krzaku90 już chyba o tym było, ale napiszę jeszcze raz :
* przekładnia kierownicza – maglownica
* przewody
* pompa wspomagania
* chłodnica płynu (będzie raczej z przewodami – taka rurka zagięta w literę "U" z długimi bokami

)
* koło pasowe na wał – na pasek wielorowkowy i klinowy jednocześnie (ty w tej chwili masz pewnie tylko na pasek klinowy – alternator)
* pasek wielorowkowy
* płyn atf dextron II (o ile mnie pamięć nie myli)
* śruby :
– 3 do zamontowania pompy na bloku silnika
– 2(?) do zamontowania chłodnicy płynu
– 1 gdzieś mocujesz przewody do bloku silnika czy do błotnika (już nie pamiętam)
a przekładnie przykręcisz nawet na te stare
parę podstawowych kluczy płaskich + nasadowa 10tka z dłuuugą przedłużką bądź nawet dwiema do odkręcenia blachy na ściance grodziowej.
to by było chyba na tyle
EDIT:
co do tego co podałeś, maglownica chyba ok, musi być z htb a nie z eFki (podobno różnią się)
pompa na logikę będzie dobra choć od eFki ale np. silnik B6 (1,6) był i w htb i w eFce a z B6 pasuje do B3 (1,3) z tego co pamiętam.