Amortyzatory 323F BG

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez psychol » 7 lis 2010, 23:13

jakby co mam-30zł
Forumowicz
 
Od: 3 mar 2010, 00:52
Posty: 69
Skąd: ok CB
Auto: mazda 323BG 91 1.3

Postprzez szmudi323bg » 15 gru 2010, 15:09

A co myślicie o amorkach SRLine?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 gru 2010, 14:19
Posty: 97
Skąd: Lubawa
Auto: była
Mazda 323bg 1991r. 1,8 DOHC
(super samochód)
jest
BMW e46 318 1999

Postprzez bzzyczek » 15 gru 2010, 15:26

szmudi323bg napisał(a):A co myślicie o amorkach SRLine?


Ja mam na tyle w bg ok pół roku i narazie jeszcze działają myśle że za tą cene jak najbardziej ok
Forumowicz
 
Od: 3 cze 2008, 21:26
Posty: 332 (0/1)
Skąd: oklice Radomska
Auto: A4 B5 1.8T kox 200HP/ Dwie Mazdy były :(

Postprzez Michel » 15 gru 2010, 15:54

SRL to linia produktów hurtowni Polcar, sądzę że totalne badziewie to nie jest inaczej stracili by reputację.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2006, 20:20
Posty: 267 (0/1)
Skąd: Lublin

Postprzez Lukazie » 15 gru 2010, 17:33

Ja mam założone na tył Kayaba + Osłony + Odboje = 650zł <oczy>
Ale uwierzcie mi ,że warto !
Aha , a te co mechanik wyrzucał do śmieci <ok> to były GH :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 maja 2010, 14:01
Posty: 559
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 626GF '00 1.8 16V 101KM

Postprzez Mazdaxxx » 15 gru 2010, 18:34

ja osobiście kupiłem Tokico po 110zł za przód i po 90 za tył plus odboje z osłonami tokico gumowe powiedziałbym że bardzo dobrej jakości... myślałem że nie pojeżdze na nich za długo ale jezdze 14 miesiecy juz zrobiłme niecałe 35tys na nich mieszkam poza miastem i widzą dziury na okrągło i ostatnio sprawdzałem gumy osłaniajace w swietnym stanie nie to co platiki zaraz pekaja i dzieki temu amorki tez wszystkie jak najbardziej sprawne wiec z czystym sumieniem polecam Tokico za pare zł z allegro które odbierałem od importera w krakowie :) ah po 20 zł za owe gumowe osłony z odbojami
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2007, 12:51
Posty: 721
Skąd: Kraków
Auto: mx-3 1.6 107KM 98r

Postprzez l3mur91 » 17 gru 2010, 18:16

szmudi323bg napisał(a):A co myślicie o amorkach SRLine


Koleszka miał to w Megane. Padły po 4 miesiącach. Umarły doszczętnie. <oczy>

Uważam, że amortyzator to raczej ważny element i powinien być dobrej jakości. :]
Kayaba, Monroe, Tokico... <spoko>
Szczwany Szubrawiec
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2009, 17:04
Posty: 1501 (3/1)
Skąd: Lodz

Postprzez Pabllo » 21 gru 2010, 00:48

ja mam z tylu w 323 bg amorki sachs i odboje tez sachs, troche twarde bo gazowe i sprezyny weitec, ale nie narzekam bo bardzo dobre, a mam juz je 3 lata i problemu nie mialem:)

w 2 mazdzie mam z przodu co poprzedni wlasciciel wymienial jeszcze amorki HNL, tez dobre, a koszt 100zl sztuka i gwarancja bodajze na 2 lata:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 paź 2006, 16:14
Posty: 219 (1/1)
Skąd: Zębowice
Auto: Mazda 6 GY 2006r.

Postprzez eric81 » 23 gru 2010, 20:34

szmudi323bg napisał(a):A co myślicie o amorkach SRLine?


Posiadam te amorki (gazówki) od sierpnia tego roku i nie narzekam. Odboje firmy kamoka. Polecam.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 lis 2008, 21:41
Posty: 109 (0/2)
Skąd: Kołobrzeg
Auto: MAZDA 6 GH 1.8 TS 2008

Postprzez Wanio123 » 24 gru 2010, 12:48

A ja u siebie również mam Tokico i jestem cholernie zadowolony ;) cena do jakości idealna <spoko>
Made in Japan za parę papierów – kilka bajerów by zginać frajerów :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 paź 2010, 22:02
Posty: 96
Skąd: Ostrzeszów
Auto: BG 1.8 GT 16V 91'

Postprzez jeremy87 » 1 mar 2011, 13:24

jestem świeżo po wymianie amorów (gazowe Tokico). Bajka. Zrobił się zupełnie inny samochód. Teraz każdy zakręt sprawia nieopisaną przyjemność.
Co do wymiany to super prosta rzecz. Każdy zrobi to sam. Jedyna dodatkowa inwestycja to ściągacze do sprężyn ale to się zwraca z nawiązką. A jaka satysfakcja jak zrobi się to samemu. :) POLECAM!
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 4 paź 2010, 19:57
Posty: 12
Skąd: Łuków
Auto: 323 bg B3 1.3 16v 3dr htb

Postprzez patryk240 » 2 mar 2011, 03:48

Ja wymieniałem w mojej madzi pierwszy raz w życiu amorki sprężyny i odboje i nie potrzebowałem ściągaczy do spręzyn i wcale nie było tak ciężko jak czytałem że wystrzeli czy coś a jeżdże na nich ze 3 miesiące ;P Nie powiem bo zeszło mi się troche chyba ze 4h ale zrobiłem :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 sty 2011, 03:38
Posty: 417
Skąd: Żyrardów
Auto: 323 C BG 1.3 8V 89' PB+LPG

Postprzez djpimpek » 5 mar 2011, 18:38

Witam,
Muszę wymienić tylne osłony amortyzatorów, gdyż stare się porwały. Wiem że trzeba będzie zdjąć wszystko i zamontować z powrotem, odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS. Mam pytanie: czy nie pojawi się więcej problemów? Np. kłopoty ze zbieżnością?
ObrazekMAZDA 323F BG:
1991r – SOHC 1.8 – 16 VALVE – 103KM
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sie 2009, 22:54
Posty: 60
Auto: MAZDA 323F BG 91r SOHC 1.8 16V

Postprzez damian » 5 mar 2011, 19:16

chodzi Ci o te gumy na amortyzatorach? po co chcesz po tym odpowietrzać hamulce, przecież żeby wyjąć amorka, nie trzeba nic robić z hamulcami, jedynie wyjąć przewód hamulcowy z gniazda w amorku, ale do tego nie trzeba go rozkręcać, tylko wyjmuje się zabezpieczenie. Chyba, że o jakieś inne osłony Ci chodzi
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 wrz 2006, 17:02
Posty: 1223
Skąd: Lublin k. Wilczopola
Auto: 323F BG

Postprzez djpimpek » 5 mar 2011, 21:16

chodzi mi o gumy:)
ObrazekMAZDA 323F BG:
1991r – SOHC 1.8 – 16 VALVE – 103KM
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sie 2009, 22:54
Posty: 60
Auto: MAZDA 323F BG 91r SOHC 1.8 16V

Postprzez Michel » 6 mar 2011, 00:48

Żadnych problemów nie napotkasz, najwięcej zabawy jest z wymontowaniem plastików z wnętrza bagażnika. Potem odkręcasz dwie dolne śruby trzymające amortyzator, później dwie śruby przy kielichu amorka, wyciągasz kompletny amorek. Ściskasz sprężynę, odkręcasz nakrętkę, wyjmujesz poduszkę amorka, wywalasz starą gumę, zakładasz nową i składasz wszystko do kupy. Nie ma w tym nic trudnego i bez bólu dasz sobie rade.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2006, 20:20
Posty: 267 (0/1)
Skąd: Lublin

Postprzez gogo » 6 mar 2011, 09:58

Plastików nie musisz wyciągać jeśli masz odpowiednie przedłużki na treszczotkę to dasz radę poprzez wyjęcie tej tektury z materiałem z góry, złożeniu tylnych oparć i odkręcenie boczka który zostaje po ich złożeniu (jedna nakrętka na dole kluczyk chyba nr 12)
Musi palić.... GogoMech
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 kwi 2008, 20:59
Posty: 264
Skąd: Giżycko
Auto: Była 323F BG 1.6 16V B6 94'
Jest Passat b4 TDI

Postprzez gutek071 » 19 kwi 2011, 16:40

Witam. Dzisiaj wrcając z pracy wpadłem tylnym prawym kołem w sporą dziurę i coś zaczęło niebezpiecznie stukać. Dojechałem do domu i jako że nie znalazlem pod autem nic podejżanego stwierdziłem ze zdemontuje boczek w bagażniku i zobaczę jak to wygląda z tej strony. No i znalazłem. W nadkolu tam gdzie jest guma trzymająca amortyzator jest dziura a po gumie nie ma śladu. Pytanie jak w temacie : czy da radę wymienić tą poduszkę samemu czy muszę odwiedzic warsztat?I czy mogę z tym jeżdzić do końca miesiąca jeśli niezbędny jest warsztat? Jesli potrzeba dodam zdjęcie jak to wygląda. Pomóżcie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 sty 2011, 17:19
Posty: 84
Skąd: Wrocław
Auto: 323 BG 1.6i 8v

Postprzez Dominator » 19 kwi 2011, 18:23

jesli masz pare kluczy i odrobine chęci poduszke wymienisz sam, nie jest to trudne :) poduszka to koszt kilkudziesięciu zł, co do jazdy to lepiej wymien ta gume, w przeciwnym wypadku mozesz wybic gniazdo mocowania amortyzatora i wtedy jeszcze spawaczowi dasz zarobic..
...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2011, 23:36
Posty: 4920 (66/68)
Skąd: Bielsko-Biała/KR/KTA
Auto: Accord 8 2.2 gnojówka

Postprzez l3mur91 » 19 kwi 2011, 20:35

Chyba zapomniałeś o ściągaczu do sprężyn. Podstawowe narzędzie. :P
Szczwany Szubrawiec
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2009, 17:04
Posty: 1501 (3/1)
Skąd: Lodz

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323