Strona 1 z 2

Stuki podczas hamowania

PostNapisane: 8 lut 2005, 19:47
przez Jano
Czasami przy hamowaniiu słysze dziwne dzwięki tak jak by coś podobnego do stukania przegłóbów lub skakaniu zacisków czy co.
Nie wiem co jest przyczyno czy zaciski czy przegłóby(ale raczej przegłoby nie).

PostNapisane: 8 lut 2005, 20:03
przez marek
Myślę, że to raczej nie przeguby.
Sprawdź czy masz klocki jeszcze, i zobacz czy są wszystkie druciki zabezpieczające oraz czy zacisk jest przykręcony

PostNapisane: 8 lut 2005, 22:21
przez Jano
klocki jeszce raczej mam bo niedawno zmieniałem i samochód normalnie chamuje, ale może te drucik albo niedokręcone zaciski

PostNapisane: 8 lut 2005, 23:39
przez Broda
Sprawdz wszystkie sruby od kol czy sa dokrecone, ja po wymianie klockow przegapilem jedna nakretke( nie byla dokrecona :| ) i mialem podobne objawy, po dokreceniu jest ok.


pozdrawiam

PostNapisane: 8 lut 2005, 23:44
przez Jaksa
Jano napisał(a):Nie wiem co jest przyczyno czy zaciski czy przegłóby
A tarcze proste?

PostNapisane: 9 lut 2005, 00:59
przez Jano
Tak zmieniałem na nowe jakieś 8k km, a na przeglądzie jak byłem to nic nie pokazało żeby tarcze były złe, jutro sprawdze śruby moze to one. W sumie ostatnio zobaczyłem że jedno świece miałem nie dokręcomno wiec w takim razie wszysko jest możliwe

PostNapisane: 9 lut 2005, 10:31
przez Waluś
A może tradycyjnie cylinderki stoją na tulejach. Mi tak dawało, jak sie zapiekły, ale to raczej trzaski były niż stuki

PostNapisane: 9 lut 2005, 13:30
przez Jano
zejde dzisaj do garażu i sprawdze czy śruby dokręcone od kół.

PostNapisane: 9 lut 2005, 14:02
przez Paweł
Czasami stukaja sprezyny o kielichy amortyzatorow, ale to jest raczej pojedyncze stekniecie.

PostNapisane: 9 lut 2005, 19:47
przez Jaksa
Waluś napisał(a):A może tradycyjnie cylinderki stoją na tulejach.
Na 100% stoją jak to bywa w BG/BA ( bardzo się zdziwię jak jest ok )

Jano napisał(a):Tak zmieniałem na nowe jakieś 8k km, a na przeglądzie jak byłem to nic nie pokazało żeby tarcze były złe,
Diagnosta nie wie jak tarcza wygląda ;) <lol> <lol> ysz....a jest wiarygodny, jak oni to robią <lol>

PostNapisane: 9 lut 2005, 19:51
przez Waluś
Jaksa napisał(a):Na 100% stoją jak to bywa w BG/BA ( bardzo się zdziwię jak jest ok )

No ba, a to tylko w tych tak bywa, u mnie jak zapiekło sie z przodu to zrobiłe, a tydzień potem to zamo z tyłu
To już złośliwość była <lol>

PostNapisane: 9 lut 2005, 21:29
przez Jano
Spawdze,sprawdze ale nie miałem dzisaj czasu wiec jutro pujde sprawdze czy koła dokrecone są dobrze, a jesli sa dokręcone to mówice że cylinderki stoją na tulejach albo źle dokręcone zaciski.

PostNapisane: 10 lut 2005, 10:45
przez Waluś
Odkręć go, zdejmij i popatrz czy chodzi bez większego oporu tuleja, hmm ta którą przykręcasz do obudowy :| jakoś tak hihi i czy luźno chodzi na tym swożniu na którym siedzi cylinderek.
Jeśli nie to wyczyść, tylejke możesz drobniutkim papierem ściernym, ale drobniutkim (np 1000) i smar miedziowy i wszystko, ach sprawdź w jakim stanie masz gumy na tych tulejach, jak porwane to wymianka, bo ci sie zapiecze za miesiąc znowu <lol>

PostNapisane: 10 lut 2005, 12:53
przez Jano
czy to może mieć wpływ na spaleanie bbo ostatnio odrobine wiecej zaczoł mi palić

PostNapisane: 10 lut 2005, 12:57
przez Waluś
Jak ci hamulce trzymają to na pewno, nawet nie małe <lol>

PostNapisane: 10 lut 2005, 15:09
przez Jerry
Waluś napisał(a):zdejm


Nie to że sie czepiam ale aż nie wiadomo jak przeczytać :D ;) i nie obraź sie zaraz.
Co do tulejek to ja mam już ich dość!!!!!!!!!!!!Umnie staja zaraz po założeniu K...A MAĆ.Ale nie musisz zdejmować zacisków,jak ruszysz nim nawet jak jest przykręcony to ok jak nie to lipa..........

PostNapisane: 11 lut 2005, 19:45
przez Jano
Dokręciłem koła o pół obrotu i nic nie było słychać, zobacze niedługo jak sie sprawdzi przy dłuższej jeździe.

PostNapisane: 13 lut 2005, 18:17
przez Broda
Czasem rzeczy blahe bywaja pomijane...


pozdrawiam

PostNapisane: 17 lut 2005, 04:22
przez Jano
Dzisaj załważyłem że dalej słychać pykanie, jak bede mial chwile czsu do podjade do mechanika i obejrze co sie dzieje. Bo albo coś jest nie dokrecone albo coś zapiekło.

PostNapisane: 5 maja 2005, 14:10
przez Jano
I co sie okazało tuleje stoją bo dostał sie piach kuż no i troche zapiekło, próbowałem to sam zrobić ale nie dało rady podjade do mechanika i niech oni sie siłuja a mnie to wyniesie od 10zł do 20 zł.