Problem ze skutecznością hamowania po odpowietrzeniu układu
Strona 1 z 1
Witam. Odpowietrzałem układ hydrauliczny ze względu na kiepskie działanie wysprzęglika. Po odpowietrzeniu sprzęgło działa prawidłowo ale... Pedał hamulca był wcześniej dość twardy ale hamulce brały mocno i równo. Teraz pedał chodzi lżej, nie rośnie przy pompowaniu ale bierze przy samej podłodze i skuteczność hamowania odczuwalnie spadła. Sprawdziłem podciśnienie i jest ok – ssie
Przy przytrzymaniu pedał nie obniża się więc pompa raczej nie puszcza. Nie wiem gdzie szukać przyczyny 
- Od: 10 sty 2011, 17:19
- Posty: 84
- Skąd: Wrocław
- Auto: 323 BG 1.6i 8v
Kolego ja po wymianie klocków i tarcz mam to samo bierze przy samej podłodze pedał leciutko chodzi ale moim zdanie hamuje zajefajnie bo jak trzeba i szybko wciśniesz hamulec to zahamuje a nie tak że masz przy samej górze i odrazu hamujesz z piskiem a tak chyba hamujesz nawet jak naciskasz lekko hamulec przynajmniej ja tak mam i to że lekko chodzi nie znaczy że słabo hamuje mi sie wydaje że tak powinno być bo tak hamujesz stopniowo ale moge się mylić 
- Od: 4 sty 2011, 03:38
- Posty: 417
- Skąd: Żyrardów
- Auto: 323 C BG 1.3 8V 89' PB+LPG
Odpowietrzałem go 3x. Jutro zmienię płyn hamulcowy i jak nic nie pomoże to nie wiem, chyba kupię serwo z pompą. Znalazłem jeszcze post http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=118&t=104978&hilit=hamulce w którym zwierzu612 mówi o regulacji śruby przy pedale wiec spróbuje to zrobić.
- Od: 10 sty 2011, 17:19
- Posty: 84
- Skąd: Wrocław
- Auto: 323 BG 1.6i 8v
Faktycznie wygląda na to że poprostu był nadal zapowietrzony... Okazało się że ręczny nie odbija więc odpowietrzaliśmy układ jakby na ręcznym
Przy okazji zwolniliśmy ten zaciągnięty ręczny, zmieniliśmy cieknący cylinderek i auto odżyło
Fruwa. Już nie jakbym kotwicę za sobą ciągnął
Hamulce też wróciły do normy. Podejrzewam że rozwiąże to też problem "zagadkowo" podwyższonego spalania
Muszę teraz kupić samoregulatory i linki na tył bo zrobione puki co jest doraźnie – nie mogę dotykać ręcznego bo znów go będę zwalniał sciągając koła 


- Od: 10 sty 2011, 17:19
- Posty: 84
- Skąd: Wrocław
- Auto: 323 BG 1.6i 8v
Zapomniałem jeszcze zapytać odnośnie płynu hamulcowego. Zmieniliśmy płyn w całym układzie ale nie mogłem dostać płynu dot3 a taki jest zalecany w instrukcji jak i na nakrętce od zbiorniczka (use only dot3) i zalany został dot4. Czy robi to jakąś różnice?
- Od: 10 sty 2011, 17:19
- Posty: 84
- Skąd: Wrocław
- Auto: 323 BG 1.6i 8v
gutek071 napisał(a):Czy jest możliwość naprawy zapieczonych samoregulatorów szczęk hamulcowych? czy w grę wchodzi jedynie wymiana na nowe?
miałam robioną taką regeneracje tak samo zaciski- cud miód malina
-
Ania_TM
Samoregulatory zregenerowane
Chodzą jak nowe
Przydałoby się tylko bębny zmienić bo już dość mocno wytarte przez co skok tłoczków duży ale chwilowo musi poczekać bo jako tako hamuje a pilniejszy jest denerwujący mnie krokowiec 

- Od: 10 sty 2011, 17:19
- Posty: 84
- Skąd: Wrocław
- Auto: 323 BG 1.6i 8v
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość