Mam do wymiany w mojej maglownicy drążek kierowniczy (luzy przy maglownicy). Nie końcówka drążka przy zwrotnicy tylko mocowanie drążka przy samej listwie zębatej w maglownicy. W książce wyczytałem że musi to zrobić warsztat mazdy i trzeba do tego zdjąć maglownicę...
Czy ktos to robił we własnym warsztacie? W maglownicach innych marek jest to do zrobienia "na samochodzie".
Maglownica ze wspomaganiem – regeneracja
Strona 1 z 1
Mazda 323 BG '91 1.6 16V LPG automat
Warszawa – Wawer
Tomek
Warszawa – Wawer
Tomek
- Od: 12 lut 2007, 14:04
- Posty: 32
- Skąd: Warszawa
- Auto: 323 BG '91 1.6 16V LPG automat
Trzeba rozebrać pół zawieszenia by się do tego dostać. Poszukaj wątku o wymianie drążka stabilizatora – tam ktoś opisywał co dokładnie trzeba ściągnąć... Sądzę że bez wyciągnięcia całej maglownicy się nie obejdzie.
<a href="http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=27641" target="_blank" class="postlink">moje byłe autko</a>
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- Od: 14 lis 2004, 19:40
- Posty: 760
- Skąd: Częstochowa
- Auto: Żuczek i Jaszczurka...
witam czy ktos moze mi powie jak naprawic stukajaca maglownice w mazdzie 323f 1.8 1990r. Czy sa jakies zestawy naprawcze czy trzeba kupic nowa. jakie czesci mozna wymienic samemu w maglownicy? w razie kupna uzywanej na co mam zwracac uwage? z gory dzieki pozdrawiam
- Od: 7 gru 2007, 16:55
- Posty: 11
- Auto: mazda323f 1.8 benzyna, 1990r
Winkle Kotliny http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewt ... 93#p490493
naprawde chcialbym sie dowiedziec czy da cos sie zrobic
- Od: 7 gru 2007, 16:55
- Posty: 11
- Auto: mazda323f 1.8 benzyna, 1990r
Prosze pomozcie co mam zrobic z ta maglownica naprawde kocham te auto
- Od: 7 gru 2007, 16:55
- Posty: 11
- Auto: mazda323f 1.8 benzyna, 1990r
drazek idzie normalnie wymienic jest taki specjalny klucz w lepszych warszatatch go mają(bez niego tez sie da) po tej operacji trzeba zrobic zbieznosć , a jak sama maglownice... no jest troche rozbierania idzie ją jeszcze skręcici na srubie ale to bedzie ciezej układ pracował i moze siąsc pompa od wspomagania,ja chce taka operacje na wosne zrobić,odkręcasz jedna srube a później drugą która sie obraca wsrodku tam jakąs cienką podkładke dac i skręcic powinno luz zniwelowac(oczywiscie moge sie mylić), sruba znajduje sie od dołu swietne dojscie jest jak sie ma kanał,w autach bez wspomki tak samo mozna zrobic z tym ze jak za mocno sie to zrobiło to wtedy kierownica ciezko skręcała,ale mysle ze pompa wytrzyma minimalan podkładeczka nie zaszkodzi
- Od: 26 lip 2006, 19:04
- Posty: 114
- Skąd: prawie Bydgoszcz
- Auto: mazda 626 20 16v xedos 6 20-v6
slawek323 chodzi Ci o klucz do przegubow? Taki klucz w wiekszosci sklepow do 30zl kosztuje 
"The object of war is not to die for your country, but to make the other bastard die for his."
www.zacharow.info – portfolio
www.zacharow.info – portfolio
- Od: 17 lis 2005, 00:24
- Posty: 1884
- Skąd: Łódź
- Auto: 323F BJ FP LPG
a mi gosciu cos mowil ze w maglownicy przy drazkach sa jakies takzwane jabka ktore mozna wymienic nie wiem czy to prawda
- Od: 7 gru 2007, 16:55
- Posty: 11
- Auto: mazda323f 1.8 benzyna, 1990r
klucz do odkręcania drazka kierowniczego jest taki długa rura do której wsadza sie drazek tak on sie kleszcy za pomoca mechanizu tego klucza i bez problemu idzie odkrecic drązek przy maglownicy
- Od: 26 lip 2006, 19:04
- Posty: 114
- Skąd: prawie Bydgoszcz
- Auto: mazda 626 20 16v xedos 6 20-v6
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości