MX-3 94r. 1.6 16v Rwie pasek od alternatora !!!

Postprzez maniott » 12 lut 2010, 13:45

Panowie wymieniłem 3 paski w ciągu 4 dni zrobiłem na kazdym około 10 km ??? co jest grane.
Koła pasowe sprawdzone są w dobrym stanie i to raczej nie ich wina łozyska alternatora dobre kreci sie gładko. Pasek po założeniu nie ma bicia chodzi równo. Teraz załozyłem 3 pasek i narazie jest ok nie kwiczy nic. Naładowałem akumulator do pełna bo powiedzieli mi ze to przez to mogło byc gdyz mam akumulator diesla i kiedyś rozładował sie do zera. Pod uwage biore tez pompe wody ale znowu gdyby ona sie zatarła to by temperature łapało a ono dochodzi tak jak ma byc do połowy i jest ok. poprzednie paski piszczały zaraz po zapaleniu jakąs minute to chyba norma i potem jak chechałem czasami jak depnołem do kiwczał poczym gdy dawałem na luz to przestawał dawałem biego to piszczał
www.manasterzec.cba.pl
Zapraszam do mnie w Bieszczady Agroturystyka w Manastercu. :)
Początkujący
 
Od: 14 paź 2009, 20:00
Posty: 13

Postprzez emilMZ » 12 lut 2010, 17:55

Sprawdz czy napewno któreś koło pasowe niema bicia góra-dół bo to może być przyczyną...jak narazie wiecej pomysłów niemam ;)
Były szczęśliwy posiadacz dwóch Madzi 323f BG 1.6 16v i 1.8 16v SOHC
Sprzedam części do 323f BG 1.6 i 1.8
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 wrz 2009, 17:17
Posty: 106
Skąd: Lubartów/Lublin
Auto: Fiat Punto Cabrio ELX 1.2 16V

Postprzez stanisław » 12 lut 2010, 19:48

maniott napisał(a):Panowie wymieniłem 3 paski w ciągu 4 dni zrobiłem na kazdym około 10 km ??? co jest grane.
Koła pasowe sprawdzone są w dobrym stanie i to raczej nie ich wina łozyska alternatora dobre kreci sie gładko. Pasek po założeniu nie ma bicia chodzi równo. Teraz załozyłem 3 pasek i narazie jest ok nie kwiczy nic. Naładowałem akumulator do pełna bo powiedzieli mi ze to przez to mogło byc gdyz mam akumulator diesla i kiedyś rozładował sie do zera. Pod uwage biore tez pompe wody ale znowu gdyby ona sie zatarła to by temperature łapało a ono dochodzi tak jak ma byc do połowy i jest ok. poprzednie paski piszczały zaraz po zapaleniu jakąs minute to chyba norma i potem jak chechałem czasami jak depnołem do kiwczał poczym gdy dawałem na luz to przestawał dawałem biego to piszczał


Odpowiedz na kilka pytań:
1. Jaki był powód zmiany paska przed założeniem tych trzech(3) sztuk nowych, które uległy uszkodzeniu (czy to okresowa wymiana eksploatacyjna)?
2. Czy owe 3 paski zostały rozerwane wzdłuż, czy poprzecznie...?
3. Czy prawidłowo wyregulowałeś naprężenie paska...?
4. Czy wszystkie nowe paski pochodzą od tego samego dostawcy (producenta)...?
Początkujący
 
Od: 9 sty 2010, 18:31
Posty: 14
Auto: mazda mx-3 V6

Postprzez ROMAN-R87 » 13 lut 2010, 19:45

przejrzyj kola pasowe czy nie maja gdzies na rowkach zadarc czy inch nieprawidlowosci
pozdrawiam
-323 BF E3 jest x18xe
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
Forumowicz
 
Od: 10 maja 2007, 22:32
Posty: 976 (0/1)
Skąd: Olsztyn
Auto: ACTROS 2653 6x4
JGC V8

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323

cron