Strona 1 z 1
brak hamulca recznego

Napisane:
6 maja 2009, 14:16
przez syku85
witam mam problem zwiazany z recznym i ogulnie z hamulcem na tylnej osi (hamulec tarczowy wersia gt), wymienialem klocki ze znajomym mechanikiem po sciagnieciu zacisku nie moglismy wcisnac tloczka znajomy powiedzial ze sa 2 rodzaje co sie wciska i wkreca wiec wkrecenie pomoglo tloczek sie schowal wszystko pieknie ladnie tylko niema recznego a hydralliczny hamuje jest ale to niejest to na starych klockach hamowal lepiej a ich prawie wogule nie bylo,

Napisane:
6 maja 2009, 14:19
przez syku85
moze jest ktos kto mial podobny problem

Napisane:
6 maja 2009, 22:23
przez TALREP
prawde mowiac to co napisze to tylko domysly ale moze trzeba odpowiednio tloczek wkrecic. to znaczy po wkreceniu musi znajdowac sie w odpowiedniej pozycji. nie bylo zadnych znacznikow?

Napisane:
6 maja 2009, 22:51
przez Suloo
chyba nie.w golfie(nie smiac sie

)4 tloczek wkrecalismy przy wymianie i ladnie hamuje.albo TALREP ma racje a nam sie udalo ustawic nie wiedzac o tym:D

Napisane:
7 maja 2009, 09:16
przez syku85
przeczytalem gdzies ze trzeba wykrecic "srube mskujaca" zeby wcisnac tloczek rozbiore to i napisze co z tego wyszlo

Napisane:
7 maja 2009, 10:37
przez fafo
Witam.Mam Mazde 323f (BJ) z 2000 roku.U mnie też pojawił się problem z hamulcem ręcznym.(hamulec bębnowy)Najpierw zaciagałem go do połowy żeby zadziałał ale teraz zaciągam do samego końca i ledwie mi łapie ręczny a podczas hamowania to mam uczucie jakby prawie nie hamowaly [jakie?] koła.czy trzeba może coś wyregulować albo naciągnoć linkę.Czy jest tam może jakaś regulacja przy cylinderkach jak kiedyś w samochodach.Czy ktoś może wie co to mogłoby być.

Napisane:
7 maja 2009, 12:53
przez TALREP
W BG jest samoregulator przy cylinderku ale jak to wyglada w BJ to juz nie wiem. Regulacja naciagniecia jest na pewno. Od tego bym zaczal.

Napisane:
7 maja 2009, 17:29
przez LoboAlien
ja mam to samo brak recznego, u mnie blokuje sie tloczek, linka chodzi dobrze. W serwisie powiedzieli ze do wymiany jest zacisk hamulcowy, ewentualnie regeneracji koszt jakies 450 zł regenerowany. Jezdze bez recznego


Napisane:
10 maja 2009, 12:07
przez syku85
zrobilem . z tylu jest taka suobe na 14 klucz odkreca sie ja a wsrodku jest regulator na imbus skrecilem aby na zacisku stracil sie luz i teraz jest git