Wibracje odczuwalne coraz mocniej na kierownicy

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez radziu » 8 wrz 2004, 23:10

Witam,

Poruszałem już temat, ale nie doszliśmy chyba do tego coi się sypie w moim aucie. Nie wiem czy to może być przegub czy nie. Jakiś czas temu było tak, że przy ostrzejszym pokonywaniu zakrętów w prawo z przodu z lewej strony odczuwalne były jakieś delikatne wibracje o dużej częstotliwości. Po zrobieniu przodu (wymiana sworzni na wahaczach, tulejek i łącznikach stabilizatorów) jakby się uspokoiło. Przed chwilą jechałem autem i znowu się zaczęło tyle, że czuć te wibracje teraz mocniej. Co to może być?? Kiedyś ktoś pisał, że stabilizator haczył o coś tam nie wiem.Może to być czy to raczej pada przegub??

Pozdro
===Radziu===
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2003, 09:40
Posty: 301
Skąd: Gdańsk
Auto: 626 GF 1,9i

Postprzez Dudek » 9 wrz 2004, 14:47

przerabiałem to samo tydzień temu, nie twierdze że znam powód Twoich drgań <lol> , ale u mnie działo sie podobnie i....spradź sobie gałki. U mnie to było przyczyną trzepania kierownicy.
pozdrawiam
Dudek
ldudkiewicz@gmail.com
GG #2470803
Madzia została rozbita (kasacja) dlatego w poszukiwaniu nowej :D dla odmiany 323F BA 2,0 v6
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 mar 2004, 10:03
Posty: 105 (0/1)
Skąd: Oświęcim

Postprzez radziu » 9 wrz 2004, 14:53

gałki sprawdzone. mechanik mówił, że są ok i na razie nie trza wymieniać. te drgania nie są aż tak mocno odczuwalne na fajerze, ale jednak są. a teraz pytanko do znawców. czy to może być luźna półoś od strony skrzyni i dlatego tak drga przy mocnych zakrętach? wiem, że mam do wymiany uszczelniacz właśnie na lewej półosi, ale nie wiem czy jedno ma z drugim coś wspólnego.
===Radziu===
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2003, 09:40
Posty: 301
Skąd: Gdańsk
Auto: 626 GF 1,9i

Postprzez Yard » 9 wrz 2004, 21:37

Jeśli uszkodzony jest uszczelniacz i z tej strony tłucze to przegub do wymiany. Jeśli pęka guma to trzeba natychmiast wymieniać wtedy można ratować przegub i parę złotych w kieszeni. Jeśli skręcisz mocno koła i ostro ruszysz to przy padniętym przegubie będzie tłukło
Moderator
 
Od: 13 mar 2004, 22:32
Posty: 3015 (61/37)

Postprzez radziu » 9 wrz 2004, 22:36

kiedys mialem padniety dwa razy przegub w Golfie I, ale wtedy to byl zewnetrzny pezgub i strzelał, a nie przenosiło się to na fajere. ile moze kosztowac przegub wewnetrzny ten przy skrzyni do 323F BG 1.8 GT DOHC??

pozdro
===Radziu===
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2003, 09:40
Posty: 301
Skąd: Gdańsk
Auto: 626 GF 1,9i

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323