Słabe hamulce
1, 2
Witam,że tak odkopię temacik...Dzisiaj po przeglądzie wyszło że mam strasznie słabe hamulce z tyłu.Ręcznego też praktycznie nie ma :/ dodam że niedawno wymieniałem szczęki,w bębnie samoregulator wyczyściłem na błysk i chodzi luźniutko.Nie wiem co może być przyczyną...a do tego jeszcze potrzeba mi nowych przewodów hamulcowych na tył...droga ta przyjemność?
- Od: 1 gru 2006, 13:03
- Posty: 793 (2/0)
- Skąd: Kamienna Góra
- Auto: Była 323 BG
Była Mazda 6 TS2 GG 2.0 LF 147 qni
była Mazda6 Tamura 2007 GG 2.0 LF
Moja Trójeczka BK LF
oj droga droga,
tylko ory. i jest to okolo 1k zl :/
sam musze wymienic, wlasnie jestem po wyemianie szczek i bebnow z tylu, zostaly mi te przewody
rozmawialem ze smirnoffem (przy okazj wielkie dzieki dla niego za czesci), i mowil ze sie nie oplaca oryginalow, lepiej jechac gdzies gdzie robia hamulce i niech Ci takkie rureczki zrobia
tylko ory. i jest to okolo 1k zl :/
sam musze wymienic, wlasnie jestem po wyemianie szczek i bebnow z tylu, zostaly mi te przewody
rozmawialem ze smirnoffem (przy okazj wielkie dzieki dla niego za czesci), i mowil ze sie nie oplaca oryginalow, lepiej jechac gdzies gdzie robia hamulce i niech Ci takkie rureczki zrobia
http://planme.pl – jezeli szukasz harmonogramu...:)
Słuchajcie , ja wyciągałem cylindry całe z przodu, wszystko czyściłem , złożyłem do kupy, odpowietrzyłem i hamulce są dobre. Nawet przy zaciśnięciu z prędkości 140 , 150 z opon idzie siwy dym ;] Tyle że o ile wcześniej pedał był wysoko ale był miękki jak nie powiem co , tak teraz jest taki jak ma być , ale łapie strasznie nisko , ktoś ma jakiś pomysł Dodam że klocki praktycznie nowe, szczęki o ile pamiętam też były spoko i bębny, przez jakisz czas miałem bicie przy długim hamowaniu i nagrzaniu się , myślałem ze tarcze są zbyt cienkie ale teraz już to ustąpiło ... Wiec co mogłem zmienić że hampel łapie tak niziutko Jest to niebezpieczne bo wydłuża czas reakcji ... prosze o pomoc ...
- Od: 26 gru 2007, 21:36
- Posty: 526
- Skąd: WROCŁAW
- Auto: Była efka 323F BG B6 J4 , Jest 323F BA Z5 , i FOCUS DWA ZERRRO ;]
Radek89 Ja też miałem problem z hamulcami, wymieniłem tarcze, klocki i jeden cylinderek (dodam tylko że pasuje od Nubiry tylko trzeba przyciąć u tokarza) po złożeniu wszystkiego do kupy mazda wreszcie zaczęła hamować. Mnie też bierze bardzo nisko pedał, ale może się jeszcze podniesie trochę.
Może to kwestia rozruszania zacisku, bo te tulejki i tłoczki miałeś pewnie zapieczone tak jak ja (i prawie każdy), więc może póki działają jak powinny a nie stoją w miejscu to chyba tak ma być, albo po prostu kwestia dotarcia wszystkich elementów.
Może to kwestia rozruszania zacisku, bo te tulejki i tłoczki miałeś pewnie zapieczone tak jak ja (i prawie każdy), więc może póki działają jak powinny a nie stoją w miejscu to chyba tak ma być, albo po prostu kwestia dotarcia wszystkich elementów.
- Od: 19 sty 2007, 10:20
- Posty: 7
- Skąd: Częstochowa
- Auto: 323f BG 1,6
dziś pojeździłem sporo i pedał podszedł do góry, teraz nie jest problemem shamplowanie madzi z piskiem nawet z duuużych prędkości :) I ustało bicie kiedy dochamowywałem z okolic 130 i więcej ... myśle że działo się tak dlatego że klocki za słabo naciskały na tarcze i zamiast hamować tylko ją grzały ... ale teraz wszystko jest supcio
- Od: 26 gru 2007, 21:36
- Posty: 526
- Skąd: WROCŁAW
- Auto: Była efka 323F BG B6 J4 , Jest 323F BA Z5 , i FOCUS DWA ZERRRO ;]
To mam już opanowane, czasem trzeb hamować lewą jeśli chce się być naprawdę szybkim w zakrętach
- Od: 26 gru 2007, 21:36
- Posty: 526
- Skąd: WROCŁAW
- Auto: Była efka 323F BG B6 J4 , Jest 323F BA Z5 , i FOCUS DWA ZERRRO ;]
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości