Wymiana przewodów hamulcowych – Cena usługi
1, 2
Witam serdecznie.
Nie wiem, gdzie szukać informacji więc rozpocząłem nowy wątek. Właśnie odebrałem samochód z warsztatu – mazda 323, 94r 1,6. Wymienione zostały 2 przewody hamulcowe centralne i 4 tylne. Za wymianę + materiały zapłaciłem 600zł.
Tutaj moje pytanie: czy to jest normalna cena za taką usługę?
Nie wiem, gdzie szukać informacji więc rozpocząłem nowy wątek. Właśnie odebrałem samochód z warsztatu – mazda 323, 94r 1,6. Wymienione zostały 2 przewody hamulcowe centralne i 4 tylne. Za wymianę + materiały zapłaciłem 600zł.
Tutaj moje pytanie: czy to jest normalna cena za taką usługę?
No to cudownie...
Informacje na rachunku:
Przewód h-ca miedziany f=4,75 9,5mb*12,42 = 117,99zł
końcówka przew. h-ca dor 12szt.*5 = 60zł
płyn hamulcowy = 22zł
robocizna 400zł
Informacje na rachunku:
Przewód h-ca miedziany f=4,75 9,5mb*12,42 = 117,99zł
końcówka przew. h-ca dor 12szt.*5 = 60zł
płyn hamulcowy = 22zł
robocizna 400zł
za robote to Cie zgolili jak za zboze. mnie wymieniali w mojej starej BG 2xtyl ,1xprzod i cylinderki na tyl oba i z robota zaplacilem 300 pln w tamtym roku.Uwazam ze wzieli za duzo za robote bo za czesci nie mam pojecia ile teraz chodza
pozdrawiam
pozdrawiam
-323 BF E3 jest x18xe
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
podaj warsztat .....zeby kazdy wiedzial ze tam ma nie zajezdzac
- Od: 18 mar 2008, 16:34
- Posty: 371
- Auto: Była Mazda 323F 1.8 , LPG Koltec
Teraz Honda Accord 2.4 190KM Benzyna+LPG i Mazda 3 2.0 benzyna
Witam
Panowie(Panie?).Rozumiem , że braliście czynny udział w takiej naprawie (tomekrvf ;–) )skoro sądzicie, że Domin tak bardzo przepłacił.
Aby było to dobrze zrobione (a zakładam, że tak jest) to pół podwozia trzeba ruszyć + bak (lub kombinować bez odkręcania ale to kombinacje alpejskie – a one trwaja i za nie też się płaci) od pompy do tylnych bębnów.
Jak wszystko bylo przerdzewiałe (a pewnie tak było , bo po co ta wymiana) to naprawa trwała pewnie ponad 1 normalną dniówke / 1 meches.
OK można kupić ori przewody ale żeby je włożyć bez gięcia to tez trzeba podkręcać (patrz pourywać a potem znowy kombinować od nowa ) sporo "śrubeczek"
Jeśli firma była poważna/duża to nie zaskakuje mnie ta cena (robocizny).
Uprzedzając Wasze uwagi powiem , że sam robiłem tą wymianę(pomagałem swojemu mechanikowi, który nie ma swojej firmy i zapłaciłem w związku z tym mniej) i dzięki temu mam świadomośc nakładu pracy/czasu/energii itp. niezbędnego przy tej konkretnej robocie.
Tak na marginesie, to ciekawe jak przewody paliwowe/uchwyty itp. wygladają po tej wymianie
Pozdr.LUP
Panowie(Panie?).Rozumiem , że braliście czynny udział w takiej naprawie (tomekrvf ;–) )skoro sądzicie, że Domin tak bardzo przepłacił.
Aby było to dobrze zrobione (a zakładam, że tak jest) to pół podwozia trzeba ruszyć + bak (lub kombinować bez odkręcania ale to kombinacje alpejskie – a one trwaja i za nie też się płaci) od pompy do tylnych bębnów.
Jak wszystko bylo przerdzewiałe (a pewnie tak było , bo po co ta wymiana) to naprawa trwała pewnie ponad 1 normalną dniówke / 1 meches.
OK można kupić ori przewody ale żeby je włożyć bez gięcia to tez trzeba podkręcać (patrz pourywać a potem znowy kombinować od nowa ) sporo "śrubeczek"
Jeśli firma była poważna/duża to nie zaskakuje mnie ta cena (robocizny).
Uprzedzając Wasze uwagi powiem , że sam robiłem tą wymianę(pomagałem swojemu mechanikowi, który nie ma swojej firmy i zapłaciłem w związku z tym mniej) i dzięki temu mam świadomośc nakładu pracy/czasu/energii itp. niezbędnego przy tej konkretnej robocie.
Tak na marginesie, to ciekawe jak przewody paliwowe/uchwyty itp. wygladają po tej wymianie
Pozdr.LUP
323/BG/hb/1.3i/16V/91r oraz 323C/BA/1.5i/16V/94r /Samochody są jak ludzie – niezależnie od marki, dobre i złe a problem polega na tym żeby się w porę zorientować kto jaki jest...
- Od: 31 paź 2004, 11:50
- Posty: 140
- Skąd: Kraków
- Auto: 323
Dzięki LUP, uspokoiła mnie Twoja wypowiedź.
W takim razie mam jeszcze jedno pytanie w temacie. Podczas tej naprawy wyszło, że mam do wymiany rozpieracz tylego koła. Czy ktoś się orientuje ile takie ustrojstwo może kosztować, a jeżeli tak to gdzie mogę kupić?
Z góry dzięki.
W takim razie mam jeszcze jedno pytanie w temacie. Podczas tej naprawy wyszło, że mam do wymiany rozpieracz tylego koła. Czy ktoś się orientuje ile takie ustrojstwo może kosztować, a jeżeli tak to gdzie mogę kupić?
Z góry dzięki.
Witam. mam takie pytanko, nie orientujecie sie ile może kosztować wymiana [jakich?] przewodów hamulcowych w mazdzie 323c?
-
Paulcia
Paulcia napisał(a):Witam. mam takie pytanko, nie orientujecie sie ile może kosztować wymiana [jakich?] przewodów hamulcowych w mazdzie 323c?
koszt jednego przewodu to ok. 20 zl. nie pamietam ile kosztowala wymiana ale nie byly to zbyt duze pieniadze...
323c BA Z5 1.5 96r.
- Od: 21 lip 2009, 21:45
- Posty: 5
- Skąd: Olsztyn
- Auto: 323c BA Z5 1.5 96r.
Witam Przymierzam się do wymiany przewodów hamulcowych na przewody Goodride z tym, że z moich poszukiwań w internecie znalazłem tylko do modelu z silnikem Z5 ... Będą pasowaly do Magdaleny z silnikiem BP ... ? Ktoś coś może powiedzieć na temat tych przewodów...?
Śmierć jeździ szybko ... Bądź szybszy xD
- Od: 4 paź 2008, 11:51
- Posty: 435
- Skąd: Tuchów
- Auto: 323F (BA) 2.5 V6 KL-ZE
LUP napisał(a):Witam
Aby było to dobrze zrobione (a zakładam, że tak jest) to pół podwozia trzeba ruszyć + bak (lub kombinować bez odkręcania ale to kombinacje alpejskie – a one trwaja i za nie też się płaci) od pompy do tylnych bębnów.
Tak na marginesie, to ciekawe jak przewody paliwowe/uchwyty itp. wygladają po tej wymianie
Mogę się tylko podpisać pod powyższymi słowami. Uczestniczyłem (jako obserwator) przy wymianie w/w przewodów. Roboty od cholery i rzeczywiście kombinować trzeba co nie miara, już nie mówiąc o ściąganiu baku i innych wynalazkach. Ja w tej cenie miałem wymienione sztywne przewody hamulcowe plus przewody paliwowe, które ściągałem na własny koszt + ok 200zł.
Pozdrawiam
- Od: 17 cze 2008, 23:48
- Posty: 567
- Skąd: Warszawa
- Auto: 323 BG 1.6 16V
&
626 GV 2.2i 12V
Ja właśnie odebrałem auto od mechanika miałem wymieniane główne przewody hamulcowe-metalowe (te dwie rurki co idą od przodu do tyłu auta) na dorabiane z rurki miedzianej były to dwie sztuki na lewe i prawe tylne koło plus wymiana płynu hamulcowego, i miałem też drobne stuki w tylnych kołach, powodem tego były łączniki stabilizatora lewy i prawy (cena za szt 50zł) Za części i robociznę zapłaciłem 300zł uważam że to jest Dobra cena. Jak by co to polecam w Czerwionce-Leszczynach ul.Żorska 4 mechanik Stencel Bogdan. Pozdrawiam Paweł
- Od: 14 lut 2010, 01:27
- Posty: 6
- Auto: Mazda 323 S BA poj.1.5 1997r sedan
no to faktycznie 300zł to nie dużo,
a wracając do założyciela postu to wdł, mnie to 600zł zaprawie kąpletną wymiane przewodów to nie jest zbyt dużo,
ja w swojej Mazduni wymieniałęm dwa [jakie?] przewody, oczywiści sam to mnie to kosztowało 28 zł.
Pozdro
a wracając do założyciela postu to wdł, mnie to 600zł zaprawie kąpletną wymiane przewodów to nie jest zbyt dużo,
ja w swojej Mazduni wymieniałęm dwa [jakie?] przewody, oczywiści sam to mnie to kosztowało 28 zł.
Pozdro
1/4 mili ET- 17,667 ET+RT- 17,743
- Od: 1 gru 2009, 17:06
- Posty: 5
- Skąd: opolskie
- Auto: Mazda 323f bg 1.6 16v
tak mowicie ze trzeba rozebrac pol auta no ciekawe ze ze zdjecie calego zbiornika to 30 min dla normalnego mechanika nie dla sieroty co rozkreca i marudzi specjalnie jak to mu nie ciezko i zle zeby podwyzszyc cene ,,stary sprawdzony sposob w niejdnym warsztacie robilem to wiem jak to dziala ,,,,, koszt przewodow to tylko ma rachumku dla klijenta jest 20 zl bo jesli warsztat ma podpisane umowy z hurtowniami typu intercars itd itd to dostaje czesci za pol darmo przyklad piasta kola na tyl cena w sklepie 185 -200 zl ,,cena dla warsztatu 120 -80 ,,' dobre co ,, a propo czemu ludzie najpierw nie ustalacie z gory ceny za naprawe w czym tu problem przyjezdza lkijet auto na podnosnik mechanik widzi ze sroby sie nie okreca wrecz ukreca ze trzeba zdjac zbiornik jaki jest dostep do tych przewodow i niech mowi ile za to ma wziasc a nie mowi przy odbiorze auta ,, dajecie sie doic troche panowie a wrecz to tak jest ze jak japoniec to musi byc drozej z zalozenia bo japoniec ,,natomiast to bardzo proste auta jak budowa cepa ,,,, ale ze japoniec to juz powod do tego by bylo drozej tak samo jest w sklepach czym rozni sie amor od mazdy a opla astry f dla fabryki ktora go produkuje to niczym np kyaba do opla 120 zl do mazdy 199zl a przeciez to ten sam olej ta sama technika produkcji te same materialy ,,wiec czemu drozej bo japoniec mazda z silniken Pb isuzu 1,7 D opel astra f z tym samym silnikiem a idzcie zapytajcie o uszczelke do opla a do mazdy choc to tasama to bedzie kosztowac 30 zl wiecej niz do opla ...polska mentalnosc tak samo jak w wypadku vw i tdi 80 % polakow mysli ze to cudo a tak naprawde to mul na rope bez wyrazu smrodliwy i klekoczacy ropniak zbudowany na konstrukcji diesla 1,6 z 81 roku tylko modernizowanego przez lata a w efekce pod ladnym plastikiem kostrukcja stara jak swiat bardziej awaryjna i duzo wiecej palaca niz ten stary 1,6 diesel z golfa 2
lakier jak dziewczyna zawsze musi wygladac mokro :)
lakierowanie to pasja nie praca
lakierowanie to pasja nie praca
- Od: 3 kwi 2010, 00:14
- Posty: 167
- Skąd: pomorskie
- Auto: 323 Usa 1,6 8v 1992 lpg 397 tys
323 1,7D pn sedan
renault clio.megane
opel vectra B
obecnie subaru impreza 98 r
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości