Strona 1 z 1

Jaka średnica rur w układzie wydechowym?

PostNapisane: 21 maja 2005, 11:48
przez radziu
Witam,

Mam takie pytanko jaka jest srednica wewnetrzna/zewnetrzna rury w układzie wydechowym w Madzi takiej jak w temacie? Wie ktoś może? Chcę strumienicę wsadzić w dolocie i w układzie wydechowym, ale nie wiem na jaką średnicę kupić. Gdzieś tam wyczytałem, że średnice rur w wydechu mają w zależności od pojemności i mocy auta w silnikach 1.6-2.0 od 43-54 mm.


Pozdro,

Re: Jaka średnica rur w układzie wydechowym?

PostNapisane: 23 maja 2005, 13:12
przez krzynio
radziu napisał(a):Witam,

Mam takie pytanko jaka jest srednica wewnetrzna/zewnetrzna rury w układzie wydechowym w Madzi takiej jak w temacie? Wie ktoś może? Chcę strumienicę wsadzić w dolocie i w układzie wydechowym, ale nie wiem na jaką średnicę kupić. Gdzieś tam wyczytałem, że średnice rur w wydechu mają w zależności od pojemności i mocy auta w silnikach 1.6-2.0 od 43-54 mm.


Pozdro,

Po co ci ta stumienica w wydechowym nic to nie daje szkoda kasy wsadz zwykła rure przelotowa i finito daj sobie spokój

Re: Jaka średnica rur w układzie wydechowym?

PostNapisane: 23 maja 2005, 13:35
przez radziu
radziu napisał(a):Chcę strumienicę wsadzić w dolocie i w układzie wydechowym


wiem, ze sama strumenica w ukladzie wydechowym nic nie da dlatego chce w dolocie dac oprocz tego strumienice i filtr stożkowy jakiś i do tego strumienice w wydechu.

PostNapisane: 23 maja 2005, 15:36
przez cia
radziu napisał(a):sama strumenica w ukladzie wydechowym nic nie da dlatego chce w dolocie dac oprocz tego strumienice

true, true, podobno dziala ale tylko w komplecie

PostNapisane: 23 maja 2005, 20:42
przez Śliwa
rdziu na wylocie nic ci to nie da oprócz głośniejszej pracy :(
a jak chcesz poczuć różnice to oprócz strumiennicy zamontuj sobie wydech przelotowy i wtedy poczujesz różnice !! :D
PS: a jak masz wydać troszkę :D kasy na strumięnnice to lepiej wstawić zwykłą rurę jak napisał krzynio323f

PostNapisane: 23 maja 2005, 20:56
przez radziu
fajnie, ze sie wypowiadacie, ale najpierw przeczytacie calego posta prosze, a pozniej piszcie.

Pisze, ze chce wstawic w dolocie filtr stożkowy i strumienice DOLOTU i do tego strumienicę w wydechu.

Moze jeszcze do tego dorzuce kolektor z nierdzewki polerowanej jak kiedys bede mial wiecej $$$

wiecej info na temat tuningu dolotu i wydechu tutaj:
http://www.automotoserwis.com.pl/artyk/ ... 1/dok1.htm

PostNapisane: 27 maja 2005, 15:07
przez tomekrvf
Moj kolega z Olsztyna(Kuba) tez mial GTR i wydech mial zrobiony z 3" rury z nierdzewki(w jakiejs firmie w Olsztynie za nieduza kase) a na dolocie sportowy filtr powietrza+odgodzenie filtra od komory silnika i dziury na masce aby ssal zimne powietrze. Intercooler byl od porsche(konieczna byla lekka modyfikacja przedniego zderzaka :D )Rury dolotowe z nierdzewki o duzej srednicy i oczywiscie zawor blow off(ladnie gwizdal). Po tych zabiegach GTR byl na tyle mocny ze zalatwil trzy skrzynie biegow. Roznica pomiedzy seria a tym co bylo po przerobkach byla kolosalna, auto tak przyspieszalo ze nie mozna bylo oderwac sie od fotela

PostNapisane: 27 maja 2005, 17:54
przez radziu
no wlasnie wlasnie. wiem, ze jak to jest profesjonalnie zrobione i policzone to efekt jest w pełni odczuwalny nawet w autach z mniejsza moca. w autach z moca wieksza jest jeszcze bardziej odczuwalny. mozesz sie dowiedziec gdzie to robia dokladnie (nazwa firmy)? Moze majer-tech tuning?

pozdro,