Czasami prosta a czasami nie

. Prosta dla kogos kto kiedys wymieniał w jakimś aucie szczeki.
Przed zabraniem sie za wymiane najlepiej sciagnąć beben i zobaczyc w jakim stanie są kołki i sprężyny. Może warto kupic komplecik do wymiany.
Przy zdejmowaniu mogą byc problemy jezeli jest juz beden wyrobiony wtedy beben bedzie odbijał bo szczeki będą trzymać. (jest też dziura z gwintem mozesz wkrecic srube i wtedy ona bedzie sciagała beben – w mojej tak jest)
Na co zwracac uwage to przedewszystkim na cylinderek jak zdejmiesz szczeki to automatycznie bedzie sie rozwierał ja stosuje twardy drut i skrecam cylinderek.
I uwaga na cylinderek aby nie pękły prowadnice szczek przy wkładaniu.
Aha nasmarowac porządkie dzwignie od recznego, zazwyczaj rdzewieje.
Jak namordujesz sie ze sprezynami (dobre kombinerki potrzebne) to pamietaj ustawic regulatorki na zero (aby szczeki były mozliwie scisniete i wyrównane) poznasz ze zle jak beben nie bedzie chcial wchodzic. :–)).
pozdrawiam