Po pierwsze: off topic: mażenie pisze się przez "rz"
Po drugie: jeśli chcesz elektryczną 100% szperę centralnego dyfra to potrzebujesz cały centralny dyfer z Mazdy 323 4wd 1,8 SOHC (czyli takiej jak np moja

), sterownik tegoż dyfra znajdujący się pod fotelem kierowcy i wiązkę wraz z przełącznikiem znajdującym się pod ręcznym hamulcem. Ew jeśli nie będzie kostki to doprowadzenie zasilania do sterownika.
Tylko po co? Teraz w GTR'ce masz wiskozę zarówno w centralnym dyfrze jak i w tylnym moście, więc jest to bardzo fajna sprawa. Jeśli zaś wsadzisz elektryczną szperę, to przy 270KM po pierwszej jeździe na asfalcie poleci Ci dupka ze skrzyni, bo generalnie ta szpera nadaje się tylko na szuter, a jeszcze lepiej na śnieg... Znam to w swojej Maździe – w zimie faktycznie frajda jest niezła, lecz na asfalcie auto przestaje skręcać
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Nawet w serwisówce pisze że włączać szperę można tylko w wyjątkowych sytuacjach i absolutnie nie wolno z niej korzystać w normalnych warunkach.
Pzdr