Reset i adaptacja ECU w MX-3
A jakie to bezpiecnziki usunąłęś? Bo bezpiecznika EGi nie ma w skrzyneczce
TPS dobrze ustawiony? I czy na pewno dobrze podłączyłeś kable WN? I jak auto chodzi w trybie serwisowym?
^Bomba Tromba Elegancja Francja ;]^
- Od: 29 lis 2009, 22:39
- Posty: 452
- Skąd: bytom
- Auto: Mx3 1,8 *V6 * 24V * STAG300+ * '94
Robiłem to na nie załączonym imobilajzerze dlatego nie zadziałało zrobiłem wszystko jeszcze raz i jak reka odjoł chodzi jak zegarek a EGI nie ma masz racje ale jest INJ to ponoc to samo tylko gdy sie zatrzymam np. na swiatłach to przez kilka sekund obroty są na 1000 potem spadają na ok 750 ale to juz chyba inna przyczyna a serwisowym przed regulacja chodził tak ze prawie gasł po regulacji tak jak teraz zobacze jeszcze jak ostygnie i na ssaniu
- Od: 7 lut 2011, 19:38
- Posty: 64
- Skąd: Przystanki
- Auto: Mazda MX-3 1.6 16V, 96r.
to chyba w normie jak na swiatlach ma 1000 i po chwili spada do 750
- Od: 16 sty 2009, 20:02
- Posty: 201
- Skąd: Poznań
- Auto: RX-8 1.3
Hmm a ja tak miałem przed wymiana silniczka krokowego. Czasem spadaly czasem nie. A jak przydlawisz silnik na biegu ponizej 1000 to spada do 750? Jesli tak to albo daj do czyszczenia albo wymiany silniczek krokowy. Bo albo jest zapchany albo sie zawiesza (jak u mnie) 
pozdr0
pozdr0
^Bomba Tromba Elegancja Francja ;]^
- Od: 29 lis 2009, 22:39
- Posty: 452
- Skąd: bytom
- Auto: Mx3 1,8 *V6 * 24V * STAG300+ * '94
Masz tutaj jak wygląda to,. co masz przeczyścić. Z tym,i wężykami 
http://httwww.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=117&t=105774
A te blasz wsadza się pomiędzy ślimak z linki, a przepustnicę
http://httwww.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=117&t=105774
A te blasz wsadza się pomiędzy ślimak z linki, a przepustnicę
^Bomba Tromba Elegancja Francja ;]^
- Od: 29 lis 2009, 22:39
- Posty: 452
- Skąd: bytom
- Auto: Mx3 1,8 *V6 * 24V * STAG300+ * '94
Ustawiłem wszystko jak należy według rady kolegów z forum i nadal na rozgrzanym silniku obroty sa na około 750 ale gdy go przegazuje to spadają tylko do 100 tak sie trzymają wyłącze silnik i odpale znów jest na 750
- Od: 7 lut 2011, 19:38
- Posty: 64
- Skąd: Przystanki
- Auto: Mazda MX-3 1.6 16V, 96r.
No wiec zmostkowałem GND i TEN w gniezdzie diagnostycznym i odpaliłem silnik blaszke 0.50 umieściłem miedzy slimakiem a przepustnicą czujnik przepustnicy ustawiłem tak ze wentylator sie właczył a gdy umiesciłem tam blaszke 0.10 to wetylator nie chodził potem wykrecałem srubke od powietrza az obroty były około 750
- Od: 7 lut 2011, 19:38
- Posty: 64
- Skąd: Przystanki
- Auto: Mazda MX-3 1.6 16V, 96r.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości