Zmiana automatu na manual Precidia v6

Witam. Od jakiegoś czasu walczę z precidią. Kupiłem ją z zatartym silnikiem, a mając bazę z rozbitej postanowiłem przełożyć sobie wszystko co potrzeba. Precidia jest z 94r polift a silnik z 93r czyli przedlift. Już tu nasuwają się problemy, a do tego w Precidii siedział automat. Po wywaleniu silnika, skrzyni, linek od niej, kompa automatu oraz drążka włożyłem silnik ze skrzynią manualną. Drążek biegów pasował p&p. Cała reszta to same problemy. Mam parę pytań i problemów. Instalacja się różni... W polifcie nie ma czujnika ECTF i wtyczki do niego, wiec musi zostać ECU k834, ale czy będzie pasować z silnikiem k819? W aparacie zapłonowym odwrotnie były dwa przeody we wtyczce 3 pinowej, ale już sobie z tym poradziłem. Czujnik wstecznego ze skrzyni dałem rade podłaczyć od 'kabli' od automatu i wsteczny działa. Mam problem z czujnikiem luzu i czujnikiem który jest przy pedale sprzęgła. Co z tym zrobić? Olać je? Pedały z przed liftu też do poliftu nie pasują, pompa sprzęgła p&p. W automacie kręcił rozrusznik tylko na pozycji N ale z tym też sobie już poradziłem. Ogólnie to martwi mnie tylko ECU i brak podłaczenia czujnika luzu i sprzęgła w manualu. Jeśli ktoś bawił się w swapy w mx-3 i może coś poradzić to proszę o pomoc
Z gory dzięki.