Słabe hamulce

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez tekknoraver » 13 lip 2007, 12:28

Witam,że tak odkopię temacik...Dzisiaj po przeglądzie wyszło że mam strasznie słabe hamulce z tyłu.Ręcznego też praktycznie nie ma :/ dodam że niedawno wymieniałem szczęki,w bębnie samoregulator wyczyściłem na błysk i chodzi luźniutko.Nie wiem co może być przyczyną...a do tego jeszcze potrzeba mi nowych przewodów hamulcowych na tył...droga ta przyjemność?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 gru 2006, 13:03
Posty: 793 (2/0)
Skąd: Kamienna Góra
Auto: Była 323 BG
Była Mazda 6 TS2 GG 2.0 LF 147 qni
była Mazda6 Tamura 2007 GG 2.0 LF
Moja Trójeczka BK LF

Postprzez mad_man » 15 wrz 2007, 12:59

oj droga droga,
tylko ory. i jest to okolo 1k zl :/
sam musze wymienic, wlasnie jestem po wyemianie szczek i bebnow z tylu, zostaly mi te przewody
rozmawialem ze smirnoffem (przy okazj wielkie dzieki dla niego za czesci), i mowil ze sie nie oplaca oryginalow, lepiej jechac gdzies gdzie robia hamulce i niech Ci takkie rureczki zrobia
http://planme.pl – jezeli szukasz harmonogramu...:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 maja 2005, 15:48
Posty: 428 (1/3)
Skąd: Oświęcim
Auto: '91 323F BG 16V 1.6 (gaz)
'95 626 GE 1.8 (rip)
'96 323F BA 1.5Z (sold)
'09 Laguna 2.0T F4R

Postprzez Radek89 » 10 cze 2009, 16:14

Słuchajcie , ja wyciągałem cylindry całe z przodu, wszystko czyściłem , złożyłem do kupy, odpowietrzyłem i hamulce są dobre. Nawet przy zaciśnięciu z prędkości 140 , 150 z opon idzie siwy dym ;] Tyle że o ile wcześniej pedał był wysoko ale był miękki jak nie powiem co , tak teraz jest taki jak ma być , ale łapie strasznie nisko , ktoś ma jakiś pomysł ?? Dodam że klocki praktycznie nowe, szczęki o ile pamiętam też były spoko i bębny, przez jakisz czas miałem bicie przy długim hamowaniu i nagrzaniu się , myślałem ze tarcze są zbyt cienkie ale teraz już to ustąpiło ... Wiec co mogłem zmienić że hampel łapie tak niziutko ?? Jest to niebezpieczne bo wydłuża czas reakcji ... prosze o pomoc ...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 gru 2007, 21:36
Posty: 526
Skąd: WROCŁAW
Auto: Była efka 323F BG B6 J4 , Jest 323F BA Z5 , i FOCUS DWA ZERRRO ;]

Postprzez Pomaraniecz » 11 cze 2009, 16:26

Radek89 Ja też miałem problem z hamulcami, wymieniłem tarcze, klocki i jeden cylinderek (dodam tylko że pasuje od Nubiry tylko trzeba przyciąć u tokarza) po złożeniu wszystkiego do kupy mazda wreszcie zaczęła hamować. Mnie też bierze bardzo nisko pedał, ale może się jeszcze podniesie trochę.
Może to kwestia rozruszania zacisku, bo te tulejki i tłoczki miałeś pewnie zapieczone tak jak ja (i prawie każdy), więc może póki działają jak powinny a nie stoją w miejscu to chyba tak ma być, albo po prostu kwestia dotarcia wszystkich elementów.
Początkujący
 
Od: 19 sty 2007, 10:20
Posty: 7
Skąd: Częstochowa
Auto: 323f BG 1,6

Postprzez Radek89 » 11 cze 2009, 23:17

dziś pojeździłem sporo i pedał podszedł do góry, teraz nie jest problemem shamplowanie madzi z piskiem nawet z duuużych prędkości :):) I ustało bicie kiedy dochamowywałem z okolic 130 i więcej ... myśle że działo się tak dlatego że klocki za słabo naciskały na tarcze i zamiast hamować tylko ją grzały ... ale teraz wszystko jest supcio :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 gru 2007, 21:36
Posty: 526
Skąd: WROCŁAW
Auto: Była efka 323F BG B6 J4 , Jest 323F BA Z5 , i FOCUS DWA ZERRRO ;]

Postprzez Felipe83 » 12 cze 2009, 00:37

Uważaj na przednią szybę przy hamowaniu lewa noga:D 0 wyczucia:)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 4 paź 2008, 17:42
Posty: 23
Skąd: Gdańsk
Auto: 323F BG 1,6 8v '92

Postprzez Radek89 » 12 cze 2009, 08:35

To mam już opanowane, czasem trzeb hamować lewą jeśli chce się być naprawdę szybkim w zakrętach <diabełek>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 gru 2007, 21:36
Posty: 526
Skąd: WROCŁAW
Auto: Była efka 323F BG B6 J4 , Jest 323F BA Z5 , i FOCUS DWA ZERRRO ;]

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323