Spadek mocy po wymianie uszczelki pod głowicą

Postprzez lookas » 25 gru 2008, 20:37

pekla mi uszczelka miedzy cylindrami mam mazde mx3 1.6SOHC16V po wymianie i planowaniu auto sporo stracilo na mocy i nie wkreca sie przy 5000 obr/min na najwiekszy moment obrotowy jak mozna to skutecznie zlikwidowac
Ostatnio edytowano 26 gru 2008, 14:26 przez lookas, łącznie edytowano 3 razy
Początkujący
 
Od: 24 gru 2008, 13:25
Posty: 12

Postprzez darekk86 » 25 gru 2008, 21:17

glupie pytania: co wymieniles przy okazji wymiany uszczelki pod glowica? sruby od glowicy, pierscienie, zawory? Kto robil remont i czy wszystko bylo dobrze zlozone no i nasmarowane olejem przy skladaniu?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 gru 2006, 20:58
Posty: 1393
Skąd: Wa-wa/Puławy
Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo

Postprzez qbass » 26 gru 2008, 01:09

lookas, proszę o zapoznanie się z regulaminem działu. Dowiesz się z niego jak poprawnie nazywać i kiedy zakładać nowe tematy na forum.
Następnie popraw proszę temat na zgodny z regulaminem (użyj opcji 'zmień' – prawy górny róg Twojego postu) zwiększy to Twoje szanse na uzyskanie odpowiedzi. Masz na to 24h, później temat będę musiał umieścić w koszu.
Oznaczenia generacji i symbole silników – potrzebne do nazwania tematu – znajdziesz na stronie klubowej.
Skorzystaj też z opcji 'szukaj', wiele problemów było już omawianych na forum, a co ważniejsze, dużo z nich zostało rozwiązanych.

Regulamin
Opcja: Szukaj
Jak używać opcji: Szukaj
Oznaczenia modeli i silników
FAQ Forum MazdaSpeed

Nawet nie wiemy o jakie auto chodzi <oczy>
Czy wszystko jest podłączone jak należy? Wszystkie podciśnienia, aparat zapłonowy ustawiony? Jesteś pewny, że rozrząd poprawnie złożony? Nie kopci? Więcej szczegółów!
Sprzedam sporo części do MX-6/626 GE KL :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 kwi 2007, 10:39
Posty: 1021 (0/2)
Skąd: Sokołów Podlaski
Auto: MX-6 GE KL

Postprzez lookas » 26 gru 2008, 14:20

NIE WIEM JAK TO BYLO ROBIONE BO WYMIENIALI MI TO W WARSZTACIE ROBILI TO PONAD TYDZIEN PODEJRZEWAM ZE ZROBILI COS PO ZLOSCI BO ZADZWONILEM DO NICH Z PRETENSJAMI
Początkujący
 
Od: 24 gru 2008, 13:25
Posty: 12

Postprzez darekk86 » 26 gru 2008, 14:39

hehe. Smieszy mnie takie gadanie...
Jak robili to w warsztacie to jak mogli zrobic cos po zlosci?? Przeciez oni za to odpowiadaja!
Jak jest cos nie tak to jedz do nich i tyle. Samochod ma normalnie jezdzic.
Mozliwe ze zle bylo cos zlozone, ze cylindry sie przytarly po odpaleniu itd. A to sie wiaze z kolejnym remontem. A moze to tylko cos z wtryskami albo pompa paliwa lub filtrem.
Tak jak qbass napisal, nie wiemy nawet o jaki samochod chodzi i jaki silnik.

A swoja droga nasuwa mi sie kolejne pytanie: czy po wyjechaniu z warsztatu po remoncie docierales silnik? Bo przekraczanie 5tys obrotow na niedotartym silniku raczej nie jest madre...
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 gru 2006, 20:58
Posty: 1393
Skąd: Wa-wa/Puławy
Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo

Postprzez KyRy » 26 gru 2008, 15:02

lookas nie pisz wielkimi literami ponieważ traktowane jest to jako krzyk.
A temat jest ciągle źle nazwany
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2006, 15:02
Posty: 2302 (0/3)
Skąd: Kotlina Kłodzka
Auto: są:
121 1,3 92
Mx-5 1,6 95
Mx-5 1,8 96
Mx-5 1,6 92
Mx-5 1,6 93
były:
Mx-5 1,6 89
Mx-5 1,6 93
Mx-5 1,8 97
Mx-5 1,6 95
Mx-5 1,8 97
Mx-5 1,6 96
Mx-5 1,6 94
Mx-3 1,6 95
Mx-3 1,8 92
M5 2,0 05
Xed6 2,5 95

Postprzez realski » 26 gru 2008, 15:09

kolega napisal ze wywalilo uszczelke pod glowica ...
wiec zapewne zrobili planowanie + zawory i na tym sie skonczylo ...

ja obstawiam prosta sprawe 1 zabek na pasku ^^

w takim przypadku sprawdza sie podstawy
! sprezanko
2 ustawienie rozrzadu
3 zaplon
jesli przy wzroscie obrotow auto slabnie jest to raczej to ..
Pozdrawiam
Forumowicz
 
Od: 5 lis 2004, 20:47
Posty: 232 (0/1)
Skąd: Białystok

Postprzez lookas » 26 gru 2008, 18:21

przeczytaj dobrze temat to bedziesz wiedzial o jaki samochod chodzi a po drugie nikt mi nie chcial dac gwarancji bo jest to samochod sportowy tak sie tlumaczyli a jak auto wyjechalo w takim stanie to w jakim wyjedzie nastepnym razem a pompa i wtryski sa dobre bo sprawdzalem
Początkujący
 
Od: 24 gru 2008, 13:25
Posty: 12

Postprzez BratCukierka » 26 gru 2008, 18:27

lookas napisał(a):KyRy napisał:
lookas nie pisz wielkimi literami ponieważ traktowane jest to jako krzyk.
A temat jest ciągle źle nazwany
to wyslij mi wzor na gg


to może sam spójrz jak wyglądają inne a jak twój i będziesz wiedział...

a jeszcze lepiej jeśli regulamin przeczytasz


lookas napisał(a):po drugie nikt mi nie chcial dac gwarancji bo jest to samochod sportowy tak sie tlumaczyli


hahaha faktycznie kipi ;) sportem :P sportowe to może być rx-7 :P

jak nie chcieli dać gwarancji czyli nie są pewni wykonanej przez siebie naprawy?
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 20:21
Posty: 3953
Skąd: Brodnica
Auto: Toyota Yaris Hybrid '19

Postprzez Mev » 26 gru 2008, 18:28

lookas napisał(a):nikt mi nie chcial dac gwarancji bo jest to samochod sportowy

hahaha

Po pierwsze – a co to ma do rzeczy? A po drugie – MX3 1.6 jest tak sportowe jak... no nieważne :P
f*ck
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2005, 14:16
Posty: 5791 (0/3)
Skąd: Piła
Auto: Mercedes CLS '18
Range Rover Sport
Fiat 500

Postprzez darekk86 » 26 gru 2008, 19:21

informacje o samochodzie dodales dopiero 26 grudnia o 13.26, wiec nie mow zebysmy czytali dokladnie watek bo wczesniej o tym nie bylo ani slowa...

Samochod sportowy... Hmm, to fajny mechanik co w "sportowym" samochodzie nie umie uszczelki zmienic.
Jesli zrobili remont to sa za niego odpowiedzialni i juz. Jak samochod jest zwalony i obstawiasz ze to z ich winy to jedz do nich i maja to naprawic. Prosta sprawa.
Nie rozumiem jak mozna sie zdecydowac na takiego mechanika jak mowi ze gwarancji nie daje na "sportowe" auto... Naprawde w tym kraju w kazdym miescie i w kazdej wsi jest od cholery mechanikow, wiec mozna wybierac do woli.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 gru 2006, 20:58
Posty: 1393
Skąd: Wa-wa/Puławy
Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo

Postprzez qbass » 27 gru 2008, 00:47

lookas, poprawiłem za Ciebie temat, na przyszłość tak masz je tytułować, jeśli chcesz by przetrwały.

Co my tu będziemy gdybać. Jedź tam, gdzie naprawiałeś auto i powiedz jaka jest sytuacja- tyle.
Sprzedam sporo części do MX-6/626 GE KL :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 kwi 2007, 10:39
Posty: 1021 (0/2)
Skąd: Sokołów Podlaski
Auto: MX-6 GE KL

Postprzez Kailen » 27 gru 2008, 01:25

Czyli był przestrzał pomiedzy cylindrami tak ?? a sprezanie jak wyglada ?? Jak ja wymieniałem u siebie uszczelke to sprawdziłem sprezanie przed i po tak dla własnej info a jesli masz jaka kolwiek fakture lub cos w tym stylu to automatycznie masz gwarancje :P
Forumowicz
 
Od: 27 sie 2008, 22:57
Posty: 83
Skąd: Koszalin
Auto: Mazda mx-3 1.6 DOHC
Fiat Seicento 0.9 99r

Postprzez Tomi2008 » 27 gru 2008, 15:19

a nie za gruba jest ta uszczelka, jeśli tak to masz mniejszy stopień sprężania i tym samym spadek mocy, a może specjalista, który nie daje gwarancji na auta sportowe, nie korzysta z klucza dynamometrycznego :)
Początkujący
 
Od: 10 mar 2008, 18:19
Posty: 8
Skąd: Warszawa
Auto: 323C 1,5 Dohc

Postprzez lookas » 27 gru 2008, 18:19

ja tylko cytuje to co powiedzieli w warsztacie a ze ona nie jest sportowa to ni czeba byc geniuszem


sprezania nie mierzylem nie mam pojecia jakiej grubosci jest uszczelka rachunku niestety tez nie mam a swoja droga po planowaniu glowicy zmniejsza sie komora spalania i moc automatycznie powinna wzrosnac sprawdze jeszcze rozrzad i zaplon wydaje mi sie ze jest cofniety o 1 zabek
Ostatnio edytowano 28 gru 2008, 22:58 przez lookas, łącznie edytowano 1 raz
Początkujący
 
Od: 24 gru 2008, 13:25
Posty: 12

Postprzez qbass » 27 gru 2008, 19:13

lookas, chcąc coś dodać do swojej poprzedniej wypowiedzi, używamy opcji "Zmień" (prawy górny róg każdego posta). Nie pisz proszę, jednego pod drugim, bo ciężko się to czyta!
Sprzedam sporo części do MX-6/626 GE KL :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 kwi 2007, 10:39
Posty: 1021 (0/2)
Skąd: Sokołów Podlaski
Auto: MX-6 GE KL

Postprzez anonimka » 27 gru 2008, 21:55

Ja u siebie też wymieniałam uszczelki tyle, ze w V-ce do tego doszło jeszcze oczywiście planowanie, uszczelka pod kolektorem ssącym, uszczelki wałka rozrządu, wymiana oleju, wymiana płynu chłodniczego, sprawdzenie pompy wody, ustawienie rozrządu. Dowiedz się co dokładnie zrobili poza samą wymianą uszczelki a myślę, ze zlokalizujemy przyczynę.
In this white wave I am sinking...
In this silence... In this white wave... In this silence... I believe...
I have seen you, in this white wave, you are silent...
You are breathing in this white wave ...I am free...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 mar 2007, 15:10
Posty: 2013
Skąd: cebullandia...
Auto: hmmm nie ma wyjścia, musi być znów mx3...

Postprzez waldii » 27 gru 2008, 22:03

Tomi2008 napisał(a):a nie za gruba jest ta uszczelka

a skad bys dorwal taka uszczelke??


Tomi2008 napisał(a):nie korzysta z klucza dynamometrycznego

a to ma cos do rzeczy??
waldii
 

Postprzez anonimka » 27 gru 2008, 22:06

waldii napisał(a):skad bys dorwal taka uszczelke??



wiedziałam, że zapomniałam o coś zapytać <diabełek>
In this white wave I am sinking...
In this silence... In this white wave... In this silence... I believe...
I have seen you, in this white wave, you are silent...
You are breathing in this white wave ...I am free...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 mar 2007, 15:10
Posty: 2013
Skąd: cebullandia...
Auto: hmmm nie ma wyjścia, musi być znów mx3...

Postprzez waldii » 27 gru 2008, 22:55

anonimka napisał(a):wiedziałam, że zapomniałam o coś zapytać

kto pyta nie błądzi :P <lol>
waldii
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323