Brak mocy od 3500 – 4000 RPM, Kody błędów

Postprzez deceq » 23 cze 2010, 09:23

Witam!

Po pierwsze, chciałbym w swojej MX-3 1.8 V6 (1991r) K8 odczytać kody błędów. Znalazłem na forum link: http://www.mazdaspeed.pl/web/warsztat/w ... .php?c=obd
, który jednak nie działa... Prosiłbym o pomoc. A mianowicie, potrzebuję fotki lub jakiegoś schematu gniazda diagnostycznego żebym wiedział dokładnie które piny zmostkować oraz jakiej dokładnie diody do tego potrzebuję.

A druga sprawa jest taka:

Podczas codziennej jazdy, Mazda traci moc zazwyczaj równo w zakresie pomiędzy 3500 – 4000 RPM. Tj. ciągnie dobrze do 3500, przy 3500 łapie muła... Popuszczam jej gaz, wciskam znowu i gdy dojdę do 4000 RPM ciągnie znowu jak szalona. Ma ktoś pomysł dlaczego tak jest?

Dodam, iż mam założony stożkowy filtr. I po jego założeniu została mi jedna wolna rurka, taka metalowa w plastikowej obudowie, która szła do obudowy seryjnego filtra powietrza, ona była chyba od podciśnienia. Czy może się tak dławić przez tą rurkę? Jeśli nie to dlaczego?
Początkujący
 
Od: 1 wrz 2009, 17:28
Posty: 12
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda 626

Postprzez deceq » 21 lip 2010, 09:07

Nikt nie wie o co chodzi? :( Bo ja już sam nie wiem co mam robić...
Początkujący
 
Od: 1 wrz 2009, 17:28
Posty: 12
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda 626

Postprzez HKSze » 24 lip 2010, 16:00

najprawdopodobniej lapie cieple powietrze i to jest powodem mulenia :P masz ten storzek jakos schowany ( w nadkolu )?? krotka? dluga rurka?
Jaka była ostatnia rzecz jaka przeleciała księżnie Dianie przez głowę?


– ..... chłodnica
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 wrz 2009, 21:02
Posty: 738
Skąd: Kraków
Auto: EC MX-3 2.5 V6 24V 95 KLZE Yaris 1.0 1SZ-FE
Alrmera N16

Postprzez Matador » 24 lip 2010, 16:29

Załóż org filter i będzie git, stożek zawiele nie daje...Praktycznie jest nieodczuwalny przyrost mocy jezeli tak to złudzenie jest.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lip 2010, 18:31
Posty: 215
Skąd: Werbkowice
Auto: Mazda MX-3 1.6 16V

Postprzez fazzi » 25 lip 2010, 11:44

Wróć do oryginalnego układu. Stożek często powoduje spadki mocy w niższych zakresach obrotów. Czasem dodaje trochę u góry, ale rzędu 1-5KM. I to też rzadko, bo dolot trzeba dostrajać. Natomiast jak sam zauważyłeś masz niepodpięte wężyki podciśnień, co na 100% obniża moc. Naprawdę nie rozumiem po co ludzie do seryjnych aut wsadzają stożki... Chyba tylko dlatego że jest głośniej i wydaje im się że jadą szybciej niż w rzeczywistości :P
Forumowicz
 
Od: 2 lip 2005, 14:16
Posty: 519
Skąd: Milanówek
Auto: były:
Mazda 323 F BG GT '89
Mazda MX-3 1.8 V6 '97
jest: Skoda Fabia :|

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323