
Czy to na pewno sprzęgło?
1, 2
Dlatego w opisie nad avatarem ma dopisek: "obudzony"
.

http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Skoro temat został odgrzany, to jeszcze i ja dorzucę swoje 3 grosze. Otóż w mojej Mazdzie zauważyłem ostatnio podobne objawy, o jakich pisał rok temu ravo. Przy mocniejszym dodaniu gazu rosną obroty, co jednak nie przekłada się na przyspieszenie. Dotyczy to generalnie 3 i 4 biegu. Wydawało mi się, że przy ślizgającym się sprzęgle cały czas bym miał w/w objawy, ale dzieje to się raz na kilka dni mniej więcej.
Teraz tak, nawet jeśli to sprzęgło, czy można jeszcze jakiś czas (najlepiej jak najdłuższy) tak jeździć? Jakie mogą być konsekwencje niewymienienia całego kompletu sprzęgła? Sorry z góry za lamerskie pytania.
Pozdrawiam
Karol
PS. Coś znalazłem tu:
Kontrola stanu sprzęgła
ale jeśli ktoś zechce podzielić się jakąś uwagą, to zapraszam
Teraz tak, nawet jeśli to sprzęgło, czy można jeszcze jakiś czas (najlepiej jak najdłuższy) tak jeździć? Jakie mogą być konsekwencje niewymienienia całego kompletu sprzęgła? Sorry z góry za lamerskie pytania.
Pozdrawiam
Karol
PS. Coś znalazłem tu:

ale jeśli ktoś zechce podzielić się jakąś uwagą, to zapraszam
- Od: 8 lip 2005, 20:39
- Posty: 50
- Skąd: Mińsk Maz.
- Auto: Mazda 323F BG B6e
Sprzęgło.Gustav napisał(a):Dotyczy to generalnie 3 i 4 biegu. Wydawało mi się, że przy ślizgającym się sprzęgle cały czas bym miał w/w objawy, ale dzieje to się raz na kilka dni mniej więcej.
Dlaczego?
Najczęściej zaczyna się od slizgania na wyższych biegach – najpierw 4, potem 3, potem bedą kłopoty z ruszeniem
Mazda 323 BG 1.3 8v
Seat Ibiza TDI ASZ +++ by CompSport
Seat Ibiza TDI ASZ +++ by CompSport
- Od: 22 sie 2005, 22:03
- Posty: 38
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 323 BG 1.3 8v
No nic, w takim razie jeszcze jakiś czas pojeżdżę, chociaż pewnie przed zimą trzeba będzie wymienić. Dzisiaj właśnie sprzęgiełko ślizgało się przez 1 kilometr jazdy, z przerwami. Później, gdy chciałem się tym ojcu "pochwalić", obyło się bez jakichkolwiek problemów. Zobaczymy jutro.
- Od: 8 lip 2005, 20:39
- Posty: 50
- Skąd: Mińsk Maz.
- Auto: Mazda 323F BG B6e
Popieram. To napewno sprzęgło mi się ślizgało od 2 biegu już później. Radzę wymienci jak najszybciej – ja zwlekałem i doszło do wymainy oprócz tarczy, jeszcze dociskvelocity napisał(a):Najczęściej zaczyna się od slizgania na wyższych biegach – najpierw 4, potem 3, potem bedą kłopoty z ruszeniem oczko Dlaczego nie slizga sie zawsze? Bo zależy to od jego rozgrzania, od temperatury powietrza i jakości paliwa (bo te dwa parametry wpływają na niewielkie wahania maksymalnego momentu obrotowego, którego zmniejszenie powoduje, że sprzęgło przestaje się ślizgać) usmiech
A tak z ciekawosci ravo w ktorym zakladzie robiles?
Zapraszam....
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... 04&start=0
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... 04&start=0
- Od: 11 kwi 2005, 23:11
- Posty: 228
- Skąd: Wrocław
- Auto: Honda Accord 1.8 VTEC 1999r
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości