Strona 1 z 1

BG GT problem hamulce TYŁ

PostNapisane: 2 lip 2012, 20:10
przez monjan32
Witam was wszystkich już mi ręce opadają i nie mam pojęcia co się stało.

Miałem popsute hamulce z tyłu z tym ,że hamulec ręczny działał.

Rozebrałem zaciski okazało się że w jednym zacisku nie chodzi dobrze tłoczek a w drugim nie porusza się zacisk. Więc kupiłem reperaturki wyczyściłem porządnie i poskładałem.

Odpowietrzyłem hamulce przelewając ponad 400ml płynu hamulcowego przez układ i niestety hamulców nadal nie ma;/

Mam dziwne objawy gdy silnik idzie na wolnych obrotach i szybko naciskam na pedał hamulca to obroty silnika potrafią wzrosnąć o 500 obrotów. I jak naciskam kilka razy to czuć jak pedał hamulca rośnie.

Model GT z ABS niestety przekaznik czy tam ecu z abs nie działa i abs jest wyłączony.


MOŻE JAKIEŚ POMYSŁY PODPOWIEDZI CO JESZCZE MOŻNA Z TYM ZROBIĆ?:>

Dodam że nie mam wycieków płynu hamulcowego!

PostNapisane: 2 lip 2012, 20:27
przez tyla
Obrazek

Obrazek


pozdro

Re: BG GT problem hamulce TYŁ

PostNapisane: 3 lip 2012, 17:08
przez monjan32
Wadpie ze to chodzi tylko o ustawienie ;/

Posiadam ksiazke sam naprawiam hihi

A co powiecie na te skaczace obroty przy szybkim naciskaniu hamulca roboczego wzrastaja nawet o 500 obrotow to moim zdaniem za duzo. Wiem ze hamulec tez daje obciazenie ale nie takie ;/

I dlaczego mi hamulec rosnie podczas kilkakrotnego wcisniecia ?:>

Zapowietrzone nie ma szans by bylo.

PostNapisane: 3 lip 2012, 17:33
przez tyla
jesli dochodzil plyn do zaciskow przy odpowietrzaniu i one sie ruszaly to powinno hamowac chociaz troche – podnies kolo na lewarek zakrec reka i zobacz czy hamuje.

Zobacz tez czy dobrze sie ruszaja tloczki
U mnie jak zmianialem na tyle tarcze to na poczatku tez nie hamowalo i wina byla w tej regulacji

PostNapisane: 3 lip 2012, 17:54
przez tekkenfan
a może zapowietrzyłeś pompę ABSu?

Re: BG GT problem hamulce TYŁ

PostNapisane: 3 lip 2012, 20:24
przez adriano2747
no coś z pompą bo widocznie bardzo obciąża silnik jak hamujesz. tak samo masz z pompą wspomagania jak kręcisz kierownicą intensywnie w miejscu też podnoszą się obroty

PostNapisane: 3 lip 2012, 21:50
przez monjan32
tekkenfan napisał(a):a może zapowietrzyłeś pompę ABSu?
tyla napisał(a):jesli dochodzil plyn do zaciskow przy odpowietrzaniu i one sie ruszaly to powinno hamowac chociaz troche – podnies kolo na lewarek zakrec reka i zobacz czy hamuje.
Zobacz tez czy dobrze sie ruszaja tloczki
U mnie jak zmianialem na tyle tarcze to na poczatku tez nie hamowalo i wina byla w tej regulacji


Tłoczki i prowadznice ładnie idą wkońcu all czyściłem i reperaturki zmontowałem. A jak poniosę koło to coś tam hamuje ale to jest jakies 10% tego co powinno być;/ Więc pisze tak jak by ich nie było.

tekkenfan napisał(a):a może zapowietrzyłeś pompę ABSu?

A tekkenfan nie mam pojęcia gdyż mi ABS nie działa nie mam tego przekaznika sprawnego który jest pod siedzeniem od pasarzera;/ po zalaniu sie sfajczył.

adriano2747 napisał(a):no coś z pompą bo widocznie bardzo obciąża silnik jak hamujesz. tak samo masz z pompą wspomagania jak kręcisz kierownicą intensywnie w miejscu też podnoszą się obroty


adriano tez mi to przyszło na myśl może jedna komora poszła właśnie odpowiedzialna za tył bo przód mam brzytwa tylko się za mocno grzeją bez tyłu :(

Dla ułatwienia powiem
ZACISKI TYŁ SĄ OGARNIĘTE I OK
Rozdzielacz który jest na środku komory silnika jest podmieniony więc też bym śmiał wykluczyć tą opcje.

Nie chciał bym wymieniać całej pompy odrazu bo mój dawca niestety bez ABS ;/ i bym musiał zaślepić kanały niektóre ;/ i nie wiem wogole czy by działało.

Nie sprawdzałem tej pompy ABS czy nie jest zapowietrzona !!! wiec moze pompa abs winna tak jak tekken wspomniał... Przy pierwszej okazji bede patrzył pompe abs..



I jeszcze jendo pytanko odpowietrzacie MADZIE na załaczonym silniku czy na wylaczonym bo głownie chodzi tu o ABS ;p czy pompa abs pusci jesli silnik jest OFF.