zbieżność przednich kół, lekkie odchylenie kola od pionu
Strona 1 z 1
no wiec jedno kolo przednie odstaje mi troszeczke od pionu wyglada tak "/" a drugie jest ok robilem zbieznosc i gosc mi powiedzial ze tak widocznie ma byc bo mi nie sciaga samochodu. wszystko ok ale zalozylem juz nowe zimowki i boje sie ze mi je wytnie po wew. stronie. zmienialem tez sworzen (chyba tak sie nazywa to cos co laczy [waaaco?] z kolem)ale obydwa sa takiej samej dlugosci wiec na nich nic nie poreguluje. a moze amortyzator na tych 4 srubach mocujacych do karoseri ktore sa widoczne po otwarciu maski
ale wtedy sworzen mi nie pusci kola bo jest jednej dl. i nie ma tam chyba zadnej regulacji
Ostatnio edytowano 23 paź 2006, 12:40 przez Albin1981, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 12 lip 2005, 17:25
- Posty: 32
- Skąd: Limanowa
- Auto: 323F BG 1.6 16V '92
Popraw temat, bo topik poleci do kosza. A po pierwsze zapoznaj się z regulaminem.
- Od: 3 paź 2005, 17:44
- Posty: 259
- Skąd: Katowice
- Auto: Mazda 626 (GE) 2.0 FS 93r
"czintos" ale gosc ktory mi ustawial zbieznosc powiedzial ze jest tak wszystko zamontowane na stale i tak musi byc. pojechal bym do niego do regulacji ale jesli on nie wie jak to zrobic to musze mu powiedziec jesli istnieje tak mozliwosc regulacji. ale czy to sie da zrobic 
- Od: 12 lip 2005, 17:25
- Posty: 32
- Skąd: Limanowa
- Auto: 323F BG 1.6 16V '92
Regulacja pochylenia na śrubach amortyzatora przy zwrotnicy.
Dal mocno krzywych autek Monroe kiedys robiło takie specjalne śruby mimośrodowe – do korekcji, gdy wyjdzie sie normalnymi śrubami poza zakres. Wyglądały jakby mini -wał korobowy z łbem i gwintem
Dal mocno krzywych autek Monroe kiedys robiło takie specjalne śruby mimośrodowe – do korekcji, gdy wyjdzie sie normalnymi śrubami poza zakres. Wyglądały jakby mini -wał korobowy z łbem i gwintem
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
mozna troche prostszym jezykiem. jestem laikiem z mechaniki samochodowej. amortyzator jest zamocowany do kola na dwoch srubach ale otwory na sruby idealnie pasuja do srub wiec na nic nic nie poreguluje. zostaja tylko te 4 u gory. jak to zrobic 
- Od: 12 lip 2005, 17:25
- Posty: 32
- Skąd: Limanowa
- Auto: 323F BG 1.6 16V '92
Albin1981 napisał(a):. amortyzator jest zamocowany do kola na dwoch srubach ale otwory na sruby idealnie pasuja do srub wiec na nic nic nie poreguluje. zostaja tylko te 4 u gory. jak to zrobic
U mnie był kilkumilimetrowy luz (3-4mm) i to sporo zmieniało.
Ale gdyby to było za mało: Śruba Magic Camber


Znalazłem je np tutaj
http://www.diagnostyka.za.pl/
Jak widać jest to sruba mimośrodowa. Sprawdź czy u Ciebie są w stanie pomóc.
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
jesli ktos bedzie podobne problemy to podaje link do stronki gdzie są wszystkie informacje o srubie mimośrodkowej
http://www.motofocus.pl/technika/technika_1150.php
http://www.motofocus.pl/technika/technika_1150.php
- Od: 12 lip 2005, 17:25
- Posty: 32
- Skąd: Limanowa
- Auto: 323F BG 1.6 16V '92
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości