Strona 1 z 2

Zębatki do centralnego dyferencjału

PostNapisane: 4 cze 2008, 20:43
przez piterpiel
Witam !

Niestety jak już pisałem na innym wątku popsułem swoją Madzię .. Okazało się, że poprzez moje niedopatrzenie "zmieliłem" zębatki w centralnym dyferencjale w skrzyni biegów .. Wkrótce zrobię zdjęcia pokaże Wam jak to wygląda .. A teraz mam wielką prośbę do wszystkich forumowiczów, otóż gdzie mogę dostać takie zębatki, bądź w ostateczności gdzie można je dorobić w jakimś profesjonalnym zakładzie .. niżej dla zobrazowania czego szukam umieszczam miniaturkę zrzutu schematu dyfra, później pokaże zdjęcia real czego szukam !
Obrazek

Niestety okazało się, że jest gorzej niż myślałem rozsypały się nie tylko zębatki ale i cały ten układ, teraz zmuszony jestem zdobycia gdzieś całej części oznaczonej na schemacie numerem 33 :( Poniżej wstawiłem zdjęcia jak to wygląda ... W dalszym ciągu proszę o pomoc ..
Obrazek Obrazek

Pozdrawiam wszystkich mazdziarzy :)

PostNapisane: 6 cze 2008, 00:39
przez Orin
Na dobry początek to Ci powiem że masz bardzo ciężką nogę skoro tak zmieliłeś skrzynię. Co do centralnego dyfra – mam jedne na stanie, ale musiałbyś sobie sprawdzić w serwisówce czy Ci podejdzie, bo pochodzi on z GTX'a (jak dobrze kojarzę było w nim inne przełożenie, czyli inna proporcja zębów)

PostNapisane: 6 cze 2008, 07:22
przez piterpiel
Aha ale jesli wymienie caly ten "dzwonek" to wystarczy czy sprawdze spasowanie zebow z zewnatrz? Ok teraz tylko z kad tu wziac serwisowke gtx ... :/ Aha i wrazie czego daj na PW znac ile chcesz za ten dyfer i ewentualnie jakies foto jak masz :)

PostNapisane: 6 cze 2008, 09:04
przez Orin
Serwisówki znajdziesz np tutaj:
http://195.117.252.46/~php3/viewtopic.p ... &sk=t&sd=a
Co do fotek – podaj maila

PostNapisane: 6 cze 2008, 16:33
przez piterpiel
Orin napisał(a):Serwisówki znajdziesz np tutaj:
http://195.117.252.46/~php3/viewtopic.p ... &sk=t&sd=a
Co do fotek – podaj maila


piterpiel@o2.pl :)

PostNapisane: 6 cze 2008, 16:36
przez piterpiel
Niestety te pdf'y nie działają .. :(

PostNapisane: 6 cze 2008, 16:58
przez Orin
Spróbuj tutaj:
http://www.ferdster.com/FSM_PDFS/fsm_pdfs.html
Fotki w weekend.

PostNapisane: 6 cze 2008, 17:30
przez piterpiel
Super z tego co koledzy pisali z GTR project to powinna pasowac :) Wiec teraz jeszcze tylko trzeba to sprawdzić dokładnie ! Na PW wysle Ci swoj numer jak mozesz napisz eska to zadzwonie do Ciebie i uzgodnimy reszte :)

PostNapisane: 7 cze 2008, 19:40
przez Orin
właśnie się wysyłają fotki. Sprawdź pocztę za kilka minut

PostNapisane: 26 cze 2008, 23:37
przez piterpiel
No koledzy i nie pasuje ......... Orin dzieki za wszelaka pomoc i za dyfer ale nie sprawdzilismy jednej rzeczy .. otoz ilosci zebow i mam co chcialem nie pasuje <płacze> takze teraz pozostaje mi albo wymienic zebatki od biegow od GTX albo skolowac dyfer od mojej ... teraz to juz jestem zalamany :( Skad tu pomocy? a tak chcialem jechac na spot do borska :(

PostNapisane: 27 cze 2008, 00:30
przez brii
piterpiel – zawsze możesz przyjechać innym samochodem albo z kimś :)

Też jestem pod wrażeniem, że udało Ci się to uszkodzić...

PostNapisane: 27 cze 2008, 00:36
przez Orin
Kurde, przecież Ci dwa razy liczyłem te zębatki. Nawet uprzedzałem że wg serwisówki są inne.

Dwa miesiące temu pod Żywcem stała rozbita Mazda taka jak nasza. Właściciel upierał się wtedy że ją sprzeda w całości, w co wątpię. Ja ogłoszenie znalazłem na allegro (choć była wystawiona na otomoto). Możliwe że zdecydował się ją sprzedać na części.

PostNapisane: 27 cze 2008, 00:53
przez piterpiel
No dotrzec do niej byloby skarbem ... ehs jak mialbys namiar to daj znac ! Ja juz teraz chwytam sie kazdej okazji bo nie wiem co dalej

PostNapisane: 27 cze 2008, 00:57
przez piterpiel
brii napisał(a):Też jestem pod wrażeniem, że udało Ci się to uszkodzić...


To juz musialo byc nadszarpniete bo sam w zyciu az tak bym tego dyfra nie sponiewieral niestety za mala kase kupilem madzie to teraz mam efekty .. no niestety mam nadzieje ze kiedys ozyje i jeszcze bedzie perelka :) Orin co do zebow mozliwe liczyles ale jakos mi to umknelo :/ mam pretensje tylko do siebie ;/

PostNapisane: 27 cze 2008, 08:53
przez podmuch
Orin
Jesli chodzi o tą mazde to nie w żywcu tylko w Brennej koło cieszyna stoi takowa 323 4wd 103KM rozbita
Kolo za nia krzyczy 1700 ja dla mnie to miała byc za 1500zł :)
Jak cos to mam numer do gościa ale cos sciemniał że ja bedzie naprawiał <lol> ale tego sie chyba nie da naprawiac cała zjedzona
Pozdro <ganja>

PostNapisane: 27 cze 2008, 13:59
przez Orin
Całkiem możliwe że chodzi o tą samą. Jest w kolorze bordo?

Mnie też mówił że do naprawy itp, ale wg mnie to nie warto.
Mnie 2 lata temu przeszedł GTX po lekkiej stłuczce koło nosa. Spóźniłem się godzinę. Był za 2000 zł :| Mechanicznie w 100% sprawny. Ehh, jak sobie przypomnę to do dziś pluję sobie w brodę :(

PostNapisane: 27 cze 2008, 14:02
przez podmuch
zagadz sie kolor "bordo" rdzawy :] ale jak kotos potrzebuje to skrzynia silnik i tył dyfer sprawne bo odziwo jeździ
autko tylko i wyłącznie na części i nie za bardzo nadaj sie na linke i do domu tylko laweta :)

<ganja>

PostNapisane: 27 cze 2008, 15:35
przez Orin
piterpiel – jeśli od Bosiarza nie załatwisz tych przełożeń z GTX'a, to skrzynia z tej Mazdy jest chyba jedynym sensownym wyjściem. Chyba że znajdziesz gdzieś kompletną, sprawną skrzynię z GTX (ciężko) lub GT-R (bardzo, bardzo ciężko)

PostNapisane: 27 cze 2008, 16:29
przez piterpiel
No wlasnie w tej sytuacji chyba najlepszym rozwiazaniem bedzie znalesc dyfer taki jak mialem ale to graniczy z cudem :( A ciekawe czy skrzynia z GTX podpasuje do SOHC ehh ostatecznie zamontuje skrzynie od FWD albo jakos ta przerobie zobacze cos musze wymyslec ...

PostNapisane: 27 cze 2008, 17:53
przez Orin
Cała skrzynia pasuje. Przełożenia w środku się różnią, ale to mało istotne. Najważniejsze że wałek sprzęgłowy/ półosie i wyjście na wał, czyli tzw. transfer są takie same.