Witam!
Po pierwsze, chciałbym w swojej MX-3 1.8 V6 (1991r) K8 odczytać kody błędów. Znalazłem na forum link: http://www.mazdaspeed.pl/web/warsztat/w ... .php?c=obd
, który jednak nie działa... Prosiłbym o pomoc. A mianowicie, potrzebuję fotki lub jakiegoś schematu gniazda diagnostycznego żebym wiedział dokładnie które piny zmostkować oraz jakiej dokładnie diody do tego potrzebuję.
A druga sprawa jest taka:
Podczas codziennej jazdy, Mazda traci moc zazwyczaj równo w zakresie pomiędzy 3500 – 4000 RPM. Tj. ciągnie dobrze do 3500, przy 3500 łapie muła... Popuszczam jej gaz, wciskam znowu i gdy dojdę do 4000 RPM ciągnie znowu jak szalona. Ma ktoś pomysł dlaczego tak jest?
Dodam, iż mam założony stożkowy filtr. I po jego założeniu została mi jedna wolna rurka, taka metalowa w plastikowej obudowie, która szła do obudowy seryjnego filtra powietrza, ona była chyba od podciśnienia. Czy może się tak dławić przez tą rurkę? Jeśli nie to dlaczego?
Brak mocy od 3500 – 4000 RPM, Kody błędów
Strona 1 z 1
najprawdopodobniej lapie cieple powietrze i to jest powodem mulenia
masz ten storzek jakos schowany ( w nadkolu )?? krotka? dluga rurka?
Jaka była ostatnia rzecz jaka przeleciała księżnie Dianie przez głowę?
– ..... chłodnica
– ..... chłodnica
- Od: 6 wrz 2009, 21:02
- Posty: 738
- Skąd: Kraków
- Auto: EC MX-3 2.5 V6 24V 95 KLZE Yaris 1.0 1SZ-FE
Alrmera N16
Wróć do oryginalnego układu. Stożek często powoduje spadki mocy w niższych zakresach obrotów. Czasem dodaje trochę u góry, ale rzędu 1-5KM. I to też rzadko, bo dolot trzeba dostrajać. Natomiast jak sam zauważyłeś masz niepodpięte wężyki podciśnień, co na 100% obniża moc. Naprawdę nie rozumiem po co ludzie do seryjnych aut wsadzają stożki... Chyba tylko dlatego że jest głośniej i wydaje im się że jadą szybciej niż w rzeczywistości 
- Od: 2 lip 2005, 14:16
- Posty: 519
- Skąd: Milanówek
- Auto: były:
Mazda 323 F BG GT '89
Mazda MX-3 1.8 V6 '97
jest: Skoda Fabia :|
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość