Tak czytam i czytam ale widzę ze nie sprawdziłeś jak sam zacisk się porusza po swoich prowadniczkach czy czasem się nie zapiekło z jednej ze stron wystarczy wówczas zaczyna albo krzywo jechać klocek a potem tez i przy silnym zgięciu i mega silach jakie tam działają zaczyna tarcze giąć i efekty są ciekawe. Dlatego sprawdź te tłoczki z tulejkami w zacisku hamulca czy pod lekkim naciskiem potrafisz je przesuwać w obie strony bo jeśli któryś łapie to może być winowajca czasem wystarczy wyciągnąć lub na ostro wybić i wyczyścić i nasmarować i założyć ponownie przy mocno zużytym trzeba je wymienić koszt ok. 20zl na kolo
Pozdrowka
dziubek
Problem z Układem Hamulcowym
adam198608 tarcze ATE sa oki,klocki tez lecz maja jedna wielka wade.Strasznie pylą.Czyli w lato jezdzac na alusiach masz syf na nich non stop.Przerabialem temat i raczej moge polecic Ferrodo.Dobre i nie brudza
-
waldii
waldii dzięki wielkie za pomoc


Sensey
- Od: 1 lut 2006, 09:27
- Posty: 63
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 323 BG 1,3 16V 91'
adam198608 napisał(a):waldii dzięki wielkie za pomoc
pamietaj,ze to jest tylko moja opinia i ktos moze sie z nia nie zgodzic.A jakbys chcial kupic takie klocki to znajdz na forum kolege Smirnoff lub wejdz na www.carspeed.pl tam dostaniesz w dobrej cenie
-
waldii
Mikula napisał(a):Problem polega na tym ze podczas hamowania z duzej predkosci (ok 100km i powyzej) auto zamiast hamowac szarpie czuc bicie na kierownicy i wyrazne pulsowanie pedalu hamulca i buczenie
kolego mialem podobny problem wymiana opon i po sprawie tze nie wierzylem u wulkanizatora ale mala przejazdzka mnie uswiadomila
-
bolo91
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości