Zasysanie powietrza przy owieraniu baku w 323F BG.
Strona 1 z 1
Witam, jak w temacie. Po zakupie mazdy 323F BG prawie zawszę po otwarciu baku słychać zasysanie powietrza do środka. Czym to może być spowodowane i czy w jakiś sposób źle działa na samochód?

- Od: 21 wrz 2009, 21:49
- Posty: 180
- Skąd: Poznań
- Auto: 323F BG 1.8, Xedos6 2.0 V6, Mazda 6 Kombi MZR-CD 121KM Diesel
odpowietrznik nasz zatkany. tankując po kilka litrów paliwa często odkręcasz korek wlewu i nic się nie dzieje, ale jakbyś tankował na full to po wyjezdzeniu np. 90% paliwa robi się duże podciśnienie i pompka ma ciężej. wtedy może być słabsza moc, były przypadki że gasł samochód.
A gdzie ten odpowietrznik się znajduję bo mam dokładnie to samo
Myślałem że to normalne 


ja tam słyszałem, że problem ma ten, u kogo nie syczy po odkręceniu korka, bo ma nieszczelność (np przerdzewiałe rurki przy wlewie)
- Od: 17 wrz 2006, 17:02
- Posty: 1223
- Skąd: Lublin k. Wilczopola
- Auto: 323F BG




damian napisał(a):ja tam słyszałem, że problem ma ten, u kogo nie syczy po odkręceniu korka, bo ma nieszczelność (np przerdzewiałe rurki przy wlewie)
u mnie czasem syczy, czasem nie.
Podobny temat chyba już był, proszę poszukać.
-
Ania_TM
przemo12345 napisał(a):odpowietrznik nasz zatkany. tankując po kilka litrów paliwa często odkręcasz korek wlewu i nic się nie dzieje, ale jakbyś tankował na full to po wyjezdzeniu np. 90% paliwa robi się duże podciśnienie i pompka ma ciężej. wtedy może być słabsza moc, były przypadki że gasł samochód.
To by się zgadzało. Jak tankuje mniej i częściej to nie syczy, ale po zalaniu do pełna i wyjeżdżeniu połowy baku zaczyna syczeć. Zdarzyło się też parę razy że silnik mi zgasł od razu po odpalaniu lub w czasie jazdy.

- Od: 21 wrz 2009, 21:49
- Posty: 180
- Skąd: Poznań
- Auto: 323F BG 1.8, Xedos6 2.0 V6, Mazda 6 Kombi MZR-CD 121KM Diesel
10 grudnia 2010 był założony temat "rura wlewu paliwa" i tam jest rysunek baku wraz z odpowietrznikami.
przemo12345 napisał(a):10 grudnia 2010 był założony temat "rura wlewu paliwa" i tam jest rysunek baku wraz z odpowietrznikami.
dzięki, dodam linka

viewtopic.php?f=118&t=109877&hilit=rura+wlewu

-
Ania_TM
Uważam, że jest to normalne, raz syczy, raz nie. I nie zdarzyło się, żebym miał problemy z pracą silnika.
MX-6 w budowie.
[url]http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=314&t=139321&p=2365539#p2365539[/url]
[url]http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=314&t=139321&p=2365539#p2365539[/url]
- Od: 22 lut 2008, 11:02
- Posty: 35
- Skąd: okolice K-Koźla woj. Opolskie
- Auto: Mazda MX-6 2.0 16V klima
ma syczeć czasem więcej czasem mniej wszystko zależy od temperatury na dworze oraz ilości i jak często tankujemy (większość samochodów tak ma nie ważne nowe czy stare) co do odpowietrznika w wlewie jest po to żeby przy nalewaniu paliwa nie miała miejsca taka sytuacja jak z butelką z która obrócimy o 180stopni i wylewamy wodę.. miałem pordzewiałe odpowietrzniki od wlewu i nie dało się nalać paliwa oddawało mi w rękę co do odpowietrzników w baku to juz bardziej skomplikowany system który widać na rysunku wyżej... przygasanie samochodu czy tam gaśnięcie to nie jest wina ani tego syczenia ani odpowietrzenia wlewu
323 BG 1.3 16v gaźnik 73KM 1991r
323 BG 1.3 8v wtrysk 67KM 1990r
323F BG 1.6 16v gaźnik 88KM 1991r
323F BG 1.6 16v gaźnik 88KM 1990r
Fiat Tempra 1.6 8v 75KM 1996r
323F BG 1.6 16v wtrysk 88KM 1993r
323f BA 1.5 16v 88KM 1996r
BMW e36 compact 1.6 8v 105KM 1994r
Mx-3 1.6 16v 107KM 1998r
323 BG 1.3 8v wtrysk 67KM 1990r
323F BG 1.6 16v gaźnik 88KM 1991r
323F BG 1.6 16v gaźnik 88KM 1990r
Fiat Tempra 1.6 8v 75KM 1996r
323F BG 1.6 16v wtrysk 88KM 1993r
323f BA 1.5 16v 88KM 1996r
BMW e36 compact 1.6 8v 105KM 1994r
Mx-3 1.6 16v 107KM 1998r
- Od: 7 wrz 2007, 12:51
- Posty: 721
- Skąd: Kraków
- Auto: mx-3 1.6 107KM 98r
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość