wymieniony zawór od pompy oleju,wymienione popychacze i dalej silnik klekocze

Postprzez /V6 » 2 wrz 2009, 15:19

Sebaaaaaaa7
On wymienił hydrauliczne popychacze, zaworek upustowy pompy oleju, olej + filtr i nadal mu stuka.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 cze 2009, 16:46
Posty: 133
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Auto: MX-3 1.8 V6 94' – CRASH :(
MX-3 1.8 V6 92' – USE :)

Postprzez Sebaaaaaaa7 » 2 wrz 2009, 18:54

Wiem.Ja też kiedyś miałem taki problem i wszyscy mechanicy w grodzisku chcieli mi wymieniać popychacze,dopiero gdy pojechałem do Bronisz to Jarek dolał oleju do górnej kreski na bagnecie, i nastąpiła cisza w silniczku, było to jakieś 8 lat temu i jak trzymam stan pod full spokój do tej pory, niekiedy zastuka po rozruchu na zimnym silniku jakieś 5s. ale to norma w tych silnikach nienależy się tym przejmować.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 cze 2006, 10:26
Posty: 94
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Auto: Mazda 6 2.0 136KM 03r. Mazda 323f 1.8 96r.

Postprzez piwo » 3 wrz 2009, 17:37

moze pompa oleju nie daje cisnienia.a moze gniazda zaworowe trza zrobic.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4879 (270/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez norbson » 4 wrz 2009, 11:56

został wymieniony zaworek cisnienia oleju,wiec cisnienie powinno być dobre,czy to moze być wina popychaczy zamienników??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2006, 19:45
Posty: 80
Skąd: szczecin
Auto: mazda mx 3 1.8 v6

Postprzez /V6 » 4 wrz 2009, 12:19

A mi przestało stukać i silnik pracuje teraz normalnie a nic kompletnie nie robiłem <co?> . I bądż tu mądry :|

Wcześniej na rozgrzanym silniki pojawiał się stukot i falował, raz było słychać a za chwilę cisza i tak w kółko. A teraz mam kompletną ciszę :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 cze 2009, 16:46
Posty: 133
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Auto: MX-3 1.8 V6 94' – CRASH :(
MX-3 1.8 V6 92' – USE :)

Postprzez TomekPerformance » 30 wrz 2009, 09:42

Ja też mam taki stukot. Na zimnym stuka, później cisza a za jakiś czas znowu stuka. Ile może kosztowac wymiana takich sprężynek na wałku rozrządu?
Forumowicz
 
Od: 10 sty 2008, 09:54
Posty: 57
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda MX-3 1995 16V

Postprzez TomekPerformance » 30 wrz 2009, 09:43

Ja też mam taki stukot. Na zimnym stuka, później cisza a za jakiś czas znowu stuka. Ile może kosztowac wymiana takich sprężynek na wałku rozrządu?
Forumowicz
 
Od: 10 sty 2008, 09:54
Posty: 57
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda MX-3 1995 16V

Postprzez siwy_dymek » 9 paź 2009, 21:59

Dla mnie to stukanie to ktorys hydroregulator zaworow. Wymieniajac popychacze nie koniecznie byly wymienione popychacze. Ja mam u siebie tak jak mam malo oleju albo jak mam juz stary olej i zwlaszcza jak pokrece na wysokich obrotach dluzszy czas w dodatku w cieple dni. Polecam olej valvoline max life -problem pojawia sie znacznie rzadziej niz jak mialem mobil 1.

...chcielibyscie slyszec orkiestre jak jechalem do chorwacji 1300km caly czas 140km/h...
Forumowicz
 
Od: 10 sty 2006, 17:29
Posty: 608

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323