Drążek zmiany biegów – ułamany zatrzask / oraz prośba o rade przed zakupem części

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez 3dwa3 » 11 lis 2008, 18:15

witam

Problem znany.. Drążek wpadał, wpadał aż w końcu ułamał się jeden z zatrzasków trzymających go na miejscu i już sie sam nie trzyma.
Z tego co pisaliście trzeba wymieniać całość jednak już w starszych tematach nie było widać zdjęcia, na necie też nie znalazłem tej części. Z tego co pisaliście koszt duży... :(
Narazie jakoś to zrobiłem na szybko, ale drążek lata, nie trzyma się po środku tego otworu a ja chce to zrobić jak najszybciej.

1. Czy da się wstawić używaną część? jak to w ogóle jest montowane dokładnie no i jeśli macie zdjęcie to poprosze.

Druga sprawa
Planuje wymiane kilku części, prosiłbym o porade jaką firmę wybrać, chodzi o jak najlepszy stosunek cena-jakość. Również może nawet ważniejsza sprawa – jakie firmy sobie kompletnie odpuścić przy wyborze.

2. pasek rozrządu + napinacz
3. tarcze hamulcowe + klocki
4. amortyzatory
3dwa3
 

Postprzez migel_2006 » 11 lis 2008, 21:37

Witam napewno odpusc sobie takie firmy jak JC czy HART co tu duzo pisać na czesciach tych firm po prostu strach jezdzić to nie żart , najważniejszy jest ROZRZĄD tu odradzam zbyt dużą oszczędność polecam pasek niemieckiej firmy CONTITEC firma znana napisalem jak sie wymawia napinacz firmy GMB też znana i doceniona amorki mozna wsadzic KOITO okolo 200zl za sztuke albo KYB około 400zl ale minimum trzy lata masz spokuj klocki i tarcze firmy TRW pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 10 lis 2008, 18:45
Posty: 8
Skąd: Ząbkowice Śl.
Auto: Mazda mx-3

Postprzez rafakulus » 12 lis 2008, 22:57

a ja mam taki drazek, co prawda z denomntazu ale dziala
Forumowicz
 
Od: 14 cze 2005, 21:27
Posty: 32
Skąd: szczecin
Auto: mazda 6 rf5c

Postprzez bikus » 12 lis 2008, 23:07

a u mnie tez sie uwalil tak jak u kolegi i go poprostu w 3 miejscach migomatem przyspawalem i sie exra trzyma :)

co do hamulcow to polecam lukasy reszty nie podpowiem wiem ze amory polecaja kayab'y
www.poturbowani.pl – tuning, części – ZAPRASZAM!!!
moja Mazda – viewtopic.php?f=312&t=137583
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 sty 2008, 15:28
Posty: 851 (0/1)
Skąd: Warszawa/Biała podlaska
Auto: Mazda 323F BJ Sportive 02'

Postprzez mod » 14 lis 2008, 15:17

Amorki – udezaj do Smirnoffa :) kupiłem szybko dostałem, zamontowałem i nagle przykleiło mnie do drogi :)
Naczynia na kuchnie indukcyjne http://www.averkom.pl ;
SPAWANIE PLASTIKU – PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lut 2006, 21:49
Posty: 208
Skąd: Poznań / Owińska
Auto: była 323F 1.6 GB, 626GF 1.8 1997, została 626GF 2.0 1999, Citroen Xsara II 2002 16v

Postprzez mad_man » 15 lis 2008, 16:42

dokladnie, popieram...
amorki + tarcze + pasek i napinacz, bij do smirnofa .. ja praktycznie wszystko od niego biore i polecam :)
do amorkow oczywiscie sobie dobierz jeszcze oslony amorkow te gumowe i jesli zmieniasz amorki, to zapytaj smirnofa o drazki stabilizatora czy siakos tak... generalnie, ja bym na Twoim miejscu wymienil cala zawieche odrazu... oczywiscie amorki KYB
http://planme.pl – jezeli szukasz harmonogramu...:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 maja 2005, 15:48
Posty: 428 (1/3)
Skąd: Oświęcim
Auto: '91 323F BG 16V 1.6 (gaz)
'95 626 GE 1.8 (rip)
'96 323F BA 1.5Z (sold)
'09 Laguna 2.0T F4R

Postprzez mod » 16 lis 2008, 13:07

Drążki stabilizatora a potem nie ma potrzeby ustawiania zawiechy? Tylne amorki zmieniałem w garażu tylko przód oddałem do zakładu i odrazu na ustawienie zbieżności.Tak gumy też mam od niego i pasowały jak ulał :) . Niestety z tylu widzę ze szykuje się wymiana wszystkich pozostałych elementów gumowych.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lut 2006, 21:49
Posty: 208
Skąd: Poznań / Owińska
Auto: była 323F 1.6 GB, 626GF 1.8 1997, została 626GF 2.0 1999, Citroen Xsara II 2002 16v

Postprzez mad_man » 17 lis 2008, 23:55

hmm odnosnie zbieznosci to ja musialem robic, dopiero gdy wymienialem drazki kierownicze... i tak w sumie w samochodzie, poza rozrzadem nikt nic poza mna i moim znajomym nie grzebal.. ogolnie to nie powinno sie nic zmienic, dopoki nie ruszy sie drazkow kierowniczych :] a wymiana amorkow z przodu jest latwiejsza niz z tylu bo nie trzeba zdejmowac tych oslonek smiesznych.. i ogolnie fajna zabawka.. wystarczy tylko miec sciagacze :D
http://planme.pl – jezeli szukasz harmonogramu...:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 maja 2005, 15:48
Posty: 428 (1/3)
Skąd: Oświęcim
Auto: '91 323F BG 16V 1.6 (gaz)
'95 626 GE 1.8 (rip)
'96 323F BA 1.5Z (sold)
'09 Laguna 2.0T F4R

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323