Przegrzewające się hamulce – Klocki Kashiyama.

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez tomekrvf » 1 wrz 2005, 14:32

Mav napisał(a):Hamowałem ze 150km/h do 0km/h
Tak, że aż włączał się ABS?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez Jaksa » 1 wrz 2005, 19:17

Zahamuj dwa razy pod rząd ze 150km/h do 0km/h i wtedy zobaczysz, że jednak są tragiczne.
No to które w zamienniku dorównują oryginałom? Jaką macie opinię... bo jak dla mnie, tylko oryginał daje pewność w zatrzymaniu samochodu.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez MiKo » 1 wrz 2005, 23:36

Jaksa napisał(a):No to które w zamienniku dorównują oryginałom? Jaką macie opinię... bo jak dla mnie, tylko oryginał daje pewność w zatrzymaniu samochodu.
Ja uważam, że tylko Ferodo może konkurować z oryginałem (cenowo chyba też :P).
Pozdrowienia
MiKo,
M6 – MZR-CD 2006/07 -2.0 143KM DPF 82kkm
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2004, 17:39
Posty: 294
Skąd: Katowice
Auto: M6 '06/07 MZR-CD 2.0 143KM DPF

Postprzez Mav » 2 wrz 2005, 00:29

tomekrvf napisał(a):Tak, że aż włączał się ABS
ABS? Jaki ABS... tak się składa niefortunnie, że go niestety nie mam.
Forumowicz
 
Od: 9 lis 2004, 22:14
Posty: 234
Skąd: Warszawa
Auto: Ford Escort USA 1.8 16V DOHC

Postprzez Achemenid » 2 wrz 2005, 02:16

MiKo napisał(a):Ja uważam, że tylko Ferodo może konkurować z oryginałem (cenowo chyba też język).
I ja tak sądzę po tym, jak mam Ferodo od Smirnoff'a.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 cze 2004, 15:39
Posty: 354
Skąd: Wieden/Zamosc
Auto: Mazda 626GW FS 2.0L 98.

Postprzez tomekrvf » 2 wrz 2005, 09:00

Jaksa napisał(a):No to które w zamienniku dorównują oryginałom?
Jeździłem na Ferodo ale po włożeniu Lucas muszę powiedzieć, że lepsze są Lucas'y.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez Jaksa » 2 wrz 2005, 14:00

Jeździłem na Ferodo ale po włożeniu Lucas muszę powiedzieć, że lepsze są Lucas'y.
No to trzeba przetestować Ferodo i Lucas'y, jak dobrze pamiętam, chyba InterCars tym handluje... :)
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez tomekrvf » 2 wrz 2005, 14:45

Tak jest. Do GF wygląda to tak:
Przód:
Lucas GDB 3192 – 150zł
Ferodo FDB950 – 155zł
Textar 21754 165 0 5 – 187zł
Tył:
Lucas GDB3194 – 127zł
Ferodo FDB869 – 127zł
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez ravo » 2 wrz 2005, 15:36

Jeździłem na Ferodo ale po włożeniu Lucas muszę powiedzieć, że lepsze są Lucas'y.
Ja miałem Lucas'y, teraz kupiłem od Smirnoff'a Ferodo i dla mnie Ferodo są lepsze – koszt około 90zł :)
PS. temat 100 razy wałkowany, jest tysiąc odpowiedzi w archiwum o klockach – jakiej firmy i co się dzieje.
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez tomekrvf » 2 wrz 2005, 15:41

Takich tematów wielokrotnie wałkowanych jest dużo. Np aktualny o myciu silnika, w którm tym razem nie dostałem zjebki za polewanie silnika wodą :D.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez Piotr Wozniak » 2 wrz 2005, 18:57

Mialem Ferodo, od kilku dni mam Kashiyama i... nie widzę różnicy.
Hamowałem już kilka razy seriami i bezproblemowo było. Faktycznie nie jeżdżę na codzień hamująć ze 150km/h do 0km/h. Kilka razy pod rząd, więc może tego nie zauważę nigdy. A Kashiyama komplet do przodu za niecałe 70zl nabylem – 20zł taniej od Ferodo.
Popieram japońskie klocki jednym słowem :).

PS. A "oryginały" w Mazdach, to nie są przypadkiem Kashiyamy ??

Pozdrowienia.
WOZI
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 mar 2005, 17:13
Posty: 300 (0/1)
Skąd: Gdansk
Auto: MX-3 (BP-DOHC) 1993r
Subaru Outback SBD 2010r
Jeep Cherokee KJ 2.5 CRD

Postprzez Jaksa » 2 wrz 2005, 20:52

Piotr Wozniak napisał(a):A "oryginały" w Mazdach, to nie są przypadkiem Kashiyamy ??
Nie – porównywałem – zupełnie inna struktóra materiału ciernego.
Piotr Wozniak napisał(a):Popieram japońskie klocki jednym słowem
Chyba jesteś jedyny, który popiera tę firmę. Tu na FORUM, teraz (jak widzę po klientach z FORUM, ktorzy przyjeżdżają ze swoim towarem) wszyscy przywożą klocki Ferodo i tarcze Brembo – podobno ta konfiguracja jest dobrze dopasowana (sam tego nie sprawdzałem, jeżdzę na oryginalnych tarczach i klockach).
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Wojtas_323F » 2 wrz 2005, 23:39

Wszycy już pewnie wiedzą, że kolcki Ferodo i tarcze Brembo to niezły komplet na przód. A co z bębnami z tyłu? Co zrobić, żeby hamowały lepiej? Oczywiście wywalenie bębnów i założenie tarcz nie wchodzi w grę.
Forumowicz
 
Od: 18 maja 2005, 01:13
Posty: 86
Skąd: Białystok
Auto: 323F BG 1.8 SOHC ?KW 1991

Postprzez Jaksa » 3 wrz 2005, 09:23

Wojtas_323F napisał(a):Co zrobić, żeby hamowały lepiej?
Bębny to [tiiit] wynalazek (zero problemów). Masz jakiś problem?
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez MiKo » 3 wrz 2005, 12:02

Ja też jestem "za" bębnami :)

Mam z tyłu założone nowe szczęki Kashiyamy i jest bardzo OK, natomiast z przodu mam jakieś dziadostwo (nie wiem jakie, bo Ojciec kiedyś wstawił auto do serwisu), po kilku hamowaniach mam obrzydliwy dźwięk (blacha-blacha) jakby skończonych klocków, a okładziny jest jeszcze sporo. Wg mnie włożyli najtańsze JC.

Następne klocki mam w kolejności mimo wszystko Kashiyamy (kupiłem zanim powstała o nich dyskusja), zobaczymy jak się spiszą.
Pozdrowienia
MiKo,
M6 – MZR-CD 2006/07 -2.0 143KM DPF 82kkm
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2004, 17:39
Posty: 294
Skąd: Katowice
Auto: M6 '06/07 MZR-CD 2.0 143KM DPF

Postprzez Jaksa » 3 wrz 2005, 12:20

MiKo napisał(a):zobaczymy jak się spiszą.
Ostatnio jakoś się skiepściły, nie wiem dlaczego, klienci mówią, że piszczą po ostrym hamowaniu, dlatego chcę sprawdzić Ferodo, ewentualnie Lucasy...
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Wojtas_323F » 5 wrz 2005, 12:56

Mój problem: kupiłem Mazdę 323F z silnikiem 1,8 i nie da się nią pobawić na trasie.
Producent raczej nie przewidział takiego stylu jazdy jaki prezentuje, czyli pedał do podłogi aż nie ma gdzie się wcisnąć wtedy po heblach i tak w kólko. Oczywiście z głową czyli 200 po drodze między wioskami, gdzie widać kilka kilometrów trasy przed sobą. Tak 90 – koło szkoły, gdzie biegają dzieci i szalone babcie – nie. "Crusisng" wogóle mnie nie bawi a kupowanie np. 200 konego BMW żeby nim jeździć 50km/h z muzą tak głośno że słychać 200 m dookoła to wg mnie totalna porażka. Hamulce właśnie zaczęły mnie niepokoić. Chyba producent poszedł na łatwiznę, pewnie żeby obniżyć koszty i do w miarę mocnego silnika nie dołożono odpowiednich hamluców. Trzeba troszkę poprawić producenta bo nie pomyslał o wszystkim.
Forumowicz
 
Od: 18 maja 2005, 01:13
Posty: 86
Skąd: Białystok
Auto: 323F BG 1.8 SOHC ?KW 1991

Postprzez Śliwa » 5 wrz 2005, 14:49

Wojtas_323F napisał(a):Chyba producent poszedł na łatwiznę, pewnie żeby obniżyć koszty i do w miarę mocnego silnika nie dołożono odpowiednich hamluców
Z tym się z tobą zgodzę, bo w mojej eFce przy ostrej jeżdzie hamulce "starczają" na jekieś 5 minut zabawy a wtedy już niestety płyn się gotuje i nie da rady jeżdzić :( sorry hamować :D
Wojtas_323F napisał(a):90 – koło szkoły
<glupek2> <glupek2> <glupek2> Bezmyślność...
POZDRAWIAM
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2005, 15:18
Posty: 75
Skąd: Świecie
Auto: Mazda 323f BG 1.6 16v `93r.

Postprzez magicadm » 6 wrz 2005, 14:43

Wojtas_323F napisał(a):90 – koło szkoły, gdzie biegają dzieci(...)

<killer>
To już chyba lepiej rzeczwiście nagłaśniać wioskę 200 konnym BMW...

W mojej BJ'ce hamulce faktycznie są "kiepskie", przetoczenie tarcz wystarczyło na 5 tys. km...
Ostatnio edytowano 6 wrz 2005, 17:24 przez magicadm, łącznie edytowano 1 raz
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez Malico » 6 wrz 2005, 16:32

Albo ja nie umiem czytać albo Wojtas_323F napisał, że 90km/h koło szkoły, to nie jeździ... ;)
Forumowicz
 
Od: 8 lip 2004, 01:08
Posty: 291 (0/9)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 323 1.8 GT '91

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323