Spadek mocy po wymianie uszczelki pod głowicą

Postprzez Leszek » 28 gru 2008, 00:53

Tomi2008 napisał(a):nie korzysta z klucza dynamometrycznego

a to ma cos do rzeczy??[/quote]

Kolega miał pewnie na myśli, że nie dokręcili pokrywy jak należy.. i mogło spaść sprężanie.

Swoją droga to pozostaje chyba jechać do innego mechanika i zapłacić 20 zł więcej ale mieć autko zrobione cacy.
Jakiś tam podpis Leszka :P
Dark Defender
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 maja 2008, 19:20
Posty: 3760 (21/55)
Skąd: Grodzisk Wlkp.
Auto: Brak

Postprzez qbass » 28 gru 2008, 00:59

aLehandro napisał(a):Kolega miał pewnie na myśli, że nie dokręcili pokrywy

Raczej głowicy ;)
Szczerze wątpię, aby przykręcali "na czuja", chociaż znam takich kowali i jakoś im to wychodzi <lol>
Jednak jakby głowica nie była przykręcona odpowiednim momentem, byłyby inne objawy (takie jak przy uszkodzonej uszczelce pod głową).
Sprzedam sporo części do MX-6/626 GE KL :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 kwi 2007, 10:39
Posty: 1021 (0/2)
Skąd: Sokołów Podlaski
Auto: MX-6 GE KL

Postprzez waldii » 28 gru 2008, 18:41

qbass napisał(a):Szczerze wątpię, aby przykręcali "na czuja", chociaż znam takich kowali i jakoś im to wychodzi

ale mnie leczy tekst KOWAL.Od 12 lat robie silniki,nie zawodowo tylko tak dla siebie i znajomych.Nigdy nie mialem reklamacji na cokolwiek.A powiem Ci,ze klucz dynam. wisi na regale od nowosci.Nigdy w zyciu nie byl uzywany.Glowica i korba tylko i wylacznie na czuja.Jest to pewniejszy sposob niz kluczem za 50zl z biedronki ;)
waldii
 

Postprzez Tomi2008 » 28 gru 2008, 21:53

spytaj się mechanika czy niemiałeś "progów" w cylindrach, jeśli twoje auto ma duży przelot, to możliwe, że takowe były a po planowaniu zwiększyłeś stopień sprężania i mógł się któreys ukruszyc
może zbyt dużo filozofuje ale słyszałem o takich przypadkach

waldii: gratuluje czucia w ręku
Początkujący
 
Od: 10 mar 2008, 18:19
Posty: 8
Skąd: Warszawa
Auto: 323C 1,5 Dohc

Postprzez waldii » 28 gru 2008, 22:00

Tomi2008 napisał(a):spytaj się mechanika czy niemiałeś "progów" w cylindrach, jeśli twoje auto ma duży przelot, to możliwe, że takowe były a po planowaniu zwiększyłeś stopień sprężania i mógł się któreys ukruszyc

ukruszyc próg?? :|


Tomi2008 napisał(a):waldii: gratuluje czucia w ręku

:)
waldii
 

Postprzez lookas » 28 gru 2008, 23:00

dzieki bardzo za rady na pewno z jakiejs skorzystam
Początkujący
 
Od: 24 gru 2008, 13:25
Posty: 12

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323