Obcieranie w tylnym kole (323 BG)

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez MarcinS » 17 lis 2003, 00:00

Witam
Słychać tarcie z tylniego koła (jak powoli auto toczy się na luzie), nie ciągłe tylko co pełny obrót. Czy to może być coś z bębnami? Jeszcze tam nie zaglądałem bo ręczny trzyma całkiem nieźle. Gdyby to było łożysko to chyba szumiałoby przez cały czas? Na co stawiacie?
pozdro
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 paź 2003, 00:04
Posty: 144
Skąd: Skarland
Auto: 323F BJ 1,8 16V '99

Postprzez Smirnoff » 17 lis 2003, 00:27

Ja stawiam na owalność bębna.
PZDR
SM
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 17:16
Posty: 1008
Skąd: Loobleen City
Auto: ma$da CA KL-ZE – już nie ;) & CA B6

Postprzez Markiz » 17 lis 2003, 12:57

Popieram teorię Smirnoffa. Pamiętaj też że ręczny trzyma tylko na jedną szczękę. Może i ze szczękami być coś nie tak. Niestety jak nie ściągniesz bębna to się nie dowiesz :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 09:53
Posty: 670
Skąd: Lublin
Auto: Mazda 323 BG BP & 626 GE FS & 626 GF FS

Postprzez polnik@studio » 18 lis 2003, 19:37

Hmm a grzeje się bardziej to koło ??
[url=http://www.polnik-studio.pl/]systemy informatyczne[/url] || [url=http://www.athleticshop.com.pl/]sprzęt fitness[/url] || [url=http://www.trampoliny.com.pl.pl/]trampoliny[/url] || [url=http://www.ogrodowe-meble.pl/]meble ogrodowe[/url]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 lis 2003, 16:31
Posty: 1097
Skąd: Warszawa
Auto: Kia pro cee'd/ Toyota Starlet

Postprzez MarcinS » 21 lis 2003, 00:07

No i póki co przestało trzeć :D , ale myślę, że nie na długo, także chyba trzeba będzie się "pochylić" nad bębenkami :D .
thx
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 paź 2003, 00:04
Posty: 144
Skąd: Skarland
Auto: 323F BJ 1,8 16V '99

Postprzez adam626 » 21 lis 2003, 12:42

nie zgadzam się z tym trzymaniem racznego tylko na jedną szczekę,
dźwignia rozpierająca pracuje pomiedzy szczękami więc siła na szczekach jest równa, o ile wszystko chodzi jak trzeba
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 lis 2003, 15:56
Posty: 774
Skąd: wawa
Auto: 626GD89 GT 4WS

Postprzez Markiz » 21 lis 2003, 20:55

Adam może i masz rację. Swoją wypowiedź oparłem tylko na tym, że gdzieś tak słyszałem
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 09:53
Posty: 670
Skąd: Lublin
Auto: Mazda 323 BG BP & 626 GE FS & 626 GF FS

Postprzez adam626 » 24 lis 2003, 13:46

może wynika to stąd że zawsze przednia szczęka jest bardziej zużyta niż tylna Siła bezwładności działa na przednią dociskająco a na tylna odpychająco w czasie hamowania, Siła pewnie niewyczuwalna przy masie szczeki ale po 40 tyś km widoczna
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 lis 2003, 15:56
Posty: 774
Skąd: wawa
Auto: 626GD89 GT 4WS

Postprzez krzynio » 27 lis 2003, 21:42

U mnie też coś takiego sie dzieje ale za nic.... nie moge tego zlokalizować mam to w przednim kole przy chamowaniu może coś z zaciskiem???
Mniam GTR ;) 1,3 bara to brrrrrr jedyne 300KM
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2003, 12:32
Posty: 737 (0/3)
Skąd: Garwolin
Auto: wściekłe 323 GTR :) i mniej wściekłe 323 GTR :)))

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323