Zielony "osad" na przewodzie WN

Postprzez djArias » 14 mar 2010, 12:32

witam, mam taki problem, sciagnalem przewody z kopulki (dodam ze nowej:)) i na jednym z nich bylo dosc sporo zielonego osadu – takiej jakby plasteliny :) pomyslalem Sobie nic to – wyczyscilem popsikalem ISOLEM zalozylem i niby wszystko spoko – po jakims czasie znowu to samo – na jednym przewodzie osadza sie ten zielony syf – ma ktos moze jakis pomysl co to moze byc? Przewody do wymiany czy cos z aparatem?

i przy okazji – ma ktos jakas opinie o przewodach marki PRO-SPORT – boje sie wydac 200zl jesli maja sie okazac chinska tandeta :D
:D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2008, 08:49
Posty: 487
Skąd: Koszalin/Poznan
Auto: Seat Ibiza ASZ :)

Postprzez toster01 » 15 mar 2010, 22:41

Myślę, że nie koniecznie może to być wina samych przewodów, jeśli wymieniłeś ostatnio kopułkę. Zami9enniki ostatnio są najróżniejszej jakości, bo każdy liczy kasę. Niektóre metale (szczególnie w obecności prądu) w kontakcie ze sobą, utleniają się i powodują efekt takiego właśnie śniedzienia (swoista odmiana korozji), dzieje się tak np. w przypadku kontaktu miedzi i aluminium. Być może styki na kopułce były z jakiegoś materiału, pokrywanego warstwą innego i w trakcie montażu uległa zarysowaniu wierzchnia warstwa materiału? Przewody w mazdach są zazwyczaj bdb jakości i wytrzymują praktycznie całe auto.
Czy szwedzki łoś może być mocniejszy od japońskiego samuraia?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 wrz 2008, 19:28
Posty: 321
Skąd: Plock
Auto: EC B6D (ale to mojej żony;)) Volvo V70 '98 2.0T5 Kombi (całkiem szybki karawan;)

Postprzez ROMAN-R87 » 17 mar 2010, 09:15

to jest patyna(tlenek miedzi) ktory osadza sie w wyniku wil;goci z powietrza lub zamoczenia , wyczysc aby byla przewodnosc i mozesz smialo dalej jezdzic
NGK kable sa dobre, ale ja polecam SENTECH(nawet na LPG sie sprawuja rewelacyjnie, i cena nie jest tragiczna)
pozdrawiam
-323 BF E3 jest x18xe
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
Forumowicz
 
Od: 10 maja 2007, 22:32
Posty: 976 (0/1)
Skąd: Olsztyn
Auto: ACTROS 2653 6x4
JGC V8

Postprzez djArias » 17 mar 2010, 10:31

Roman dzieki za odpowiedz :) – a taka sprawa czemu tylko na jednym przewodzie to sie robi ? – ja mam u SIebie przewody SEIWA – tak nawet nawet...
:D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2008, 08:49
Posty: 487
Skąd: Koszalin/Poznan
Auto: Seat Ibiza ASZ :)

Postprzez ROMAN-R87 » 17 mar 2010, 10:38

widocznie w tym jednym przypadku musiala sie dostac wilgoc, prze brak szczelnosci, ale to nie przeszkadza, poprostu co jakis czas zerkaj czy sie znowu nie pojawil nalot i ewentualnie go usun
pozdrawiam
-323 BF E3 jest x18xe
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
Forumowicz
 
Od: 10 maja 2007, 22:32
Posty: 976 (0/1)
Skąd: Olsztyn
Auto: ACTROS 2653 6x4
JGC V8

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323