Korozja rury wlewu paliwa.
1, 2
Czekamy na fotki koniecznie
to zacznę już dziś jutro pokaże jak to połączyłem i jak to wygląda
1. Tak wygląda nowa rura 300zł ebay PFF pogieło ich
2.3x zardzewiałe rureczki odpowietrzania
zamieniamy na nowe ;>
moja rura i miejsce gdzie powinna być montowana + odpowietrzniki
tu są 3 miejsca do podłączenia nowych rureczek . niestety 3 nie widać ale na pewno znajdziecie
rura
mam ją zamontowaną i zatkaną korkiem który na stacji kupicie
pewnie pytacie co z dziurami odrazu odpowiadam zrobione zaspawałem dodałem wzmocnienia podłużnic (takie proste) i wyglada to tak
cz2 jutro jak bd miał czas ;C wiadomo sobota
1. Tak wygląda nowa rura 300zł ebay PFF pogieło ich
2.3x zardzewiałe rureczki odpowietrzania
zamieniamy na nowe ;>
moja rura i miejsce gdzie powinna być montowana + odpowietrzniki
tu są 3 miejsca do podłączenia nowych rureczek . niestety 3 nie widać ale na pewno znajdziecie
rura
mam ją zamontowaną i zatkaną korkiem który na stacji kupicie
pewnie pytacie co z dziurami odrazu odpowiadam zrobione zaspawałem dodałem wzmocnienia podłużnic (takie proste) i wyglada to tak
cz2 jutro jak bd miał czas ;C wiadomo sobota
- Od: 19 wrz 2011, 19:26
- Posty: 6
- Auto: MAzda 323F 93.
Czy te rutki do odpowietrzników odgrywają jakaś większą rolę? U mnie wszystko przegniło te 3 cienkie i ta grubsza(wcale ich nie ma) i teraz ta wlewowa jest jak sito nawet zatankować nie mogę jest może jakiś zamiennik od (np. turbo) one chyba mają taką średnice czy lepiej wstawić oryginał ze szrotu?
- Od: 21 sty 2011, 16:21
- Posty: 42
- Skąd: Górowo Iławeckie
- Auto: Mazda 323F 1.6 16V
migas89 napisał(a):Czy te rutki do odpowietrzników odgrywają jakaś większą rolę? U mnie wszystko przegniło te 3 cienkie i ta grubsza(wcale ich nie ma) i teraz ta wlewowa jest jak sito nawet zatankować nie mogę jest może jakiś zamiennik od (np. turbo) one chyba mają taką średnice czy lepiej wstawić oryginał ze szrotu?
Wątpie że na szrocie znajdziesz jakąś w stanie nadającym sie do ponownego montażu...
szukajcie a znajdziecie ja znalazłem na szrocie prawie nówka ktos niedawno wymienil a mial dzwona i autko poszlo na cmentarz
Bardzo przydatny material w regeneracji rury wlewu
Bardzo przydatny material w regeneracji rury wlewu
Idziemy po zwycięstwo i chwalę plus
Nieśmiertelność mistrzów z motywacją większą niż trzystu.
Sprzedam czesci Mazda 323F BG GT
By mchabeusz at 2011-12-04
Nieśmiertelność mistrzów z motywacją większą niż trzystu.
Sprzedam czesci Mazda 323F BG GT
By mchabeusz at 2011-12-04
- Od: 24 sie 2011, 12:15
- Posty: 122
- Skąd: Zelów
- Auto: Mazda 323f BG
Witam
U mnie było (jeszcze jest) tak samo rurki przegniły już dawno jak konserwowałem samochód odkręciłem tą plastikową osłonę a tam wypadło kupa piachu i jakiś elementów metalowych co się okazało to były trzy rurki odpowietrzające i ta średnia od nadmiaru paliwa. Główna od wlewu była cała ale z czasem "rudy" pochłoną i ją. Teraz cały szlam z drogi leciał prosto do baku zamuliło całego smoka i mazda nie chciała odpalić. Wymontowałem bak rury od wlewu drugie kupiłem na cmentarzysku (akurat w miarę zdrowa Mazda tam trafiła) Po skompletowaniu wszystkiego postaram się wrzucić fotorelację z tego zabiegu.
U mnie było (jeszcze jest) tak samo rurki przegniły już dawno jak konserwowałem samochód odkręciłem tą plastikową osłonę a tam wypadło kupa piachu i jakiś elementów metalowych co się okazało to były trzy rurki odpowietrzające i ta średnia od nadmiaru paliwa. Główna od wlewu była cała ale z czasem "rudy" pochłoną i ją. Teraz cały szlam z drogi leciał prosto do baku zamuliło całego smoka i mazda nie chciała odpalić. Wymontowałem bak rury od wlewu drugie kupiłem na cmentarzysku (akurat w miarę zdrowa Mazda tam trafiła) Po skompletowaniu wszystkiego postaram się wrzucić fotorelację z tego zabiegu.
- Od: 21 sty 2011, 16:21
- Posty: 42
- Skąd: Górowo Iławeckie
- Auto: Mazda 323F 1.6 16V
witam, przerabiałem ostatnio wymianę sk zbiornika paliwa – wymieniłem 3 rurki cienkie zamiana na gumowe i zebrałem je do kupy pod plastik gruba rura była ok. nic nie śmierdzi.
pozdrawiam
pozdrawiam
- Od: 7 gru 2011, 17:37
- Posty: 4
Witam wszystkich.
Pytanko takie mam, czy aby ta rurę wymienić, trzeba ja spawać? Czy tam jest przykręcona na śrubki?
Mi się trafiło tak, że podczas tankowania właśnie lało się z tej rury, patrząc od dołu, chyba gdzieś przy samym wlewie jest dziura. ;>
Pytam o to spawanie, bo tak ogarnołem, że padaka trochę tak spawać przy tym wlewie ;O
Z góry dzięki za odpowiedź.
Pozdrawiam wszystkich z fartem. Elo.
Pytanko takie mam, czy aby ta rurę wymienić, trzeba ja spawać? Czy tam jest przykręcona na śrubki?
Mi się trafiło tak, że podczas tankowania właśnie lało się z tej rury, patrząc od dołu, chyba gdzieś przy samym wlewie jest dziura. ;>
Pytam o to spawanie, bo tak ogarnołem, że padaka trochę tak spawać przy tym wlewie ;O
Z góry dzięki za odpowiedź.
Pozdrawiam wszystkich z fartem. Elo.
- Od: 7 lis 2011, 21:21
- Posty: 5
- Skąd: Lbn.
- Auto: Mazda 323F BG 1.6 16V '91r
Mam ten sam problem – wszystko przy demontażu się w rękach kruszyło. Nowy bak już jest, nowa rura od wlewu paliwa, tylko z owymi odpowietrznikami problem. Czy mogłabym prosić, sporo po czasie, ale sytuacja jak widać się powtarza u wielu, o ponowne wstawienie zdjęć jak samemu sobie wykombinować domowe rurki – odpowietrzniki? Ktoś może robił sobie jakoś niedawno i ma wypróbowany sposób na to? Sama już nie wiem z której strony mam się za to wziąć żeby było dobrze i nie śmierdziało w całym aucie...
Ja robiłem rurę w Madzi.
Przegnita była rura skraplająca.
Zakupiłem używkę za grosze mając nadzieje ze będzie dobrze – nie było.
Trafienie ładnej rury wlewu to jak wygrana w totka.
Także:
– czyscimy
– dałem do blacharza, któremu się chciało zwykłą rurę zaspawał od góry, od dołu zaspawał denkiem i wkręcił 3 złączki miedziane do gazu
– później uszczelniłem spawy masą do łatania zbiorników
-na to epoksyd(duuużo epoksydu) dla zabezpieczenia-
malowanie farbą antykorozyjną i zabezpieczenie antykorozyjne do podwozi
-zakupiony wężyk gumowy przystosowany do paliwa + opaski zaciskowe + zlączki plastikowe (umożliwiajce łączenie dwóch przewodów gumowych)
– montaż u mechanika za grosze
cała operacja około 80 zł.
zdjęcia:
Przegnita była rura skraplająca.
Zakupiłem używkę za grosze mając nadzieje ze będzie dobrze – nie było.
Trafienie ładnej rury wlewu to jak wygrana w totka.
Także:
– czyscimy
– dałem do blacharza, któremu się chciało zwykłą rurę zaspawał od góry, od dołu zaspawał denkiem i wkręcił 3 złączki miedziane do gazu
– później uszczelniłem spawy masą do łatania zbiorników
-na to epoksyd(duuużo epoksydu) dla zabezpieczenia-
malowanie farbą antykorozyjną i zabezpieczenie antykorozyjne do podwozi
-zakupiony wężyk gumowy przystosowany do paliwa + opaski zaciskowe + zlączki plastikowe (umożliwiajce łączenie dwóch przewodów gumowych)
– montaż u mechanika za grosze
cała operacja około 80 zł.
zdjęcia:
- Od: 2 sty 2011, 16:54
- Posty: 142
- Skąd: Poznań/ Luboń
- Auto: Mazda 323F BG, 1,6 16V, 1995
szmaragdowa :D
viewtopic.php?f=312&t=121896
Od dłuższego już czasu śmierdziało mi paliwem w okolicach wlewu i tylnego nadkola, a ostatnio kiedy zrobiło się cieplej czuć było paliwo w kabinie
Smród był nie do zniesienia...niezależnie od ilości zatankowanego paliwa.Postanowiłem sprawdzić stan rury wlewu i odpowietrzników baku.
Widok był straszny...wszystko zgnite
Jako że kiedyś zapobiegawczo zakupiłem takowy wlew używany ale w idealnym stanie... po 3 godz. spędzonych w kanale mogę cieszyć się zapachem choinki w aucie
Smród był nie do zniesienia...niezależnie od ilości zatankowanego paliwa.Postanowiłem sprawdzić stan rury wlewu i odpowietrzników baku.
Widok był straszny...wszystko zgnite
Jako że kiedyś zapobiegawczo zakupiłem takowy wlew używany ale w idealnym stanie... po 3 godz. spędzonych w kanale mogę cieszyć się zapachem choinki w aucie
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość