tak mowicie ze trzeba rozebrac pol auta no ciekawe ze ze zdjecie calego zbiornika to 30 min dla normalnego mechanika nie dla sieroty co rozkreca i marudzi specjalnie jak to mu nie ciezko i zle zeby podwyzszyc cene ,,stary sprawdzony sposob w niejdnym warsztacie robilem to wiem jak to dziala ,,,,, koszt przewodow to tylko ma rachumku dla klijenta jest 20 zl bo jesli warsztat ma podpisane umowy z hurtowniami typu intercars itd itd to dostaje czesci za pol darmo przyklad piasta kola na tyl cena w sklepie 185 -200 zl ,,cena dla warsztatu 120 -80 ,,' dobre co

,, a propo czemu ludzie najpierw nie ustalacie z gory ceny za naprawe

w czym tu problem przyjezdza lkijet auto na podnosnik mechanik widzi ze sroby sie nie okreca wrecz ukreca ze trzeba zdjac zbiornik jaki jest dostep do tych przewodow i niech mowi ile za to ma wziasc a nie mowi przy odbiorze auta ,, dajecie sie doic troche panowie a wrecz to tak jest ze jak japoniec to musi byc drozej z zalozenia bo japoniec ,,natomiast to bardzo proste auta jak budowa cepa ,,,, ale ze japoniec to juz powod do tego by bylo drozej tak samo jest w sklepach czym rozni sie amor od mazdy a opla astry f

dla fabryki ktora go produkuje to niczym np kyaba do opla 120 zl do mazdy 199zl a przeciez to ten sam olej ta sama technika produkcji te same materialy ,,wiec czemu drozej

bo japoniec

mazda z silniken Pb isuzu 1,7 D opel astra f z tym samym silnikiem a idzcie zapytajcie o uszczelke do opla a do mazdy choc to tasama to bedzie kosztowac 30 zl wiecej niz do opla ...polska mentalnosc tak samo jak w wypadku vw i tdi 80 % polakow mysli ze to cudo a tak naprawde to mul na rope bez wyrazu smrodliwy i klekoczacy ropniak zbudowany na konstrukcji diesla 1,6 z 81 roku tylko modernizowanego przez lata a w efekce pod ladnym plastikiem kostrukcja stara jak swiat bardziej awaryjna i duzo wiecej palaca niz ten stary 1,6 diesel z golfa 2
