Wyciek z chłodnicy
Spawanie to najlepsze wyjście ale byłem ostatnio u gościa który się tym zajmuje i stwierdził że nie ma oznaczenia plastiku a on ma 20 rodzaji i nie wie którego użyć. Patrzył dwa na chybił trafił ale kiszka z tego wyszła.Ktoś może ma jakiś pomysł, bo coś czuję że tylko wymiana da radę 
PRAWDZIWA JAZDA,TO MUSI BYć MAZDA!!!
Danielo napisał(a):Spawanie to najlepsze wyjście ale byłem ostatnio u gościa który się tym zajmuje i stwierdził że nie ma oznaczenia plastiku a on ma 20 rodzaji i nie wie którego użyć. Patrzył dwa na chybił trafił ale kiszka z tego wyszła.Ktoś może ma jakiś pomysł, bo coś czuję że tylko wymiana da radę
dziwny ten gościu, ja byłem spawać zderzak i za 30zł naprawił mi 20cm pęknięcie, zderzak jest nie do zdarcia i nie pytał o żadne oznaczenia.
- Od: 12 kwi 2007, 22:09
- Posty: 8
- Skąd: Puszczykowo k/Poznania
- Auto: 323 BG 1,6 8V
Zderzak chyba jest z innego plastiku, łatwiejszego do spawania. Ktoś tutaj pisał że nasze madzie mają chłodnice z jakiegoś innego plastiku niż inne auta i stąd te problemy.Do tego są inne obciążenia, zderzak nie pracuje tak jak chłodnica zmiana temperatur i podciśnienie na dłuższą metę robi swoje. I do tego zderzak nie musi być szczelny, a chłodnica jak najbardziej.W Twoim pomyśle Smooth jest dobra myśl bo też na tym temacie ktoś napisał że profesjonalna firma bierze próbkę plastiku i później wie dokładnie czym to zaspawać, z tym że taki interes podobno kosztuje jak chłodnica używka..Marne pocieszenie 
PRAWDZIWA JAZDA,TO MUSI BYć MAZDA!!!
- Używki nie kupuj.
- Spawanie sobie odpuść.
- Kup nową a będziesz zadowolony i pewien bezproblemowej eksploatacji.
Pozdrawiam
..::GofNet::..
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
tekkenfan napisał(a):Chłodnice oddalem do sklejenia, zaplacilem cos kolo 170-190 zlociszy i jak narazie minal rok czasu i wszystko sie trzyma
A ja za 120zł kupiłem używke z wentylatorem
Starą chłodnice też miałem pękniętą a poprzedni właściciel kleił to jakimś szarym mazidłem i niestety kapało.
Wyczyściłem porządnie to miejsce papierem ściernym, poszerzyłem pęknięcie (tak do około 0,5milemtra), włożyłem w pęknięcie kawałek plastyku, zalutowałem, całość zalałem żywicą epoksydową na to parę warstw maty szklanej + żywica(mata musi sporo wystawać za pęknięcie). Żywica wytrzymuje 70-80stopni ale mimo wszystko dawała radę, przejechałem na tym ponad 50kkm (2,5 roku). Uszczelnienie odpadło dopiero jak chłodnica owinęła się wkoło silnika po spotkaniu auta ze zwierzyną leśną.
Ja uszkodzenie miałem na dole chłodnicy a tam temperatura pewnie jest nieco niższa!
- Od: 21 lut 2006, 14:44
- Posty: 78
- Skąd: gdzieś w zachodniopomorski
- Auto: 323BG 91r sedan 1.3i 16V
Jakbyś Gawron mógł napisać gdzie można za tą kasę wyrwać był bym wdzięczny. Chociaż może nic z tego nie wyjść bo ja jestem z łódzkiego więc nie wiem czy się będzie kalkulowało ją przewieźć to zależy jak by to było możliwe, bo pocztą było by OK ale osobiście odpada.
PRAWDZIWA JAZDA,TO MUSI BYć MAZDA!!!
GofNet napisał(a):Używki nie kupuj.
Ja mam używkę w golfie III. Mieliśmy kolizję nawet poważną – przedtem jeździł na nowiutkiej chłodnicy 2 miesiące. Teraz ze względów finansowych kupiliśmy na szrocie w Jasienicy używaną – wygląda jak nówka, dali nam na nią rok pisemnej gwarancji, zachowuje się lepiej niż nowa. Koszt 170zł, przedtem ASO do silnika ABF 16V 480zł.
Jak nie widać różnicy to po co przepłacać
- Od: 23 sty 2007, 17:28
- Posty: 63
- Skąd: Żory
- Auto: 323F BG 1.6 16v 92' LPG
orlando napisał(a):Ja mam używkę w golfie III
Nad takim rozwiązaniem można się zastanowić. Ja miałem na myśli chłodnicę od "Kowalskiego" z Allegro, który wymontował ze swojego auta po kolizji lub diabli wiedzą skąd. Jeśli dostaniesz na nią gwarancję, to po obejrzeniu takowej warto się zastanowić.orlando napisał(a):wygląda jak nówka, dali nam na nią rok pisemnej gwarancji
Pozdrawiam
..::GofNet::..
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Danielo napisał(a):Jakbyś Gawron mógł napisać gdzie można za tą kasę wyrwać był bym wdzięczny.
Allegro
Gość jest z Witnicy Gorzowskie i zajmuje się rozbieraniem aut, ja do niego podjechałem bo blisko miałem ale na cały kraj wysyła (byłem świadkiem jak ćwiartke renault twingo na poczte targał
U tego gościa kupowałem

- Od: 21 lut 2006, 14:44
- Posty: 78
- Skąd: gdzieś w zachodniopomorski
- Auto: 323BG 91r sedan 1.3i 16V
OK. Wielkie dzięki za linka. tam jest nr tel. Narazie to trochę podkleiłem, i zobaczymy co z tego wyjdzie, kupił bym od ręki ale wydatki na ten miesiąc już rozplanowane(czeka mnie wymiana uszczelki pod głowicą..). A jak będzie kiszka to się z gościem skontaktuje. Jeszcze raz podziękówy 
PRAWDZIWA JAZDA,TO MUSI BYć MAZDA!!!
No dziś właśnie mam to samo
wyjechałem z garażu mokra plama i pęknięty około 10 co plastik na górze chłodnicy. Przetarłem papierem ściernym, rozpuszczalnikiem, póżniej kropelka na pękniecie i poxylina dwuskładnikowa po 40 min zasmarowałem poczekam aż dobrze wyschnie i dam znać.

- Od: 11 gru 2006, 20:01
- Posty: 81
- Skąd: Częstochowa
- Auto: 323F 1993R 1,84
Kicha
plastik niespawalny w tym modelu, bylem u dwóch fachowców ten plastik po spawaniu i tak po 2 tygodniach puszcza, sam prubowalem kleic nie funkcjonuje zgrzewanie lutownica nie pomaga. Podobno jest to wada fabryczna po latach peka w tym samym miejscu i klapa
zamowilem nowa chlodnice.

- Od: 11 gru 2006, 20:01
- Posty: 81
- Skąd: Częstochowa
- Auto: 323F 1993R 1,84
Jednak i u mnie Poxylina nie wytrzymała
.Przy wysokiej temperaturze zaczęła przepuszczać.Ale znalazłem nowy dobry klej "Metal Bond" zamiast spawania.Spoiwo do napraw i łączenia metali.Po wyschnięciu jest twardy jak metal.
I jak narazie jest dobrze.
- Od: 9 maja 2007, 20:33
- Posty: 15
- Auto: Mazda 323 F 1.8 16 V 1991r.
daj znać po około 2 tygodniach ludzie z zakładów spawania plastiku mówili mi, że spawy na oryginalnym plastiku stosowanym w orginalnych chłodnicach są nie do sklejenia. To znaczy kleją się ale puszczaja po około 2 tygodniach – taki plastik. Ja już mam zamontowaną nówkę z zamiennika z Jamboru wygląda tak samo oryginał mam nadzieję, że tylko plastik inny – gdyby w przyszłośco coś .... Te oryginalne miały tą samą fabryczną wadę pękały same i w tych samych miejscach. Oby u Ciebie było inaczej i bond pomógł. Może masz już inną chłodnicę np zamiennik i nie będzie kłopotu z klejeniem plastiku.
- Od: 11 gru 2006, 20:01
- Posty: 81
- Skąd: Częstochowa
- Auto: 323F 1993R 1,84
ja mam podobny problem, tylko u mnie to nie podłużne pęknięcie tylko bardzo, ale to bardzo małe dziurki widać, że cos jest nie tak tylko jak sie naciśnie, któryś z przewodów blisko chłodnicy i wtedy minimalnie wycieka płyn... myślę, że draśnięcie lutownicą może pomóc.
- Od: 12 cze 2007, 17:30
- Posty: 470
- Skąd: Reda/HH
- Auto: była 323BG| jest 626 GE 97 1,8
No i również ten klej nie wytrzymał i pęknięcie pojawiło sie na kleju.Teraz jedynym wyjściem jest wymiana chłodnicy.I tu zaczyna sie problem.Szukałem używanych i nie ma.Mam takie pytanie: byłem na szrocie i powiedziano mi ze mogą dobrać mi chłodnice z innej marki samochodu-CZy tak można???.Czy można wstawiac inne chłodnice z innych modeli??Doradźcie mi.
- Od: 9 maja 2007, 20:33
- Posty: 15
- Auto: Mazda 323 F 1.8 16 V 1991r.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość