Witam,
Mam mały problem. Ostatnio w swojej Madzi robiłem cały przód (sworznie, wszystkie tulejki, klocki, łączniki stabilizatorów) i to samo chciałem zrobić z tyłu. Co się okazało w Japan Cars nie produkują takich tulejek i nie mają czegoś takiego też w innych sklepach. Czy zna ktoś może numer części tych tulejek? Jak to proszę o pomoc i z góry dziękuję. Z tego co się orientuję to na jeden [waaaco?] przypada jedna mała i jedna duża tulejka.
Jakie tulejki na tył do 323F BG 94??
Strona 1 z 1
Tego nie wiem niestety. Ale chyba są jakieś zamienniki, chociaż ja polecam oryginały. Ich trwałość na pewno jest większa, patrz łączniki stabilizatorów (nie ma jak oryginalne)
PS.Z tyłu wymieniałem na razie tylko amorki i łączniki stabilizatora oraz gumy stabilizatora. Przód cały robiłem.
PS.Z tyłu wymieniałem na razie tylko amorki i łączniki stabilizatora oraz gumy stabilizatora. Przód cały robiłem.
Jak możesz to spójrz na to.
MAZDA 323 BG 89-94 (L/P DUŻA)
TULEJA WAHACZA
kod: J53001A
| więcej o produkcie ... | legenda oznaczeń | 22 zł
22 zł
MAZDA 323 BG 89-94,626 GE 91-97 (L/P MAŁA)
TULEJA WAHACZA
kod: J53002A
| więcej o produkcie ... | legenda oznaczeń | 22 zł
22 zł
Znalazłem to na www.moto.sklep.pl. Niby mają coś takiego w sprzedaży, ale czy to jest to i czy będzie to można wymienić czy tak jak mówisz wymienia się całe wahacze.
Dzięki za pomoc
MAZDA 323 BG 89-94 (L/P DUŻA)
TULEJA WAHACZA
kod: J53001A
| więcej o produkcie ... | legenda oznaczeń | 22 zł
22 zł
MAZDA 323 BG 89-94,626 GE 91-97 (L/P MAŁA)
TULEJA WAHACZA
kod: J53002A
| więcej o produkcie ... | legenda oznaczeń | 22 zł
22 zł
Znalazłem to na www.moto.sklep.pl. Niby mają coś takiego w sprzedaży, ale czy to jest to i czy będzie to można wymienić czy tak jak mówisz wymienia się całe wahacze.
Dzięki za pomoc
===Radziu===
- Od: 19 lis 2003, 09:40
- Posty: 301
- Skąd: Gdańsk
- Auto: 626 GF 1,9i
Ciekawe, bo do MX-3 nie mają, a z tego co wiem to zawieszenie identyczne. A zgodnie z instrukcją serwisową wyminia się w MX całe whacze.
Pytanie trzeba skierować do Jaksy lub Długiego, oni będą na pewno wieedzieć.
Pytanie trzeba skierować do Jaksy lub Długiego, oni będą na pewno wieedzieć.
Na przykladzie toyoty, gdzie zawieszenie jest identyczne jak w 323 (dwa drazki poprzeczne, jeden podluzny): Tuleja gumowa JC kosztuje okolo 20PLN, na wahacz wychodza jedna lub dwie tuleje. Nowy drazek kosztuje 490PLN brutto.
Gumy z JC to szajs. Zalozylem do przedniego wahacza tuleje stalowo-gumowa JC, ktora jest dosc wysilona, bo pracuje skretnie (jej os jest ustawiona pionowo). W tej chwili zrobilem na niej okolo 10kkm i jeszcze nie wali, luzow nie ma, ale widac ze zaczyna sie zrywac. Koszt z wymiana to okolo 180PLN, a oryginalny wahacz to okolo 800PLN. Guma zrywa sie miejscu, gdzie oryginalnie jest specjalne naciecie. Moge wiec podejrzewac, ze albo zaraz zerwie sie kompletnie, albo przejezdzi taka "dostosowana" jezszcze wiele tysiecy kilometrow. Tak wiec stosowanie czesci JC jest ryzkowne i trzeba wiedziec, co mozna wsadzic, a co nie...
Z drugiej strony nie wiem, czy teraz kupie wahacz oryginalny, czy zamiennik z JC (300PLN), gdzie ta guma ma troche lepszy projekt, niz w przypadku osobnej tulej (ktora kupilem). A Moze dostarcza nowe tuleje, ktore beda identyczne z tymi, ktore sa montowane w kompletnych wahaczach...? Wiem, ze ostatnia partia zostala zawrocona i wlasnie z niej pochodzi moj egzemplarz. Czary mary.
Wracajac do tematu, guma w tylnym drazku pracuje dosc typowo, jej ksztalt jest praktycznie identyczny z oryginalem, choc material na pewno nie ten. Mysle, ze mimo wszystko warto zaplacic 100PLN, niz ~550PLN, nawet jesli bedzie trzeba za dwa lata znow do niej zajrzec.
Pozdrawiam.
Gumy z JC to szajs. Zalozylem do przedniego wahacza tuleje stalowo-gumowa JC, ktora jest dosc wysilona, bo pracuje skretnie (jej os jest ustawiona pionowo). W tej chwili zrobilem na niej okolo 10kkm i jeszcze nie wali, luzow nie ma, ale widac ze zaczyna sie zrywac. Koszt z wymiana to okolo 180PLN, a oryginalny wahacz to okolo 800PLN. Guma zrywa sie miejscu, gdzie oryginalnie jest specjalne naciecie. Moge wiec podejrzewac, ze albo zaraz zerwie sie kompletnie, albo przejezdzi taka "dostosowana" jezszcze wiele tysiecy kilometrow. Tak wiec stosowanie czesci JC jest ryzkowne i trzeba wiedziec, co mozna wsadzic, a co nie...
Z drugiej strony nie wiem, czy teraz kupie wahacz oryginalny, czy zamiennik z JC (300PLN), gdzie ta guma ma troche lepszy projekt, niz w przypadku osobnej tulej (ktora kupilem). A Moze dostarcza nowe tuleje, ktore beda identyczne z tymi, ktore sa montowane w kompletnych wahaczach...? Wiem, ze ostatnia partia zostala zawrocona i wlasnie z niej pochodzi moj egzemplarz. Czary mary.
Wracajac do tematu, guma w tylnym drazku pracuje dosc typowo, jej ksztalt jest praktycznie identyczny z oryginalem, choc material na pewno nie ten. Mysle, ze mimo wszystko warto zaplacic 100PLN, niz ~550PLN, nawet jesli bedzie trzeba za dwa lata znow do niej zajrzec.
Pozdrawiam.
the right man in the wrong place...
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość