pomierzylem rozne podzespoly silnika oporomierzem i uzyskalem slabe wyniki:
przy przeplywomierzu wynik powinien byc 2,21-2,69 u mnie 2,9
przewody od swiec – powinno byc 16Kohm jest u mnie 2,9kOhm
Czarna puszeczka przy przepustnicy powinno byc 10,7-12,3 ohm
Sonda lambda powinno byc 6ohm ja mam 8ohm
czy to oznacza ze wszystkie powyzej wymienione sa do wymiany? (wszystkie blaszki wyczyscilem takze blad pomiarowy nie wchodzi w gre)
Pomiary ohm różnych podzespołów silnika 1.6 – ktoś to robił?
Strona 1 z 1
Ostatnio edytowano 29 mar 2015, 00:15 przez Piotrek_154, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Korekta tematu
Powód: Korekta tematu
:D
- Od: 10 wrz 2008, 08:49
- Posty: 487
- Skąd: Koszalin/Poznan
- Auto: Seat Ibiza ASZ :)
A dlaczego to wszstko mierzysz? I skąd wiesz że to są prawidłowe wartości? Kable zapłonowe są różne i w zalezności od typu mają różną oporność. Przy sondzie lambda omomierzem możesz sobie zmierzyć tylko grzałkę i jak jest 8 om to jest ok. Co do przepływomierza to oporność będzie uzależniona od temperatury i to co Ci wyszło jest raczej ok.
- Od: 30 lis 2008, 11:00
- Posty: 141
- Skąd: Uniejów
Rook wartosci ktore mam sa na 100% dobre sa z ksiazki servisowej mazdy – w przeplywomierzu mierzy sie dokladnie czujnik temperatury powietrza jak doczytalem – a mierze bo brakuje troche pod nogą mocy i zastanawiam sie dlaczego... 
:D
- Od: 10 wrz 2008, 08:49
- Posty: 487
- Skąd: Koszalin/Poznan
- Auto: Seat Ibiza ASZ :)
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość