Strona 1 z 1
Maglownica ze wspomaganiem – regeneracja

Napisane:
19 lut 2007, 11:04
przez cartoontrabant
Mam do wymiany w mojej maglownicy drążek kierowniczy (luzy przy maglownicy). Nie końcówka drążka przy zwrotnicy tylko mocowanie drążka przy samej listwie zębatej w maglownicy. W książce wyczytałem że musi to zrobić warsztat mazdy i trzeba do tego zdjąć maglownicę...
Czy ktos to robił we własnym warsztacie? W maglownicach innych marek jest to do zrobienia "na samochodzie".

Napisane:
19 lut 2007, 19:29
przez Orin
Trzeba rozebrać pół zawieszenia by się do tego dostać. Poszukaj wątku o wymianie drążka stabilizatora – tam ktoś opisywał co dokładnie trzeba ściągnąć... Sądzę że bez wyciągnięcia całej maglownicy się nie obejdzie.

Napisane:
19 lut 2007, 21:21
przez rafakulus
a ja odkrecilem i zakrecilem u siebie drazek(bo okazalo sie ze to nie to pukalo) i wcale niewiozlem auta na warsztat tylko samemu sie pomeczylem bez wyciagania przekladni.takze jest mozliwa wymiana we wlasnym garazu
stukajaca maglownica mazda323f 1.8 1990

Napisane:
7 gru 2007, 17:05
przez cobrags500
witam czy ktos moze mi powie jak naprawic stukajaca maglownice w mazdzie 323f 1.8 1990r. Czy sa jakies zestawy naprawcze czy trzeba kupic nowa. jakie czesci mozna wymienic samemu w maglownicy? w razie kupna uzywanej na co mam zwracac uwage? z gory dzieki pozdrawiam

Napisane:
7 gru 2007, 18:28
przez KyRy

Napisane:
7 gru 2007, 20:38
przez cobrags500
naprawde chcialbym sie dowiedziec czy da cos sie zrobic

Napisane:
9 gru 2007, 22:43
przez cobrags500
Prosze pomozcie co mam zrobic z ta maglownica naprawde kocham te auto

Napisane:
9 gru 2007, 22:59
przez slawek323
drazek idzie normalnie wymienic jest taki specjalny klucz w lepszych warszatatch go mają(bez niego tez sie da) po tej operacji trzeba zrobic zbieznosć , a jak sama maglownice... no jest troche rozbierania idzie ją jeszcze skręcici na srubie ale to bedzie ciezej układ pracował i moze siąsc pompa od wspomagania,ja chce taka operacje na wosne zrobić,odkręcasz jedna srube a później drugą która sie obraca wsrodku tam jakąs cienką podkładke dac i skręcic powinno luz zniwelowac(oczywiscie moge sie mylić), sruba znajduje sie od dołu swietne dojscie jest jak sie ma kanał,w autach bez wspomki tak samo mozna zrobic z tym ze jak za mocno sie to zrobiło to wtedy kierownica ciezko skręcała,ale mysle ze pompa wytrzyma minimalan podkładeczka nie zaszkodzi

Napisane:
9 gru 2007, 23:23
przez strOOs
slawek323 chodzi Ci o klucz do przegubow? Taki klucz w wiekszosci sklepow do 30zl kosztuje


Napisane:
10 gru 2007, 12:47
przez cobrags500
a mi gosciu cos mowil ze w maglownicy przy drazkach sa jakies takzwane jabka ktore mozna wymienic nie wiem czy to prawda

Napisane:
10 gru 2007, 22:19
przez slawek323
klucz do odkręcania drazka kierowniczego jest taki długa rura do której wsadza sie drazek tak on sie kleszcy za pomoca mechanizu tego klucza i bez problemu idzie odkrecic drązek przy maglownicy