podczas przyspieszania coś zrzęźi
Strona 1 z 1
jeżeli to wysokie dźwięki, darcie/piłowanie to zapewne zużyta tarcza hamulcowa, jeżeli początkowo "falujące" jęki, a przy większych prędkościach buczenie to pewnie łożysko
mówimy o przyspieszaniu w jeździe prostej czy na skręconych kołach?
mówimy o przyspieszaniu w jeździe prostej czy na skręconych kołach?
- Od: 29 mar 2008, 17:17
- Posty: 985
- Skąd: Suwałki
- Auto: EC K8 | BA B3 | Civic MB3 D15Z8 vtec | CRX ED9 D16Z5 | E30 316i coupe
o to ja też jestem ciekawa bo mój kochany ma tak w swoim Mercu i za diabła nie mogę tego zlokalizować... a już chyba oblukałam wszystko we wte i we wte
słychać go przy przyspieszaniu – dodawaniu gazu
(dźwięk jakby się ciągnął po asfalcie/rzęził łańcuch)
słychać go przy przyspieszaniu – dodawaniu gazu
In this white wave I am sinking...
In this silence... In this white wave... In this silence... I believe...
I have seen you, in this white wave, you are silent...
You are breathing in this white wave ...I am free...
In this silence... In this white wave... In this silence... I believe...
I have seen you, in this white wave, you are silent...
You are breathing in this white wave ...I am free...
- Od: 31 mar 2007, 15:10
- Posty: 2013
- Skąd: cebullandia...
- Auto: hmmm nie ma wyjścia, musi być znów mx3...
Dodam, że u mnie, w 323C jest podobnie, tylko że w okolicach lewego koła (przynajmniej tak mi się wydaje)... Podczas przyspieszania (ale tylko gdy naciskam pedał gazu) słychać w samochodzie terkotanie, które bardzo intensywnie wyczuwam nawet na kierownicy. Po pewnym czasie terkotanie ustaje... Co to może być?
Ja miałem podobnie wlasnie przy prawym kole straszny to byl dzwiek taki metaliczny ale ustał jak wlalem olej z wyzszej polki moze to od tego bylo a moze samo ustało
:):):):):)
-
Robciio
u mnie dźwięk jakby rzężenia to był dźwięk słabo napiętego łańcucha który spina wałki rozrządu a czy w waszych furach jest w ogóle taki łańcuch to nie wiem.

pzdr

pzdr
Ostatnio edytowano 31 lip 2011, 17:07 przez Lesiu, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 1 gru 2005, 12:29
- Posty: 361
- Skąd: Dębica
- Auto: 323F BA Z5 :] '96
u mnie rzęziła przerdzewiała obudowa katalizatora.
Naprawa prosta – wydupcyłem ją ;p
Naprawa prosta – wydupcyłem ją ;p
- Od: 1 gru 2008, 16:07
- Posty: 23
- Skąd: Kolbuszowa
- Auto: 323F BG1.6 8V 1991r 84km 125Nm
Mam podobne objawy.Wymienilem łożyska kół, łożysko podpory półosi i nic.Prawdopodobnie to któreś z łożysk w skrzyni poleciało a dżwięk przenosi się po pólosiach tak jakby z koła dochodził.
Nie wyważaj drzwi które ktoś wcześniej otworzył :–)
- Od: 23 maja 2009, 14:40
- Posty: 107
- Skąd: Zduńska Wola
- Auto: 323f BJ 1,3 16V 1999
Art310 napisał(a):Mam podobne objawy.Wymienilem łożyska kół, łożysko podpory półosi i nic.Prawdopodobnie to któreś z łożysk w skrzyni poleciało a dżwięk przenosi się po pólosiach tak jakby z koła dochodził.
Jakie są koszta naprawy czegoś takiego? Pytam na razie tak orientacyjnie.. Możliwe, że u mnie właśnie to samo padło..
luki88 napisał(a):mi takie dżwięki wydawała metalowa (aluminiowa) oslona wydechu – niepamiętam juz która ale jest ich tam kilka
pomogła opaska metalowakoszt 2 zł
Mam sportowy wydech z maja. Musze sprawdzić, czy to od wydechu... Luzy jakieś tam są...
[błąd]
Winkle Kotliny http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewt ... 93#p490493
Mam podobny problem w mazdzie mx3 1.6 z '95. Podczas przyspieszania przy obrotach 1800-2100 coś metalicznie rzęźi, stukota. W necie widziałem, że ludzie mówią o katalizatorze, braku teflonowej podkładki wybieraka biegów albo o poduszkach silnika. Dźwięk dobiega z dolnej części silnika od lewej strony (tam gdzie pasek rozrządu i inne).
Tutaj załączam filmik.
https://drive.google.com/file/d/1ZUj943 ... sp=sharing
Dodam że poprzedni własciciel wymieniał tą teflonową podkładkę oraz katalizator stąd podejrzenia na to ale specem nie jestem. Co do podkładki to wiem że na początku z nową chodził wybierak ciężko a pewnego dnia zaczał chodzić lekko. Ale nie zajarzyłem czy zbiegło się to z występowaniem problemu dzwonienia.
Chyba że to mogą być panewki.
Nie wiem czy nie powinienem się przerzucić na drugie auto do czasu aż u mechanika będzie termin.
Tutaj załączam filmik.
https://drive.google.com/file/d/1ZUj943 ... sp=sharing
Dodam że poprzedni własciciel wymieniał tą teflonową podkładkę oraz katalizator stąd podejrzenia na to ale specem nie jestem. Co do podkładki to wiem że na początku z nową chodził wybierak ciężko a pewnego dnia zaczał chodzić lekko. Ale nie zajarzyłem czy zbiegło się to z występowaniem problemu dzwonienia.
Chyba że to mogą być panewki.
Nie wiem czy nie powinienem się przerzucić na drugie auto do czasu aż u mechanika będzie termin.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość