Zapalająca się kontrolka hamulca ręcznego – dolej płynu

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez sokolek » 8 lip 2004, 14:29

witam
jak w temacie, przy ostrzejszym ruszaniu (bez buksa ;) ) zapala mi się (nie zawsze) kontrolka zaciągniętego hamulca ręcznego. to samo przy ostrzejszym zakręcie, popali się chwilke i gaśnie. jakie typy przyczyny?
płyn hamulcowy jest w połowie między min i max, przy czujniku raczej ok, ale jeszczę sprawdze, model Madzi jak w opisie.

W góry lecę a tu mi jeszcze się na złość amorek z przody wysypał i buja się jak "raperowski lincoln" ;) i 600 zł pójdzie w pi... przed samym urlopem, najwyżej mneij piwek sie łyknie i oscypków poje ;)

Pozdro,
Sokołek
Mazda 323 BG 1.3i 16V '93r.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 mar 2004, 02:02
Posty: 53
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 323 BG 1.3i 16V '93r.

Postprzez Krasnal » 8 lip 2004, 14:34

Qna ja w swojej BA tez to zaobserwowałem..... nie mam pojęcia co jest grane :(
Nie czuć, że przyspiesza – tylko jakoś inni stoją zamiast jechać
V6 – no more questions...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2004, 20:02
Posty: 611
Skąd: Pruszków
Auto: 323F (BA) – 2.0 V6 GT

Postprzez Koleś » 8 lip 2004, 15:50

Jak by co jesli masz poziom płynu w zbiorniku to moze masz klocki chamulcowe z czujnikiem i jesli ci sie koncza to mozliwe ze ci sie kontrolka swieci
Na ta chwile nic mi nieprzychodzi do głowy.
Minister infrastruktury ostrzega:
Kierowco! paląc gumy na szosie popierasz Samoobrone:–)
Fiat :–)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2003, 01:14
Posty: 314
Skąd: Piaseczno
Auto: Fiat Brava1,6
Chrysler Sebring 2,7Lxi

Postprzez polnik@studio » 8 lip 2004, 17:14

na 100 % za mało płynu hamulcowego :]
[url=http://www.polnik-studio.pl/]systemy informatyczne[/url] || [url=http://www.athleticshop.com.pl/]sprzęt fitness[/url] || [url=http://www.trampoliny.com.pl.pl/]trampoliny[/url] || [url=http://www.ogrodowe-meble.pl/]meble ogrodowe[/url]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 lis 2003, 16:31
Posty: 1097
Skąd: Warszawa
Auto: Kia pro cee'd/ Toyota Starlet

Postprzez jesus » 8 lip 2004, 17:24

Dokładnie na 100% trzeba dolać płynu hamulcowego :D ja kiedyś w 626 sobie tak jezdziłem i jezdziłem i nagle biegu nie mogłem wrzucić sprzęgło zrobiło się miękkie. Oczywiście spanikowałem i ustałem :D ... teraz ciekawe jak ruszyć co ?? jak 1biegu nie da się wrzucić bo sprzęgło SUX.
Trza zgasić auto wrzucić 1bieg .. odpalić na biegu ... i tak 5 km do najbliższego mechanika aby mi układ odpowietrzył. Więc pamiętajcie ZA DŁUGO Z TĄ KONTROLKĄ NIE JEZDZIĆ ;D
pozdrawiam
My cars are able to eat my soul & money in seconds.

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 maja 2004, 13:40
Posty: 252 (0/1)
Skąd: Toruń
Auto: 2xRX-7 FD3S 1.3
RX-8
MX-6

Postprzez Krasnal » 8 lip 2004, 17:29

hehehe no rzeczywiście mój ojciec miał identyczną sytuację <lol>
Nie czuć, że przyspiesza – tylko jakoś inni stoją zamiast jechać
V6 – no more questions...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2004, 20:02
Posty: 611
Skąd: Pruszków
Auto: 323F (BA) – 2.0 V6 GT

Postprzez Jaksa » 8 lip 2004, 17:59

Qna ja w swojej BA tez to zaobserwowałem..... nie mam pojęcia co jest grane
Oj Krasnal ..... mówilem że klocki + zaciski masz do roboty ( za ok 5000 km. ) Jak cofasz tłok w zaciskach to wiadomo że poziom płynu hamulcowego się podniesie i kontrolka przestanie się świecić ..... to tak mnie słuchaleś? Pozdrawiam.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Krasnal » 8 lip 2004, 18:35

Ej uno momento !!

Jaksa nie mówiłes mi że od tego może mi sie zapalać kontrolka hamulca ręcznego, że nie pytałem to inna sprawa ;P

A słuchć, słuchałem – mówiłeś jeszcze o wymianie płynu..... ale najpierw coś innego ;P
Nie czuć, że przyspiesza – tylko jakoś inni stoją zamiast jechać
V6 – no more questions...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2004, 20:02
Posty: 611
Skąd: Pruszków
Auto: 323F (BA) – 2.0 V6 GT

Postprzez Jaksa » 8 lip 2004, 18:47

ale najpierw coś innego
Mowilem że kiepawe masz heble a jak nie mowiłem o kontrolce to teraz mowie <lol> <lol>
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Krasnal » 8 lip 2004, 18:49

ale mówiłes że ważniejsze są osłony....... ;P <lol>
Nie czuć, że przyspiesza – tylko jakoś inni stoją zamiast jechać
V6 – no more questions...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2004, 20:02
Posty: 611
Skąd: Pruszków
Auto: 323F (BA) – 2.0 V6 GT

Postprzez Jaksa » 8 lip 2004, 18:59

ale mówiłes że ważniejsze są osłony.......
to prawda ,możesz zrobic za pare dni.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Krasnal » 8 lip 2004, 19:19

Z osłonami może poradze sobie sam (taki total <jelen> to chyba nie jestem, wiem że Ty z tego żyjesz ale ja też staram się oszczędzać tam gdzie można sobie na to pozwolić – samo życie nie ;).... muszę trochę odbudować swoje konto finansowe po wizycie u Ciebie :(

Ale słucham Twoich uwag i wiem że trzeba zrobić!

Mam nadzieję że sie nie <głaszcze>
Nie czuć, że przyspiesza – tylko jakoś inni stoją zamiast jechać
V6 – no more questions...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2004, 20:02
Posty: 611
Skąd: Pruszków
Auto: 323F (BA) – 2.0 V6 GT

Postprzez Jaksa » 8 lip 2004, 19:26

haha ! To Ja wymienie sobie wiatraczek w kompie ok? hmm tylko jak to się robi?
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Jaksa » 8 lip 2004, 19:27

Z osłonami może poradze sobie sam
a sciągacz do spręzynek masz?
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Krasnal » 8 lip 2004, 19:30

Jaksa napisał(a):haha ! To Ja wymienie sobie wiatraczek w kompie ok? hmm tylko jak to się robi?


Dobra ja Ci wymienię wiatraczek (nawet dwa, albo trzy jak tam masz) a Ty mi wymień osłony.... :)

Umowa stoi ?? ;)
Nie czuć, że przyspiesza – tylko jakoś inni stoją zamiast jechać
V6 – no more questions...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2004, 20:02
Posty: 611
Skąd: Pruszków
Auto: 323F (BA) – 2.0 V6 GT

Postprzez Jaksa » 8 lip 2004, 19:35

hahahaha......to byl żart kompa mam jeszcze na gwarancji. Handel wymienny zawsze byl oplacalny dla obu stron. <lol>
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Xionc » 8 lip 2004, 23:03

W Saxo też był identyczny objaw z kontorlką, okazało się że to płynu za mało, ojciec dolał. Za 4 miesiące to samo. Okazało się że jak płyn ma 5 lat to normalnie sie prawie woda z niego robi. Wymienli _cały_ płyn i od tej pory jest OK.
Pozdrawiam,
Xionc Krzysztof :)

Moje byłe: 2 x 323BG | 2 x 323BA | 1 x Xedos6 CA | 1 x Mazda6 GG | 1 x Mazda6 GH
statusTest
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 cze 2004, 23:25
Posty: 2479 (5/23)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda CX-7 2.3T AT AWD '08

Postprzez Huano » 8 lip 2004, 23:16

I ja dorzucam się do pomysłu z barkiem płynu hamulcowego – miałem tak samo w ojca MX3...
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2004, 10:00
Posty: 724
Skąd: REDA / k. Trojmiasta
Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92

Postprzez sokolek » 9 lip 2004, 01:10

dolałem płynu hamulcowego do kreski max – zobaczymy czy to to. klocki na przodzie i szczęki z tyłu mam nowe tylko tarcze już "żyletki" ale jeszcze zatrzymać się mogę – mała wibra, ale to szczegól ;) sprzęgiełko się trochę ślizga, ale wystarczy szybciej puścić pedał albo wolniej dociskać gaz ;) (ale i tak po wakacjach Jaksę odwiedzę – ciekawe ile mnie to będzie kosztowało?) a z kontrolką ręcznego to chyba nie ma nic wspólnego
Mazda 323 BG 1.3i 16V '93r.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 mar 2004, 02:02
Posty: 53
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 323 BG 1.3i 16V '93r.

Postprzez sokolek » 9 lip 2004, 01:14

Xionc ad cudu w Kanie "hamulcowej" zamiany płynu w wodę to płyn mam zmieniony całkowicie na nowy, a ten pozim 50% (między min i max) to wynik odpowietrzania przodu
Mazda 323 BG 1.3i 16V '93r.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 mar 2004, 02:02
Posty: 53
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 323 BG 1.3i 16V '93r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323