Ma ktoś jakieś pomysły?
______________________________________
323 BG 1,8 1.840ccm 16v SOHC 1991r. 4WD LPG
www.mazdaspeed.pl
Szczerze w to wątpię.Wojtas_323F napisał(a):Ja obstawiam, że w czasie jakichś większych przeciążęń wychyla się linka od ręcznego
Orin napisał(a):Interesuje mnie co ją zapala? Czy to jakiś układ, sam nie wiem – przeciążeniowy
Jak przestanie hamować, to nie tylko klocki, ale i tarcze będą już do wymiany. Jak podczas hamowania dobiega do uszu mało atrakcyjny pisk trących nitów o tarcze hamulcowe, to warto przestać myśleć o wymianie klocków, tylko je od razu zmienić.Wojtas_323F napisał(a):każdy samochód takowy ma. Kiedy klocki się kończą niemiłosiernie wyją przy hamowaniu a potem przestają hamować
Orin napisał(a):informuje mnie o wymianie klocków, bo już są bardzo cienkie...
Jednak jak się kończą klocki, to właśnie jest taka reakcja kontrolki od hamulca ręcznego, iż mimo tego, że masz płyn hamulcowy w normie, to ona sobie murga, lub nawet się świeci. Jeśli klocuszki jeszcze nie piszczą, to dolej na maksa płynu hamulcowego a kontrolka nie będzie Ciebie już niepokoiła. Przynajmniej przez jakiś czas.Orin napisał(a):Płyn hamulcowy jest w zbiorniczku na dobrym poziomie...
To nie odrzutowiecOrin napisał(a):Czy to jakiś układ, sam nie wiem – przeciążeniowy
No tu wychodzi około 200złOrin napisał(a):Komplet przód i tył, to koszt 300zł
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości