Zmiana automatu na manual Precidia v6

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez wiiteekk » 25 lip 2013, 01:45

Witam. Od jakiegoś czasu walczę z precidią. Kupiłem ją z zatartym silnikiem, a mając bazę z rozbitej postanowiłem przełożyć sobie wszystko co potrzeba. Precidia jest z 94r polift a silnik z 93r czyli przedlift. Już tu nasuwają się problemy, a do tego w Precidii siedział automat. Po wywaleniu silnika, skrzyni, linek od niej, kompa automatu oraz drążka włożyłem silnik ze skrzynią manualną. Drążek biegów pasował p&p. Cała reszta to same problemy. Mam parę pytań i problemów. Instalacja się różni... W polifcie nie ma czujnika ECTF i wtyczki do niego, wiec musi zostać ECU k834, ale czy będzie pasować z silnikiem k819? W aparacie zapłonowym odwrotnie były dwa przeody we wtyczce 3 pinowej, ale już sobie z tym poradziłem. Czujnik wstecznego ze skrzyni dałem rade podłaczyć od 'kabli' od automatu i wsteczny działa. Mam problem z czujnikiem luzu i czujnikiem który jest przy pedale sprzęgła. Co z tym zrobić? Olać je? Pedały z przed liftu też do poliftu nie pasują, pompa sprzęgła p&p. W automacie kręcił rozrusznik tylko na pozycji N ale z tym też sobie już poradziłem. Ogólnie to martwi mnie tylko ECU i brak podłaczenia czujnika luzu i sprzęgła w manualu. Jeśli ktoś bawił się w swapy w mx-3 i może coś poradzić to proszę o pomoc :) Z gory dzięki.
wiiteekk
 

Postprzez Bo_Lo » 25 lip 2013, 03:08

Nie wiem jak w mazdach,ale jak brat robił przeróbke z at na mt w civicu,to mechanik po prostu zostawil schowana gdzies w tunelu srodk. Wajche od at ustawiona w pozycji N- neutral.

Wysłane z mojego WT19i
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4383 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza,Premacy
jest:
Mazda 5,323f BA BP+T :D
MX5 NB

Postprzez wiiteekk » 25 lip 2013, 10:13

Z tym odpaleniem tylko na luzie sobie poradziłem :) Do czujnika w automacie szły kable i z nich połaczyłem dwa od rozrusznika i juz pali zawsze, do czujnika wstecznego wyciągnąłem z tej samej kostki i działa ładnie. Martwi mnie tylko różnica silników, brak jednego czujnika w nowszym i ogólnie nie wiem które ECU włożyć.
wiiteekk
 

Postprzez adis555 » 7 wrz 2013, 16:18

Poradziłeś sobie? Auto jeździ? Czy nadal masz problem ??
SALT is love, SALT is life.
Klubowicz
 
Od: 27 maja 2011, 11:15
Posty: 1431 (76/78)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: mydelniczka

Postprzez Bo_Lo » 7 wrz 2013, 17:05

Ecu od silnika ktory byl z manualem

Wysłane z mojego WT19i
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4383 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza,Premacy
jest:
Mazda 5,323f BA BP+T :D
MX5 NB

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323