323 a podsterowność
Strona 1 z 1
Po zimie doszedłem do wniosku, że mazda jest troszkę bezpłciowa, jazda jest nudna, przy za szybkim wejściu w zakręt zwiększa tylko średnicę i nic, lekkie zdięcie nogi z gazu i odzyskuje przyczepność, A GDZIE EMOCJĘ POŚLIZGU, UTRATA PANOWANIA NAD POJAZDEM I JEJ ODZYSKANIE???. Mimo tej neutralności w zakręcie odczuwam lekką tendencję do podsterowności, czy zgadzacie sie z moja teorią?
-
Gość
hmmm .........
a niech tam
a niech tam
Mazda jest nudnawa ale za to wierna i stabilna emocjonalnie 
Pozdrawiam
Marcin
Kto chce – szuka sposobu.
Potrafię wyregulować i naprawić instalacje LPG – sekwencje Stag, KME, Agis, Esgi, Lecho, Versus, Elpigaz itp. – zapraszam do kontaktu.
Marcin
Kto chce – szuka sposobu.
Potrafię wyregulować i naprawić instalacje LPG – sekwencje Stag, KME, Agis, Esgi, Lecho, Versus, Elpigaz itp. – zapraszam do kontaktu.
- Od: 27 lip 2005, 21:20
- Posty: 346
- Skąd: Warszawa / Biała Podlaska
cygan – ogólnie to się zgadzam, ale jak chcesz mieć emocje to nie ma problemu – wystarczy pojechać o 50km/h w zakręcie szybciej 
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
To był taki żart z tym brakiem emocji. Madzia się bardzo fajnie prowadzi. To może troche dziwny pomysł, ale jak bym włożył na przód oponki 185 a na tyle zostawił 175 to bym może zyskał trochę nadsterowności. Co o tym sądzicie? Nie widziałem żeby ktoś tak robił, więc mam pewne obawy. Ewentualnie na przód oponki wyższej klasy?
-
Gość
Co do kosza? co do kosza? Co tu z Wami jest?, jak ktoś nie chce założyć felg 35cali i profilu 15 z 450 do auta ze 90 konnym silnikiem od kosiarki to wątek idzie do kosza? Ja tu mam poważny problem, chcę mieć nadsterowną mazdę, wątek budzi pewne zainteresowanie a Wy umiecie tylko pisac do kosza! Jak nie macie nic mądrego do powiedzenia to dajcie sie wypowiedzieć innym i nie róbcie sobie jaj z tematu.
-
Gość
Recepta na nadsterowność – wyciągnąć z tyłu samochodu wszystko co się da, z przodu dołożyć obciążników ile się da, opony można zostawić z przodu i z tyłu takie same
Powiedz tylko po co Ci nadsterowność w samochodzie FWD?? Dobrze, że jest w miarę neutralny
Jak chcesz fajnie pojeździć to zmień na coś z RWD, albo na Fiata Punto 1-ej generacje (nadsterowny jak cholera mimo FWD)
Powiedz tylko po co Ci nadsterowność w samochodzie FWD?? Dobrze, że jest w miarę neutralny
Jak chcesz fajnie pojeździć to zmień na coś z RWD, albo na Fiata Punto 1-ej generacje (nadsterowny jak cholera mimo FWD)
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
MartiniS- koniec bajery
, nic wiecej pewnie się nie dowiem, założę sobie lepsze oponki na przód i przy odrobinie szczęścia będe miał neutralne auto z tendencją do nadsterowności.
Szkoda miejsca na forum-watek do kosza
–
Szkoda miejsca na forum-watek do kosza

–
-
Gość
Ja mamkilka ciekawych pomysłów. Walczymy z podsterownością to można np:
– Wsatwić szersze gumy do przodu
– przesunąć masę do tyłu – trudno to zrobić, aku do bagażnika co niepotrzebne z przodu won, kilka kg ziemniaków do bagażnika
– przyczepić spojlery które dociążą odpowienio osie przy większych prędkościach – nie mają nic wspólego z Tuningowymi spolerami, które są dla ozdoby
– wstawić wyczynowe zawieszenie
– wersja extremalna maksymalnie niskie zawiesze + motaż równej płyty pod podwoziem żeby zmiejszyć prześwit i wywołać przysysanie się do gleby
– wersja batmana wbić linkę po wewnętrzej stronie zakrętu i ona przytrzyma samochód:)
– Wsatwić szersze gumy do przodu
– przesunąć masę do tyłu – trudno to zrobić, aku do bagażnika co niepotrzebne z przodu won, kilka kg ziemniaków do bagażnika
– przyczepić spojlery które dociążą odpowienio osie przy większych prędkościach – nie mają nic wspólego z Tuningowymi spolerami, które są dla ozdoby
– wstawić wyczynowe zawieszenie
– wersja extremalna maksymalnie niskie zawiesze + motaż równej płyty pod podwoziem żeby zmiejszyć prześwit i wywołać przysysanie się do gleby
– wersja batmana wbić linkę po wewnętrzej stronie zakrętu i ona przytrzyma samochód:)
- Od: 18 maja 2005, 01:13
- Posty: 86
- Skąd: Białystok
- Auto: 323F BG 1.8 SOHC ?KW 1991
Wojtas_323F napisał(a): wersja batmana wbić linkę po wewnętrzej stronie zakrętu i ona przytrzyma samochód

Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości