Strona 1 z 1

Linka od ręcznego

PostNapisane: 2 mar 2010, 14:45
przez pandatom
Witam chciałem się zapytać czy przy dzwigni od ręcznego jest jakaś regulacja żeby linke podciągnąć

Re: Linka od ręcznego

PostNapisane: 2 mar 2010, 17:25
przez jacki15
tak jest regulacja, jeżeli masz odpowiedni klucz, to odchyl tą gume koło ręcznego i z prawej strony (strona pasażera) widac małą nakrętkę wkręcając naciągasz ręczny oczywiście na 2 koła tak samo, jeżeli nie dasz rade tak podkręcic, to musisz sciągnac ten plastik, są 3 śrubki, jedna pod popielniczką, dwie przy łączeniu plastików, pod kątem koło foteli

Re: Linka od ręcznego

PostNapisane: 2 mar 2010, 17:34
przez pandatom
No ok kolega dzięki mam nadzieje że coś mi da podciągniecie ręcznego bo obecnie dzwignia lekko się zaciaga na jakies 15 ząbków i ręcznego nie.

Re: Linka od ręcznego

PostNapisane: 3 mar 2010, 21:26
przez ROMAN-R87
potrzebna jest dluga nasadka 10mm, jak podciagniecie nic nie pomoze to sciagaj bebny i kasaki luzow miedzyszczekowych wykap przez naoc w nafcie i bedzie reczny jak ta lala(zakladajac ze masz jeszcze okladziny na szczekach w dobrym stanie)
pozdrawiam

Re: Linka od ręcznego

PostNapisane: 4 mar 2010, 16:18
przez pandatom
Oj tego nie wiem czy mam hehe Ale dzieki za wskazóweczki :D POZDRO

Re: Linka od ręcznego

PostNapisane: 4 mar 2010, 18:46
przez ROMAN-R87
nie ma sprawy, po to jest forum zeby sobie pomagac
pozdrawiam

Re: Linka od ręcznego

PostNapisane: 4 mar 2010, 21:42
przez markmas
ROMAN-R87 napisał(a):nie ma sprawy, po to jest forum zeby sobie pomagac


I właśnie o to chodzi :)

Co do ręcznego – Bardzo małe pole manewru jest pod wajchą.... Myślę, że nie skoro nic Ci nie łapie to takiego luzu tą śrubką nie zlikwidujesz. Poświęć trochę więcej czasu i zrób porządnie od pupy strony :) To jest – zlikwiduj luz na bębnach.

Pozdrawiam

Re: Linka od ręcznego

PostNapisane: 5 mar 2010, 16:00
przez pandatom
no niestety podciagniecie nic nie dało tak jak ręczny sie zaciągał to sie zaciąga i lipa

Re: Linka od ręcznego

PostNapisane: 5 mar 2010, 16:23
przez jacki15
no to ściągnij bębny, wyczyśc ładnie wszystko z pyłu posmaruj miedzianym smarem (oczywiścnie nie okładziny) wkręc z powrotem nakrętke do regulacji wewnątrz auta, wykręc regulator max ile się, złóż i ew. podciągnij wewnątrz i musi chodzic, oczywiście w razie potrzeby wymień szczęki/bębny.

Pozdrawiam