Strona 1 z 1

zbieżność przednich kół, lekkie odchylenie kola od pionu

PostNapisane: 22 paź 2006, 22:45
przez Albin1981
no wiec jedno kolo przednie odstaje mi troszeczke od pionu wyglada tak "/" a drugie jest ok robilem zbieznosc i gosc mi powiedzial ze tak widocznie ma byc bo mi nie sciaga samochodu. wszystko ok ale zalozylem juz nowe zimowki i boje sie ze mi je wytnie po wew. stronie. zmienialem tez sworzen (chyba tak sie nazywa to cos co laczy [waaaco?] z kolem)ale obydwa sa takiej samej dlugosci wiec na nich nic nie poreguluje. a moze amortyzator na tych 4 srubach mocujacych do karoseri ktore sa widoczne po otwarciu maski :| ale wtedy sworzen mi nie pusci kola bo jest jednej dl. i nie ma tam chyba zadnej regulacji

PostNapisane: 23 paź 2006, 10:10
przez lukasz 323C
Popraw temat, bo topik poleci do kosza. A po pierwsze zapoznaj się z regulaminem.

PostNapisane: 23 paź 2006, 10:16
przez czintos
Gość Ci ustawił do jazdy na wprost i tyle, a można jeszcze ustawić kąt pochylenia koła. Więć moja rada jedź gdzie indziej z tymi kołami, bo po 100km będziesz miał opny do wymiany.

PostNapisane: 23 paź 2006, 10:33
przez Winetou
Proszę o zapoznanie się z regulaminem i poprawienie tematu

PostNapisane: 23 paź 2006, 12:45
przez Albin1981
"czintos" ale gosc ktory mi ustawial zbieznosc powiedzial ze jest tak wszystko zamontowane na stale i tak musi byc. pojechal bym do niego do regulacji ale jesli on nie wie jak to zrobic to musze mu powiedziec jesli istnieje tak mozliwosc regulacji. ale czy to sie da zrobic ??

PostNapisane: 23 paź 2006, 13:13
przez magicadm
Regulacja pochylenia na śrubach amortyzatora przy zwrotnicy.
Dal mocno krzywych autek Monroe kiedys robiło takie specjalne śruby mimośrodowe – do korekcji, gdy wyjdzie sie normalnymi śrubami poza zakres. Wyglądały jakby mini -wał korobowy z łbem i gwintem :)

PostNapisane: 23 paź 2006, 22:51
przez Albin1981
mozna troche prostszym jezykiem. jestem laikiem z mechaniki samochodowej. amortyzator jest zamocowany do kola na dwoch srubach ale otwory na sruby idealnie pasuja do srub wiec na nic nic nie poreguluje. zostaja tylko te 4 u gory. jak to zrobic ??

PostNapisane: 24 paź 2006, 08:49
przez magicadm
Albin1981 napisał(a):. amortyzator jest zamocowany do kola na dwoch srubach ale otwory na sruby idealnie pasuja do srub wiec na nic nic nie poreguluje. zostaja tylko te 4 u gory. jak to zrobic ??

U mnie był kilkumilimetrowy luz (3-4mm) i to sporo zmieniało.
Ale gdyby to było za mało: Śruba Magic Camber
Obrazek
Obrazek

Znalazłem je np tutaj
http://www.diagnostyka.za.pl/
Jak widać jest to sruba mimośrodowa. Sprawdź czy u Ciebie są w stanie pomóc.

PostNapisane: 24 paź 2006, 11:44
przez Albin1981
dziekuje bardzo :)

PostNapisane: 25 paź 2006, 19:37
przez Albin1981
jesli ktos bedzie podobne problemy to podaje link do stronki gdzie są wszystkie informacje o srubie mimośrodkowej


http://www.motofocus.pl/technika/technika_1150.php