Strona 1 z 1

Klekotanie przy ruszaniu na skręconych kołach...

PostNapisane: 25 mar 2008, 22:33
przez TePe
Witam
od niedawna zauważyłem że nawet przy niezbyt energicznym ruszaniu na skręconych z lewej strony dobiega klekot. Czy przegub będzie słychać przy skręcaniu w obydwie strony?
Czy może to mechanizm różnicowy? Przy jeżdzie po zakrętach nic nie słychac z okolic skrzyni.

Jeszcze jedno pytanie: Co to może byc jezeli przy poruszaniu kierownicą słychac pukanie gdzieś z przodu? i niewazne czy to na zapalonym silniku czy na zgaszonym (to przekładnia kierownicza chyba odpada...)
Pozdrawiam

PostNapisane: 26 mar 2008, 12:08
przez anonimka
TePe napisał(a):Co to może byc jezeli przy poruszaniu kierownicą słychac pukanie gdzieś z przodu? i niewazne czy to na zapalonym silniku czy na zgaszonym



łożyska kolumny mcpersona

PostNapisane: 26 mar 2008, 13:10
przez KyRy
TePe napisał(a):Czy przegub będzie słychać przy skręcaniu w obydwie strony?

tak. To może być przegub.

A na drugie pytanie już dostałeś odpowiedź

PostNapisane: 26 mar 2008, 13:54
przez Mazdaxxx
przeguby powiedziały papa

PostNapisane: 6 kwi 2008, 16:27
przez Moc Poranka
Bardzo prawdopodobne przegłub :)

W niewielkiej liczbie wypadków krzyżak

pozdrawiam.

PostNapisane: 6 kwi 2008, 16:28
przez Moc Poranka
Bardzo prawdopodobne przegłub :)

W niewielkiej liczbie wypadków krzyżak

praktycznie to nie będzie nic innego.
pozdrawiam.

Re: Klekotanie przy ruszaniu na skręconych kołach...

PostNapisane: 6 kwi 2008, 21:19
przez Orin
TePe napisał(a):Witam
Czy przegub będzie słychać przy skręcaniu w obydwie strony?

Nie, nie będzie.

TePe napisał(a):Witam
Jeszcze jedno pytanie: Co to może byc jezeli przy poruszaniu kierownicą słychac pukanie gdzieś z przodu? i niewazne czy to na zapalonym silniku czy na zgaszonym (to przekładnia kierownicza chyba odpada...)
Pozdrawiam

U mnie takie objawy miała zużyta końcówka drążka kierowniczego.

PostNapisane: 6 kwi 2008, 21:25
przez Raffs
Orin napisał(a):U mnie takie objawy miała zużyta końcówka drążka kierowniczego.


U mnie też.

PostNapisane: 7 kwi 2008, 01:10
przez Zbyszek
hej, końcówka drążka i swożeń wachacza bedą stukały na nierównościach (np. przejazd kolejowy) a na skręconych kołach to raczej przegub. Sprawdź czy gumowa osłona przgubu jest cała oraz czy z niej nie cieknie. Tanim kosztem można wyciągnac przegub, wyczyścić, dać nowy smar i nową osłone bo jak przegub sie sypnie to bedzie już za późno, pozdrawiam