Napęd 4WD w 323 i blokada dyfra (elektryczna )
Strona 1 z 1
witam nie wiecie czy da się zrobi elektryczna blokade dyfra w mazdzie 323 GT-R 4WD .Auto ma napęd na 4 koła , ponoc mozna jakos z zewnątrz zablokowac i bedzie dzialalo a chcial bym zeby mozna z kabiny wiem ze sa takie motywy w innych madziach
FORUM GTRPROJECT TEAM – GT-R ,GTX ,TURBO ,4WD ,GTTI ,GT i innych wydziwów http://www.gtrproject.pl
Teraz bawię się w AUDI – Audi 80 B4 CQ 4.2 V8 (AEC)

Teraz bawię się w AUDI – Audi 80 B4 CQ 4.2 V8 (AEC)

- Od: 24 lis 2006, 15:41
- Posty: 15
- Skąd: Warszawa-Wawer
- Auto: Ford Galaxy 1.9TDi Ghia 110 KM
Audi 80 CQ 4.2 V8
Po pierwsze: off topic: mażenie pisze się przez "rz"
Po drugie: jeśli chcesz elektryczną 100% szperę centralnego dyfra to potrzebujesz cały centralny dyfer z Mazdy 323 4wd 1,8 SOHC (czyli takiej jak np moja
), sterownik tegoż dyfra znajdujący się pod fotelem kierowcy i wiązkę wraz z przełącznikiem znajdującym się pod ręcznym hamulcem. Ew jeśli nie będzie kostki to doprowadzenie zasilania do sterownika.
Tylko po co? Teraz w GTR'ce masz wiskozę zarówno w centralnym dyfrze jak i w tylnym moście, więc jest to bardzo fajna sprawa. Jeśli zaś wsadzisz elektryczną szperę, to przy 270KM po pierwszej jeździe na asfalcie poleci Ci dupka ze skrzyni, bo generalnie ta szpera nadaje się tylko na szuter, a jeszcze lepiej na śnieg... Znam to w swojej Maździe – w zimie faktycznie frajda jest niezła, lecz na asfalcie auto przestaje skręcać
Nawet w serwisówce pisze że włączać szperę można tylko w wyjątkowych sytuacjach i absolutnie nie wolno z niej korzystać w normalnych warunkach.
Pzdr

Po drugie: jeśli chcesz elektryczną 100% szperę centralnego dyfra to potrzebujesz cały centralny dyfer z Mazdy 323 4wd 1,8 SOHC (czyli takiej jak np moja
Tylko po co? Teraz w GTR'ce masz wiskozę zarówno w centralnym dyfrze jak i w tylnym moście, więc jest to bardzo fajna sprawa. Jeśli zaś wsadzisz elektryczną szperę, to przy 270KM po pierwszej jeździe na asfalcie poleci Ci dupka ze skrzyni, bo generalnie ta szpera nadaje się tylko na szuter, a jeszcze lepiej na śnieg... Znam to w swojej Maździe – w zimie faktycznie frajda jest niezła, lecz na asfalcie auto przestaje skręcać
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Pzdr
- Od: 14 lis 2004, 19:40
- Posty: 760
- Skąd: Częstochowa
- Auto: Żuczek i Jaszczurka...
auto przygotowuje do rajdow w KJS dlatego sie pytam – jak nim latam po szutrach to czegoś mi brakuje ale nie wiem czego ostatnio jeździłem lancerem EVO VI i jakoś lepiej mi sie latało
FORUM GTRPROJECT TEAM – GT-R ,GTX ,TURBO ,4WD ,GTTI ,GT i innych wydziwów http://www.gtrproject.pl
Teraz bawię się w AUDI – Audi 80 B4 CQ 4.2 V8 (AEC)

Teraz bawię się w AUDI – Audi 80 B4 CQ 4.2 V8 (AEC)

- Od: 24 lis 2006, 15:41
- Posty: 15
- Skąd: Warszawa-Wawer
- Auto: Ford Galaxy 1.9TDi Ghia 110 KM
Audi 80 CQ 4.2 V8
zaber napisał(a):jak nim latam po szutrach to czegoś mi brakuje
No czyli wiesz dokładnie po co ci to
- Od: 14 lis 2004, 19:40
- Posty: 760
- Skąd: Częstochowa
- Auto: Żuczek i Jaszczurka...
zaber, żeby założyc elektryczny siłownik do centralnej blokady trzeba rozebrac skrzynię i wymienic os przesuwki blokady centralnego dyfra i oczywiście puścic wiązkę do siłownika i resztę. Obudowa skrzyni jest identyczna jak w zwykłej 4WD bez turbo. I tyle.
He he...Po Evo to już bedzie tylko brakowało. GTR jest super autem ale do Evo trooochę mu brakuje. GTR ma VCU na centralnym i tylnym dyfrze a Evo ma torseny(nie mówię tu już o VII w której było już AYC/ACD).
Nie wiem czy jest sens robienie 350KM w GTR – masz taką samą obudowę skrzyni i łozyska w środku jak moje 4WD 103KM i może stac się kuku. Poza tym taka moc przy seryjnym zawieszeniu i hamulcach raczej będzie przeszkadzac. No ale wybór należy do Ciebie.
A blokada centralnego dyfra to zimą super sprawa ale niestety auto przestaje skręcac i należy zapomniec o ręcznym
zaber napisał(a):auto przygotowuje do rajdow w KJS dlatego sie pytam – jak nim latam po szutrach to czegoś mi brakuje ale nie wiem czego ostatnio jeździłem lancerem EVO VI i jakoś lepiej mi sie latało
He he...Po Evo to już bedzie tylko brakowało. GTR jest super autem ale do Evo trooochę mu brakuje. GTR ma VCU na centralnym i tylnym dyfrze a Evo ma torseny(nie mówię tu już o VII w której było już AYC/ACD).
Nie wiem czy jest sens robienie 350KM w GTR – masz taką samą obudowę skrzyni i łozyska w środku jak moje 4WD 103KM i może stac się kuku. Poza tym taka moc przy seryjnym zawieszeniu i hamulcach raczej będzie przeszkadzac. No ale wybór należy do Ciebie.
A blokada centralnego dyfra to zimą super sprawa ale niestety auto przestaje skręcac i należy zapomniec o ręcznym
Full Time 4WD
VTR 1000F
VTR 1000F
kurcze ale jednak GTR ma inne zalety – musisz umieć go prowadzić bo lancer jest tak napikowany elektroniką ze sie sam prowadzi
FORUM GTRPROJECT TEAM – GT-R ,GTX ,TURBO ,4WD ,GTTI ,GT i innych wydziwów http://www.gtrproject.pl
Teraz bawię się w AUDI – Audi 80 B4 CQ 4.2 V8 (AEC)

Teraz bawię się w AUDI – Audi 80 B4 CQ 4.2 V8 (AEC)

- Od: 24 lis 2006, 15:41
- Posty: 15
- Skąd: Warszawa-Wawer
- Auto: Ford Galaxy 1.9TDi Ghia 110 KM
Audi 80 CQ 4.2 V8
zaber napisał(a):bo lancer jest tak napikowany elektroniką ze sie sam prowadzi
Jeździłeś Evo VI które nie miało żadnej elektroniki
Full Time 4WD
VTR 1000F
VTR 1000F
oj to ty chyba nawet nie siedziales w evo bo evo jest napikowane cale elektronika
FORUM GTRPROJECT TEAM – GT-R ,GTX ,TURBO ,4WD ,GTTI ,GT i innych wydziwów http://www.gtrproject.pl
Teraz bawię się w AUDI – Audi 80 B4 CQ 4.2 V8 (AEC)

Teraz bawię się w AUDI – Audi 80 B4 CQ 4.2 V8 (AEC)

- Od: 24 lis 2006, 15:41
- Posty: 15
- Skąd: Warszawa-Wawer
- Auto: Ford Galaxy 1.9TDi Ghia 110 KM
Audi 80 CQ 4.2 V8
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości