu jest opisany – http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=25282
Nie napisałeś czy zmieniałeś filtry. Wymiana napewno nie zaszkodzi.Filtry nie są takie drogie. Może też coś się dzieje z zapłonem. Kopułka może jest do wymiany. Na odległość mogę tylko zasugerować co może być przyczyną. Ja od 3 miesięcy walczę z obrotami i nie mogę znaleźć przyczyny. A dziure też mam jak długo śmigam na Lpg, ale widze że ty nie masz. Podjedź do elektryka niech zmierzy sondę lambda jak będą jakieś dziwne wskazania to wtedy wymienisz jak będzie wszystko Ok to trzeba będzie szukać gdzie indziej przyczyny.
Była 323f bg
Forumowicz
 
Od: 27 gru 2005, 23:18
Posty: 169
Skąd: Przasnysz
Auto: Audi 80 B4 Avant 1,9 Tdi

Postprzez Yard » 26 sie 2006, 23:07

U mnie "dziura" zniknęła po dolaniu specyfiku do czyszczenia układu paliwowego STP. Kosztował kilkanaście złotych.
Moderator
 
Od: 13 mar 2004, 22:32
Posty: 3015 (61/37)

Postprzez LOKU » 27 sie 2006, 22:25

Hmm a jak reszta uważa, oczywiscie na temat specyfiku do czyszczenia układu paliwowego?? Poleca to jeszcze ktos? i czy jest to bespieczne i nie uszkodzi nic?
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 25 maja 2006, 23:31
Posty: 23
Skąd: Słupsk
Auto: Czarna MX-3 1.6

Postprzez Cysiek » 28 sie 2006, 14:45

LOKU napisał(a):czy jest to bespieczne i nie uszkodzi nic?

Uszkodzić to raczej nic nie uszkodzisz.No chyba, że wlejesz jakiś shit nie wiadomo jakiego pochodzenia :) . Kup jakiś dobry środek np: STP
Była 323f bg
Forumowicz
 
Od: 27 gru 2005, 23:18
Posty: 169
Skąd: Przasnysz
Auto: Audi 80 B4 Avant 1,9 Tdi

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323